szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg

Data: 2018-05-01 11:59:12
Autor: rmikke
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
On Tuesday, 1 May 2018 20:36:23 UTC+2, ToMasz  wrote:
witam
potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki. maks 9 kilo w normalnych pieniądzach. czy mozecie mi podpowiedzieć parę modeli?
szukanie na olx czy allegro to droga przez mękę. ludzie zachwalają  mały przebieg (oczywista) koszyczki dzwonki a nie wagę lub ewentualnie klasę osprzętu (mało ważne)
ToMasz

https://is.gd/oFDmho

Data: 2018-05-02 13:12:46
Autor: ToMasz
W dniu 01.05.2018 o 20:59, rmikke pisze:
[...]

pierwszy link = allegro - zapomnij
drugi link - niektóre mają wagę - ale nie wszystkie - na pierwszej stronie najlżejszy 10.3
trzeci - rowerowe porady
czwarty - romet jolene, wagi się wstydzą, szacuje 13 kg

jak tak masz pomagać, daruj sobie

ToMasz

Data: 2018-05-02 15:48:23
Autor: zbrochaty
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
jak tak masz pomagać, daruj sobie
ToMasz

Ojej, ale sie porobilo. Facet ze sklepu/serwisu rowerowego w Bytomiu pyta na preclu jaki rower kupić... Zamiast samemu doradzić. Pełen profesjonalizm...

PS. Sam Wiesz Za Co ...  .... za namawianie glupka do kradziezy roweru na czesci

Data: 2018-05-03 08:53:17
Autor: ToMasz
W dniu 03.05.2018 o 00:48, zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

co to ma do rzeczy? Jeśli przestanę pytać i szukać, przestanę sie rozwijać.

PS. Sam Wiesz Za Co ...
... za namawianie glupka do kradziezy roweru na czesci

nigdy nikogo nie namawiałem i nie "tykam" się kradzonych części/rowerów. Zapraszam do sklepu w celu wyjaśnienia nieporozumienia. na 99% sklepy Ci się pomyliły.

ToMasz

Data: 2018-05-03 00:14:32
Autor: zbrochaty
> [...]
> nigdy nikogo nie namawiałem i nie "tykam" się kradzonych części/rowerów. Zapraszam do sklepu w celu wyjaśnienia nieporozumienia. na 99% sklepy Ci się pomyliły.

Nie wiem czy sklepy, gdyz nie znam i nigdy nie bylem klientem.
Natomiast widziałem twoja wypowiedz z 22.10 w watku "Ile jest wart warszawski rower miejski?"
Cytuję:
Natomiast "znaleźne" to raczej gdy ktoś zgłosił utratę. Ja rozumiem że znalazłeś, ale jak jesteś grzeczny - oddaj, jak nie - wymontuj co Ci się przyda, resztę zezłomuj. ToMasz
Adres mailowy, z ktorego to wyslano jest twoj, nieprawdaz?

Data: 2018-05-03 15:26:12
Autor: ToMasz
[...]

tak. Ale Twój zarzut jest bezpodstawny.
sprawa dotyczyła tego ile jest wart znaleziony rower, i czy należy się komuś 10% znaleźnego czy nie. wiec napisałem - czego sie nie wypieram, zę po pierwsze: jego cena (na moje rozeznanie rynku) jest horrendalnie wysoka, dwa, tu trzeba czytać między wieszami, żadnego 10% nie dostanie. bo zniszczenie zniknęcie jest wliczone w cene. albo już gotowego produktu albo jakiegoś ubezpieczenia ac. więc JEŚLI na serio znalazł rower, to ma dwa wyjścia, które cytujesz wyrywając z kontekstu. JUŻ POSIADANY rower ma oddać, albo zezłomować (z czego będzie miał kase). Daję DWIE możliwości więc niema tu mowy o namawianiu do przestępstwa.

Natomias TY napisałeś "namawianie do kradzieży" a gośc pisze "znalazłem". JAk kolwiek wszedł w jego posiadanie - tego juz nie cofnie.

ToMasz

Data: 2018-05-02 16:32:41
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Generalnie to alu.
Właśnie zanabyłem jakiś stalowy decathlonowy 14'' i waży chyba z 8 kg :-((
Ale lekko i tanio to nie będzie.
Sprawdzałeś Puky?
Szukałbym na zagranicznych stronach dużych sklepów (różne filtrowania wyszukiwań), później próbował to znaleźć w kraju

Data: 2018-05-02 18:26:17
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-08 12:11:57
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-08 16:48:19
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Data: 2018-05-03 15:13:33
Autor: rmikke
On Wednesday, 2 May 2018 13:12:49 UTC+2, ToMasz  wrote:
> [...]
trzeci - rowerowe porady
czwarty - romet jolene, wagi się wstydzą, szacuje 13 kg

Hmm, to chyba mój Gugiel jest lepszy.

1. erowery, do kosza.
2. rowerowe porady, ale z daleka widać, że masy rowerów wymieniają.
3. Romet Jolene
4. https://is.gd/Myw4C9 - wiele modeli, z podanymi masami
5. https://is.gd/OrmE4j - sklep, masy rowerów podają    (ale ceny mnie trochę zwalają z nóg).

Data: 2018-05-05 14:31:44
Autor: ToMasz
W dniu 04.05.2018 o 00:13, rmikke pisze:
[...]

https://www.sklep.dzieciakiwplecaki.pl/?178,lekki-rower-dla-dziecka-woom4-20
1799zł - lekki - brak wagi

https://www.sklep.dzieciakiwplecaki.pl/?178,lekki-rower-dla-dziecka-woom4-20
1799zł - 8.8kg. waga dupy nie urywa, ale cena juz tak :)

5. https://is.gd/OrmE4j - sklep, masy rowerów podają
    (ale ceny mnie trochę zwalają z nóg).

mimo wszystko dzięki. jak zrobię lżejszy to się pochwalę.
ToMasz

Data: 2018-05-09 23:38:05
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Cuda panie, Cuda:
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20r (8,20 kg)
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20 (8,80 kg)

-- -- -

Data: 2018-05-10 08:15:22
Autor: ToMasz
W dniu 09.05.2018 o 23:38, ń pisze:
Cuda panie, Cuda:
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20r (8,20 kg)
www.kinderfahrradfinder.de/bicycle/cuda-performance-cp20 (8,80 kg)

280 funtów plus transport

potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki.

wczoraj w Krakowie Cosmik authora poszedł za 450zł.
to jest narazie najlepsza opcja.

ToMasz

Data: 2018-05-10 11:02:03
Autor: ń
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
Używanego możesz poszukać - ważne wiedzieć, czego szukać.
Zresztą 280 funtów też da się przełknąć, później odsprzedasz za ok. 60% ceny.

-- -- -
280 funtów plus transport

szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg