szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg

Data: 2018-05-01 20:36:20
Autor: ToMasz
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
witam
potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki. maks 9 kilo w normalnych pieniądzach. czy mozecie mi podpowiedzieć parę modeli?
szukanie na olx czy allegro to droga przez mękę. ludzie zachwalają  mały przebieg (oczywista) koszyczki dzwonki a nie wagę lub ewentualnie klasę osprzętu (mało ważne)
ToMasz

Data: 2018-05-01 11:59:12
Autor: rmikke

https://is.gd/oFDmho

Data: 2018-05-02 13:12:46
Autor: ToMasz
W dniu 01.05.2018 o 20:59, rmikke pisze:
[...]

pierwszy link = allegro - zapomnij
drugi link - niektóre mają wagę - ale nie wszystkie - na pierwszej stronie najlżejszy 10.3
trzeci - rowerowe porady
czwarty - romet jolene, wagi się wstydzą, szacuje 13 kg

jak tak masz pomagać, daruj sobie

ToMasz

Data: 2018-05-02 15:48:23
Autor: zbrochaty
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
jak tak masz pomagać, daruj sobie
ToMasz

Ojej, ale sie porobilo. Facet ze sklepu/serwisu rowerowego w Bytomiu pyta na preclu jaki rower kupić... Zamiast samemu doradzić. Pełen profesjonalizm...

PS. Sam Wiesz Za Co ...  .... za namawianie glupka do kradziezy roweru na czesci

Data: 2018-05-03 08:53:17
Autor: ToMasz
W dniu 03.05.2018 o 00:48, zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

co to ma do rzeczy? Jeśli przestanę pytać i szukać, przestanę sie rozwijać.

PS. Sam Wiesz Za Co ...
... za namawianie glupka do kradziezy roweru na czesci

nigdy nikogo nie namawiałem i nie "tykam" się kradzonych części/rowerów. Zapraszam do sklepu w celu wyjaśnienia nieporozumienia. na 99% sklepy Ci się pomyliły.

ToMasz

Data: 2018-05-03 00:14:32
Autor: zbrochaty
> [...]
> nigdy nikogo nie namawiałem i nie "tykam" się kradzonych części/rowerów. Zapraszam do sklepu w celu wyjaśnienia nieporozumienia. na 99% sklepy Ci się pomyliły.

Nie wiem czy sklepy, gdyz nie znam i nigdy nie bylem klientem.
Natomiast widziałem twoja wypowiedz z 22.10 w watku "Ile jest wart warszawski rower miejski?"
Cytuję:
Natomiast "znaleźne" to raczej gdy ktoś zgłosił utratę. Ja rozumiem że znalazłeś, ale jak jesteś grzeczny - oddaj, jak nie - wymontuj co Ci się przyda, resztę zezłomuj. ToMasz
Adres mailowy, z ktorego to wyslano jest twoj, nieprawdaz?

Data: 2018-05-03 15:26:12
Autor: ToMasz
[...]

tak. Ale Twój zarzut jest bezpodstawny.
sprawa dotyczyła tego ile jest wart znaleziony rower, i czy należy się komuś 10% znaleźnego czy nie. wiec napisałem - czego sie nie wypieram, zę po pierwsze: jego cena (na moje rozeznanie rynku) jest horrendalnie wysoka, dwa, tu trzeba czytać między wieszami, żadnego 10% nie dostanie. bo zniszczenie zniknęcie jest wliczone w cene. albo już gotowego produktu albo jakiegoś ubezpieczenia ac. więc JEŚLI na serio znalazł rower, to ma dwa wyjścia, które cytujesz wyrywając z kontekstu. JUŻ POSIADANY rower ma oddać, albo zezłomować (z czego będzie miał kase). Daję DWIE możliwości więc niema tu mowy o namawianiu do przestępstwa.

Natomias TY napisałeś "namawianie do kradzieży" a gośc pisze "znalazłem". JAk kolwiek wszedł w jego posiadanie - tego juz nie cofnie.

