szukam rozwiązań na telewizję online

Data: 2017-11-15 21:09:15
Autor: ToMasz
szukam rozwiązań na telewizję online
a ja chcę jakiś dedykowany do usługi box z pilotem

tak się nieda. to co polecałem, czyli telewizja wirtualnej polski, wcześniej była wideostarem, a wcześniej jeszcze czymśtam. to na przestrzeni 4 lat. wyobraź sobie ze od tej pierwszej firmy "dostałeś" (w wygodnych ratach) urządzenie typu box i pilota. po półtora roku, firma zamyka działalność, możesz przemigrować do nowej - albo spadać na drzewo. znowu skrzyneczka na raty? Ipla działa na flashu z silverightem. jedno i drugie jest nierozwijane, łata sie tylko dziury. chcesz od nich pudełeczko? Mają jakieś wersje na smart tv, więc teoretycznie da się. ale ja wole trochę pomieszać myszką w kompie, nawet dedykowanym, na stałe podłączonym do TV, ale mam gwarancje, że mogę zmieniać soft jak chcę i nigdy nie zostanę z "pudełkiem" bez wartości. tvn też ma jakąś tv w necie, netfliks jest i jeszcze parę vod - legalnych. ale pilota do tego nie polecam.

ToMasz

Jak już, to istnieje cos takiego ja kodi. czyli soft, przerabiający komputer w taki kombajn telewizyjno multimedialny. PRóbowałem parę razy dot ego podejść - jak dlamnie kompletna porażka. ale spróbuj poczytać

szukam rozwiązań na telewizję online