szukam prostego licznika rowerowego na kabelek....

Data: 2009-04-08 15:32:55
Autor: Krzysiek
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek....
Witam
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek, który miałby tylko
najważniejsze funkcje, czyli prędko¶ć, ilo¶ć przejechanych kilometrów
i zegar ale... zapamiętywałby ilo¶ć przejechanych kilometrów w
odstępie godzinowym...

czy istnieje taki licznik rowerowy ?
miałem pulsometr Polar CS200cad, który miał tak± możliwo¶ć ale gdy
nieraz stawałem na odpoczynek pokazywał powiększaj±cy się dystans albo
gdy jechałem nie pokazywał prędko¶ci, albo ogólnie wariował i nie
pokazywał ani pulsu ani kadencji ani prędko¶ci...
no i koszt wymiany baterii nie wiem na jakiej podstawie taki duży, ale
to już bez komentarza

a ja chcę co¶ bardzo prostego, licznik rowerowy na kabelek z
podstawowymi funkcjami na którym będę mógł polegać w 100%, nie
potrzebne mi bajery które w praktyce nadaj± się do kosza :-)

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2009-04-09 07:39:40
Autor: mbut
Krzysiek pisze:
[...]

po co szukać, wystarczy pój¶ć do sklepu rowerowego

Data: 2009-04-09 08:56:28
Autor: Coaster
mbut wrote:
Krzysiek pisze:
Witam
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek, który miałby tylko
najważniejsze funkcje, czyli prędkość, ilość przejechanych kilometrów
i zegar ale... zapamiętywałby ilość przejechanych kilometrów w
odstępie godzinowym...

czy istnieje taki licznik rowerowy ?
miałem pulsometr Polar CS200cad, który miał taką możliwość ale gdy
nieraz stawałem na odpoczynek pokazywał powiększający się dystans albo
gdy jechałem nie pokazywał prędkości, albo ogólnie wariował i nie
pokazywał ani pulsu ani kadencji ani prędkości...
no i koszt wymiany baterii nie wiem na jakiej podstawie taki duĹĽy, ale
to juĹĽ bez komentarza

a ja chcÄ™ coĹ› bardzo prostego, licznik rowerowy na kabelek z
podstawowymi funkcjami na którym będę mógł polegać w 100%, nie
potrzebne mi bajery ktĂłre w praktyce nadajÄ… siÄ™ do kosza :-)

Pozdrawiam
Krzysiek
po co szukać, wystarczy pójść do sklepu rowerowego

Myslisz, ze istnieje swiat _poza_ usenetem? ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-04-09 09:25:47
Autor: kundzia Pindzia
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek....
Krzysiek <krzysztof.wojciech.dziedzic@gmail.com> napisał(a):
Witam
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek, kt=F3ry mia=B3by tylko

Potrzebujesz najtańszego licznika jakich pełno w sklepach. odradzam liczniki
trelocka, kupiłem i jestem bardzo niezadowolony, po za wygl±dem ten licznik to
straszne badziewie.

Data: 2009-04-09 14:42:24
Autor: Krzysiek
szukam prostego licznika rowerowego na kabelek....
On 9 Kwi, 11:25, "kundzia Pindzia" <kundziapind...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Krzysiek <krzysztof.wojciech.dzied...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

trelocka, kupiłem i jestem bardzo niezadowolony, po za wygl±dem ten licznik to

Cze¶ć
proszę o podanie firmy i modelu takiego licznika który spełnia
wymagania które napisałem

pozdrawiam
Krzysiek

szukam prostego licznika rowerowego na kabelek....