szukam sprężarki

Data: 2010-10-27 18:55:34
Autor: centaur000
szukam sprężarki
Witam kolegów.
 Szukam spręzarki mobilnej Bauera, do zastosowań wyjazdowych, czyli jak najmniejszej i jak najlżejszej. Wystarczy mi w zupełności 100 l. na minutę. Może ktoś wie gdzie najtaniej można ją kupić, przy czym może też być używana ale w rozsądnej cenie i z gwarancją działania. Pozdrawiam

Data: 2010-10-27 18:12:32
Autor: Robert Borzymek
szukam sprężarki
Witaj,

Mam używaną lub możliwość sprowadzenie nowej sprężarki Bauer Posejdon PE100
100l/<http://sklep.underwater.pl/kat164_166__posejdon.php>

Cena używanej: 7900 PLN
Cena nowej: 11000 PLN

Zadzwon jesli Cię interesuje 504 162014.

Pozdr.
Robert

Data: 2010-10-28 13:27:27
Autor: 666
szukam sprężarki
Najtaniej to Coltri Sub.

-- -- -

Data: 2010-10-28 14:09:30
Autor: R09
szukam sprężarki

" 666" <666@gazeta.pl> wrote in message news:iabmmv$57s$1inews.gazeta.pl...
Najtaniej to Coltri Sub.

-- -- -

np. tu: http://qck.pl/mA2

Data: 2010-10-29 09:05:11
Autor: centaur000
szukam sprężarki
wolałbym Bauera, bo inne np. Coltri, są dość awaryjne. Jeżeli ktoś by miał
używaną w rozsądnej cenie to chętnie kupię..Może być tez nowa ale zdecydowanie w niższej cenie (np. wyprzedaż itp) W razie czego podaję telefon 0501459117. Pozdrawiam Wojtek

Data: 2010-10-29 08:39:50
Autor: 666
szukam sprężarki
No niestety, potwierdzam, organoleptycznie ;-)
Ale to zależy, czy po awarii świat Ci stanie na głowie, czy tylko poczekasz kilka dni na naprawę a nabijesz sobie w jakiejś bazie.
Jeśli szukasz sprężarki na prąd to pewnie to drugie.
BTW na prąd chyba droższe są?
Wbrew "chłopskiej logice", ale jak kiedyś szukałem "malucha" to tak właśnie było.
Pewnie parę kilo miedzi jako surowiec kosztuje dziś więcej niż praca małych rączek przy składaniu silniczka spalinowego.

-- -- -

Data: 2010-10-29 12:30:47
Autor: Divemania.pl
szukam sprężarki
inne np. Coltri, są dość awaryjne.

No a ja tutaj obronię Coltri. Jakiś rok temu kupiłem nową MCH-6 spalinową i jestem z niej bardzij zadowolony. W zesonie prawie co weekend ładowała mi butle i cały czas ma się świetnie.

Przemek

Data: 2010-10-29 12:55:45
Autor: 666
szukam sprężarki
Przechyl ją podczas pracy o 30°.

PS. to znaczy nie przechylaj!!

-- --

Data: 2010-10-29 12:57:23
Autor: centaur000
szukam sprężarki
Jacku podaj mi numer telelefonu, żebyśmy się zgadali...

Pozdrawiam Wojtek

Data: 2010-10-29 13:38:20
Autor: Jacek Trembowelski
szukam sprężarki

>Jacku podaj mi numer telelefonu, żebyśmy się zgadali...

mój numer to 601 31 85 31

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-10-29 21:31:01
Autor: Włodzimierz Kołacz
szukam sprężarki

Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iae97g$lfs$1@inews.gazeta.pl...

Przechyl ją podczas pracy o 30°.

A nie lepiej włączyć ją bez oleju?

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

ciach

-- --

Data: 2010-10-31 23:56:21
Autor: Jan Werbinski
szukam sprężarki
Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ccb20f5$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iae97g$lfs$1@inews.gazeta.pl...

Przechyl ją podczas pracy o 30°.

A nie lepiej włączyć ją bez oleju?

To dobry pomysł, bo sprężarka bez oleju nie wytwarza hałasu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-02 12:02:04
Autor: centaur000
szukam sprężarki
Koledzy powiedzcie jeszcze bo w tym temacie jestem dylematem, jaka jest różnica pomiędzy sprężarką proponowaną przez Roberta - Posejdon PE100 a Tą przez Jacka Bauer Varius.

Powoli muszę się decydować, pozdrawiam Wojtek 0501459117

Data: 2010-11-02 18:10:28
Autor: qlphon
szukam sprężarki [OT]

Przechyl ją podczas pracy o 30°.

A nie lepiej włączyć ją bez oleju?

To dobry pomysł, bo sprężarka bez oleju nie wytwarza hałasu.

tak....
a sprężarki jeszcze ciszej pracują jak są nie podłączone do prądu...

Data: 2010-10-29 09:17:17
Autor: Jacek Trembowelski
szukam sprężarki

wolałbym Bauera,

Bauer Varius - zainteresowany ?

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

www.trembowel.pl

Data: 2010-10-29 09:20:15
Autor: centaur000
szukam sprężarki

Bauer Varius - zainteresowany ?

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

www.trembowel.pl
jeżeli cena będzie dobra no i gwarancja sprawności to jak najbardziej

Data: 2010-10-29 09:56:15
Autor: Jacek Trembowelski
szukam sprężarki
jeżeli cena będzie dobra no i gwarancja sprawności to jak najbardziej

Cena 6 tysięcy.

Gwarancja - może być do odbioru wprost z przeglądu technicznego w Scuba Service albo u Piórewicza, będziesz miał ich opinie o stanie technicznym oraz będzie po wymianie oleju i filtrów.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

szukam sprężarki