szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....

Data: 2009-06-20 05:25:57
Autor: jan kowalski
szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....
mam goldenke dwuletnia - moze ktos ja bzyknie za free....

Data: 2009-06-20 07:31:03
Autor: fatso
jan kowalski wrote:
mam goldenke dwuletnia - moze ktos ja bzyknie za free....

a szczeka po niemiecku?

Data: 2009-06-20 17:11:21
Autor: jan kowalski
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
jan kowalski wrote:
> mam goldenke dwuletnia - moze ktos ja bzyknie za free....
>
>   a szczeka po niemiecku?

no nie...., troche zaciaga bo jest z Polski B

Data: 2009-06-21 14:42:15
Autor: Lech Dubrowski
szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....
a szczeka po niemiecku?

To rasa kanadyjska, odmiana Labradora wiec powinna miec akcent angielski

Leszek :)

Data: 2009-06-21 17:37:34
Autor: jan kowalski
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
> a szczeka po niemiecku?

To rasa kanadyjska, odmiana Labradora wiec powinna miec akcent angielski

Leszek :)
pierwsze goldeny byly wyhodowane w Anglii....

Data: 2009-06-21 20:19:39
Autor: Dieter
szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....
Goldeny to bardzo madre psy, mialem kiedys. Tak wiec nasz Rudy zupelnie nie nadaje sie na reproduktora.

D.

Data: 2009-06-21 21:09:05
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1ltjm$g02$1news.onet.pl...
Goldeny to bardzo madre psy, mialem kiedys. Tak wiec nasz Rudy zupelnie nie nadaje sie na reproduktora.

Ale przynajmniej preferuje kobiety w przeciwieństwie do niektórych innych idoli.

Data: 2009-06-21 20:03:47
Autor: jan kowalski
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

> [...]

Ale przynajmniej preferuje kobiety w przeciwieństwie do niektórych innych idoli.
rudy to kmiotek nawet papierow niema...
 --

szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....