szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg

Data: 2018-05-02 11:09:38
Autor: qrt
szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> Wrote in message:
witam
potrzebny mi rowerek 20 cali dla chudzinki. maks 9 kilo w normalnych pieniądzach. czy mozecie mi podpowiedzieć parę modeli?
szukanie na olx czy allegro to droga przez mękę. ludzie zachwalają  mały przebieg (oczywista) koszyczki dzwonki a nie wagę lub ewentualnie klasę osprzętu (mało ważne)
ToMasz

Author cosmic
--

szukam roweru 20 cali (dla dziecka) poniżej 9 kg