ToMasz

Data: 2018-05-02 16:32:41
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Generalnie to alu.
Właśnie zanabyłem jakiś stalowy decathlonowy 14'' i waży chyba z 8 kg :-((
Ale lekko i tanio to nie będzie.
Sprawdzałeś Puky?
Szukałbym na zagranicznych stronach dużych sklepów (różne filtrowania wyszukiwań), później próbował to znaleźć w kraju

Data: 2018-05-02 18:26:17
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-08 12:11:57
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-08 16:48:19
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-03 15:13:33
Autor: rmikke
On Wednesday, 2 May 2018 13:12:49 UTC+2, ToMasz  wrote:
> [...]
trzeci - rowerowe porady
czwarty - romet jolene, wagi się wstydzą, szacuje 13 kg

Hmm, to chyba mój Gugiel jest lepszy.

1. erowery, do kosza.
2. rowerowe porady, ale z daleka widać, że masy rowerów wymieniają.
3. Romet Jolene
4. https://is.gd/Myw4C9 - wiele modeli, z podanymi masami
5. https://is.gd/OrmE4j - sklep, masy rowerów podają    (ale ceny mnie trochę zwalają z nóg).

Data: 2018-05-05 14:31:44
Autor: ToMasz
W dniu 04.05.2018 o 00:13, rmikke pisze:
[...]

https://www.sklep.dzieciakiwplecaki.pl/?178,lekki-rower-dla-dziecka-woom4-20
1799zł - lekki - brak wagi

https://www.sklep.dzieciakiwplecaki.pl/?178,lekki-rower-dla-dziecka-woom4-20
1799zł - 8.8kg. waga dupy nie urywa, ale cena juz tak :)

5. https://is.gd/OrmE4j - sklep, masy rowerów podają
    (ale ceny mnie trochę zwalają z nóg).

mimo wszystko dzięki. jak zrobię lżejszy to się pochwalę.
ToMasz

Data: 2018-05-09 23:38:05
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Cuda panie, Cuda:
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20r (8,20 kg)
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20 (8,80 kg)

-- -- -

Data: 2018-05-10 08:15:22
Autor: ToMasz
W dniu 09.05.2018 o 23:38, ń pisze:
Cuda panie, Cuda:
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20r (8,20 kg)
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20 (8,80 kg)

280 funtów plus transport

potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki.

wczoraj w Krakowie Cosmik authora poszedł za 450zł.
to jest narazie najlepsza opcja.

ToMasz

Data: 2018-05-10 11:02:03
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Używanego możesz poszukać - ważne wiedzieć, czego szukać.
Zresztą 280 funtów też da się przełknąć, później odsprzedasz za ok. 60% ceny.

-- -- -
280 funtów plus transport

Data: 2018-05-01 22:27:36
Autor: Łukasz Kroczka

http://allegro.pl/rower-author-cosmic-20-i7308863406.html

Data: 2018-05-01 22:30:14
Autor: Maciek
[...]

Mnie kiedyś koleżanka poprosiła o pomoc dla małego. Pojechaliśmy na giełdę samochodową, towaru było od groma, może tam warto popatrzeć.
Co prawda było to kilka lat temu ale impreza na Shimano zamknięta poniżej 400zł.
No i może w Decathlonie warto popatrzeć, chociaż ceny mogą być ciut wyższe. Plus taki, że można przeregulować rower i pojeździć do woli.

Data: 2018-05-04 09:04:10
Autor: abs
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
W dniu 01.05.2018 o 20:36, ToMasz pisze:
witam
potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki. maks 9 kilo w normalnych pieniądzach.

W normalnych raczej zapomnij... w nienormalnych (powyżej 1200-2500) są jakieś modele.

Data: 2018-05-04 13:34:17
Autor: ń
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
Tak swoją drogą ile kg powinien mieć LEKKI rowerek na kołach 16-calowych?
Czy dla 2-3 kg różnicy (powiedzmy pomiędzy 6,5 kg i 9,5 kg) warto się zarzynać finansowo (widze różnicę pomiędzy ceną 400 zł za przeciętny alu i ceną 1100 zł za lekki i to w używanych)?
Ile % dzieciarni jeździ na lekkich rowerkach?
1%-2%?

Data: 2018-05-04 20:34:36
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 04.05.2018 o 13:34, ń pisze:
Ile % dzieciarni jeździ na lekkich rowerkach?
1%-2%?

Mniej. A szkoda. Mielibyśmy więcej zawodowych kolarzy.
Nic tak dziecka do danej dyscypliny nie zniechęca, jak wujowy sprzęt.

Data: 2018-05-07 11:21:56
Autor: m
W dniu 04.05.2018 o 20:34, Łukasz Kroczka pisze:
[...]

Mój syn miał rower ciężki jak ciężka cholera. Nijak nie był zniechęcony.
Za to ja i owszem, jak sobie pomyślałem że choćby kawałeczek musiałbym
toto nieść.

Ale to był 14'' albo 12'' może nawet.

p. m.

Data: 2018-05-05 14:35:21
Autor: ToMasz
[...]

teraz córka ma pinnacla 16cali za 350zł  wazy 8.2kg, a ja jej poskładałem rower który waży 7.1kg na częściach "odpadowych". długa historia. Wyrasta, robi po 15-20km i największy problem jest z pokonywaniem kamieni, korzeni itp.

ToMasz

Data: 2018-05-07 09:26:45
Autor: Yeti
On Friday, May 4, 2018 at 4:34:17 AM UTC-7, ń wrote:
[...]

Raleigh Rowdy 16 wazy 7.3 kg. Jest dostepny na Amazonie za $230 (w USA). Moim zdaniem ma korzystny stosunek jakosci do ceny.
Nie warto sie zarzynac finansowo na zabawki dziecka bo potem trudno uniknac rozczarowan rodzaju "tyle wydalem a Ty nie chcesz jezdzic". Yeti

Data: 2018-05-07 19:27:26
Autor: ń
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
A nawet za $170, tyle że plus wysyłka i ewentualny VAT, cło, odprawa celna (przy pechu za samą odprawę czyli wypełnienie SAD kurierzy kasują 150 zł netto).

-- -- -

Data: 2018-05-07 19:29:13
Autor: ń
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
  a.. Item Weight: 19.2 pounds
  b.. Czyli aż 8,70 kg.

-- -- -
Raleigh Rowdy 16 wazy 7.3 kg.

Data: 2018-05-07 11:53:56
Autor: Yeti
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
On Monday, May 7, 2018 at 10:29:04 AM UTC-7, ń wrote:
a.. Item Weight: 19.2 pounds
  b.. Czyli aż 8,70 kg.

-- -- -
> Raleigh Rowdy 16 wazy 7.3 kg.

Ma 7.3 kg. Wiem bo wazylem :)

Yeti

Data: 2018-05-07 22:09:18
Autor: ToMasz
W dniu 07.05.2018 o 20:53, Yeti pisze:
[...]

kiedy będziesz sprzedawał?
ToMasz

Data: 2018-05-08 14:54:25
Autor: Yeti
On Monday, May 7, 2018 at 1:09:20 PM UTC-7, ToMasz wrote:

> kiedy będziesz sprzedawał?
ToMasz

Nie za szybko bo moj maly dopiero sie przesiadl na 16 calowe kolka (wczesniej mial 12 tke) i siodelko jest na razie w najnizszym mozliwym polozeniu.

Data: 2018-05-08 06:20:24
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 07.05.2018 o 18:26, Yeti pisze:
Nie warto sie zarzynac finansowo na zabawki dziecka bo potem trudno uniknac rozczarowan rodzaju "tyle wydalem a Ty nie chcesz jezdzic".

Wyżej cenisz swój komfort (brak rozczarowania) od dania dziecku szansy (szans nawet!) na hobby/pasję na całe życie? Ty w ogóle chciałeś mieć dziecko?

Data: 2018-05-08 08:09:38
Autor: abs
W dniu 08.05.2018 o 06:20, Łukasz Kroczka pisze:
Wyżej cenisz swój komfort (brak rozczarowania) od dania dziecku szansy (szans nawet!) na hobby/pasję na całe życie? Ty w ogóle chciałeś mieć dziecko?

O to, to :)
https://www.cyclesurgery.com/p/early-rider-kids-belter-16-Q7114027.html?colour=109
W przypadku modelu 20" wysyłka do Polski free, tu też może tak wyjdzie.
A rowerek 16" jest genialny.

Data: 2018-05-08 07:41:48
Autor: ń
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
Kim sprowadzałeś?
Nie raz coś ściągałem, ale przy tych gabarytach i nowej rzeczy odprawa i ukryte koszty na 99,9%, do tego statek ok. 2 miesięcy.

