szukam skrzydła do jednej butli

Data: 2009-07-08 07:34:56
Autor: igor.szwedzinski@gmail.com
szukam skrzydła do jednej butli
cześć,

przymierzam się do kupna skrzydła pod jedną butlę. tak na dobrą sprawę
rozważam narazie dwie marki Dive Rite (Rec Wing, Travel Wing, Venture
Wing) i Halcyon (Eclipse 40).

chciałbym poprosić użytkowników tych produktów o podzielenie się ze
mną spostrzeżeniami na ich temat. wszystkie "za i przeciw" będą mile
widziane.

nie chcę się ograniczać tylko do tych marek, więc jeżeli na rynku jest
coś jeszcze ciekawego, to proszę dajcie mi znać.

dzięki z góry za pomoc.

IS

Data: 2009-07-08 16:47:00
Autor: Zi
igor.szwedzinski@gmail.com pisze:
[...]

Owszem, jest tego jeszcze. Ze swojej strony polecam DIR ZONE Cub Arctic 15l lub 18l. Kiedyś używałem do singla i byłem zadowolony.

Data: 2009-07-08 16:47:24
Autor: qlphon
[...]

ja do singla uzywam skrzydełka coltri-sub.
bardzo dobrze mi się sprawdza do rekreacyjnego pływania
z jedną flaszką i w suchym, i w mokrym (do egiptu go zabieram - dośc lekki)
oczywiście ma wszystkie dobre i złe cechy skrzydła
ale mozna go tanio wyhaczyc w drugim obiegu

Data: 2009-07-08 19:40:17
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Uzywam DR Rec Wing, więc tylko o nim mogę się wypowiedzieć. Hula na twinie, ale od swięta bardzo dobrze współpracuje z singlem (ma gumki, ale od strony pleców, więc nie zahacza o nic i dodatkowo gumki te nie mają w zasadzie wpływu na pompowanie skrzydła ustami)). Do wad zaliczyłbym delikatną budowę. Wprawdzie nie udało mi się uszkodzić pęcherza nawet w dość ekstremalnych warunkach, ale delikatny wewnętrzny pęcherz nie budzi zaufania.

Data: 2009-07-08 12:45:44
Autor: igor.szwedzinski@gmail.com
[...]

ja mam classica i jest kuloodporny. po paru ładnych latach nurkowania
nie widać z zewnątrz śladów użycia - no może poza plamami po jakimś
smarze. natomiast raz udało mi się przebić pęcherz; faktem jest, że
kropelka kleju załatwiła sprawę ale zawsze. nie mam natomiast
doświadczenia z workami do pojedynczej butli. DR ma ich tyle, że się
gubię (rec'a nie chcę przez te gumki, jakiś wstręt mnie bierze :-)).. z
kolei Halcyon mi się podoba z wyglądu, ale kiedyś były numery z
mechaceniem się zewnętrznej powłoki i z inflatorem (ponoć go
wymienili). ponoć Eclipse jest bardzo kuloodporny. no ale to tylko
opinie znawców branży a nie bezpośrednich użytkowników. i w tym
punkcie się zatrzymałem. pływa ktoś z grupy na tych cudach? jakoś
cicho... powyjeżdżaliście na wakacje?

IS

Data: 2009-07-09 13:16:10
Autor: Fan Klub KOPARKI
szukam skrzydła do jednej butli
Witam,
Polecam super skrzydło "Sea Harrier" firmy "Northern Diver" , które posiada :Dwie niezależne komory o wyporności 25 kg każda dając łącznie 50 kg wyporności. Każda z komór wyposażona jest w niezależny inflator. Jedna kamizelka, bez względu na nurkowanie w opcji z jedną butlą lub dwoma, w wodach głębokich lub płytkich.
Całość do obejrzenia na stronie : http://www.orkasa.pl/videos/Drysuit_Brochure-2008.pdf
pozdrawiamy
Zespół ORKA GROUP

Data: 2009-07-10 14:43:29
Autor: INDI DIVER Wojciech Chomański
szukam skrzydła do jednej butli
Witam,
polecam bardzo fajne skrzydło FREE SHARK : http://www.indidiver.com/sklep/index.php?p441,skrzydlo-hi-pro-max-free-shark
Szczególnie bardzo dobry jest inflator pneumatyczny (japoński!). Rewelacyjnie pracuje w każdej pozycji. Samo skrzydło niezwykle mocne i solidne.

Polecam też super skrzydełko IST : http://www.indidiver.com/sklep/index.php?p478,skrzydlo-hydro-d
Praktycznie to jest Tusa - IST robi dla Tusy połowę jacketów (Tusa zmienia tylko końcówkę inflatora...)

W ogóle proszę sobie pooglądać inne skrzydła :
http://www.indidiver.com/sklep/index.php?k57,jackety-skrzydla

Pozdrawiam
Wojciech Chomański
INDIVIDUAL DIVER