Tak czy inaczej aluminiowy Puky ZL/ZLX waży podobnie (po zdjęciu zbędnych dodatków jak bagażnik, do kupienia od 250 zł w górę za używany) , a przykładowo Woom, Frog czy Islabike (to jacyś islamiści produkują ;)) sa 1,5-2 kg lżejsze (okazje od 800 zł w górę).

-- -- -
Ma 7.3 kg.
Wiem bo wazylem

Data: 2018-05-08 16:27:01
Autor: Yeti
On Monday, May 7, 2018 at 10:42:01 PM UTC-7, ń wrote:
> [...]

Tak czy inaczej aluminiowy Puky ZL/ZLX waży podobnie (po zdjęciu zbędnych dodatków jak bagażnik, do kupienia od 250 zł w górę za używany) , a przykładowo Woom, Frog czy Islabike (to jacyś islamiści produkują ;)) sa 1,5-2 kg lżejsze (okazje od 800 zł w górę).

Nie musialem sprowadzac (bo mieszkam za granica).
Zgadzam sie ze jak mozna to warto kupic lepszy uzywany rowerek. Mi udalo sie upolowac 12tke z ogloszenia ale 16tki juz nie. W koncy wybor padl na nowy Rowdy 16 i jestem zadwolony (a mlody rowerzysta jeszcze bardziej). Pozdrowienia

Yeti

Data: 2018-05-09 10:10:29
Autor: ń
szukam roweru 16 cali (dla dziecka)
To dobrze, to przecież Wasz rower ;-) Jednak na moje oko ma za bardzo agresywną (pochyloną) sylwetkę przez niską kierownicę i może za szeroką kierę (co prawda łatwo przyciąć po powiedzmy 2 cm z każdej strony), a już szczególnie dla dziewczynki.
Swoją drogą w Stanach nie robią lekkich rowerków (te lepsze sprowadzają z Europy, czyli jak z samochodami), obowiązkowo torpedo (swoje waży, choć jako dzieciak nic do torpedo nie miałem, a klamki były ewenementem).

-- -- -
W koncy wybor padl na nowy Rowdy 16 i jestem zadwolony.

Data: 2018-05-08 16:22:10
Autor: Yeti
On Monday, May 7, 2018 at 9:20:32 PM UTC-7, Łukasz Kroczka wrote:
> [...]

Wyżej cenisz swój komfort (brak rozczarowania) od dania dziecku szansy (szans nawet!) na hobby/pasję na całe życie? Ty w ogóle chciałeś mieć dziecko?

Chyba mnie zle zrozumiales. Napisalem tylko na temat o ktory pytal ToMasz. Moim zdaniem nie ma sensu kupowanie lzejszego rowerka jezeli oznacza to "zarzynanie finansowe" i wymienilem jeden z powodow dlaczego uwazam ze nie jest to korzystne. Jezeli masz inne zdanie na temat to mozesz napisac bez uciekania sie do atakow na moja osobe. Yeti

Data: 2018-05-09 00:47:14
Autor: Prot Ogenes
On 2018-05-08 06:20, Łukasz Kroczka wrote:
[...]

Ekhmmmm, kolego, a ty ile masz dzieci? :-)
Bo dałes się poznać jak dotąd jako zafiksowany na pukncie amatorskiej jazdy freak, a dramatyzujesz kolejny już raz nad "odbieraniem szans na wspaniałe kolarskie osiągniecia ledwie narodzonym dzieciom z powodu hujowego sprzętu, którym rodzice zamierzają im kupic odbierając im tym samym możliwośc zaznanaia dreszczyku emocji kiedy pojadą  jeden segment szybciej niż ten grubas z 2 klatki"

Ja ci powiem z praktyki, że dzieci mają w dupie to ile waży ich rower, bo go zwyczajnie nigdzie nie noszą, a w jeździe im to nie przeszkadza. Jak nie mają ochoty, to nie jadą i nie ma znaczenia czy pojadą na 12 kg 20' własnym rowerze, czy będą w foteliku, czy też zostaną wsadzone do przyczepki.

To tak nie działa, że wyposażenie byle kogo w doskonały sprzęt uczyni go od razu pasjonatem danej dziedziny i mistrzem młodzików.

Prot

Data: 2018-05-08 10:12:25
Autor: ń