szukam starej karty sim

Data: 2009-09-20 18:29:36
Autor: P
szukam starej karty sim
Witam,
szukam karty sim z aktywnym numerem, nowe startery nie działają z oryginalnym
telefonem w samochodzie audi A6. jeśliby ktoś miał nie potrzebną to prosze o
kontakt. mogę w zamian wysłać 2 startery :)

szaraban@vp.pl

Data: 2009-09-20 20:19:49
Autor: Janusz
szukam starej karty sim
Kolego nie mam już starej karty aktywnej ale takie desperackie posunięcie że napewno ktoś wyśle

nie zależy ci na nr
nie obchodzi cię siec

Chodzi by działało w fajny sposób

" cel świeci środki "

Piękne w dobie szukania najlepszej oferty, pełnego zasięgu, braku awaryjności sieci

Naprawde piękny cel

Data: 2009-09-20 21:11:22
Autor: osiek
szukam starej karty sim
Janusz pisze:
[...]

numer? jesli nie chce złotego to po co mu numer jak wiekszośc posługuje się książką telefoniczną
opertator? dowolny, przecież za darmo i niemal w jeden dzień przeniesie do dowolnego innego

Data: 2009-09-20 21:30:10
Autor: looker
szukam starej karty sim
opertator? dowolny, przecież za darmo i niemal w jeden dzień przeniesie do dowolnego innego

Chyba nie skumales, wtedy bedzie musial zmienic SIM, a pewnie chce 5V a teraz sa 3,3V chyba

Data: 2009-09-21 14:44:01
Autor: michaça
szukam starej karty sim
Chyba nie skumales, wtedy bedzie musial zmienic SIM, a pewnie chce 5V a teraz sa 3,3V chyba
Jak sprawdzic na ile V jest moja karta? ew od jakiej daty (roku) zaczynaja sie nowe karty SIM a koncza stare?
pozdr.
m.

Data: 2009-09-20 21:57:18
Autor: Robert Tomasik
szukam starej karty sim

Oczywiście powinien się wypowiedzieć sam pytający, ale podejrzewam, ze po prostu ma zamiar tę kartę wykorzystywać dodatkowo. przekieruje sobie przykładowo na nią połączenia ze swojego głównego telefonu, by mu chodził zestaw głośnomówiący i będzie z niej dzwonił, więc numer znaczenia nie ma.

Data: 2009-09-20 23:30:16
Autor: szaraban
szukam starej karty sim
[...]

wszyscy mają po  trochę racji,
słuchajcie... mam w audi (A6,C5,2.8Q) oryginalny telefon w podłokietniku z
czterema kółkami, nie wiem od kogo audi brało te telefony i chrzciło swoim
logo,poczatek numeru seryjnego to 4B0. właśnie kupiłem auto i wszystko jest w
orginale,(zielona skóra itd..) chciałbym żeby ten telefon po prostu działał, dlatego nie zależy mi na nr., czy operatorze,zasięgu.kupiłem
2 startery i pisze: card rejected, wkładając stare simy wszystko jest ok.
a nad przekierowaniem też myślałem, telefon jest połączony z zestawem i radiem.
to jest tak jak ze starym radiem "tatry" - fajnie mieć coś takiego działającego.

Data: 2009-09-21 08:27:37
Autor: szaraban
szukam starej karty sim
znalazł się darczyńca super starej karty ( 6 lat ) ale karta nigdy nie była
odpalona ani doładowywana. czy ona będzie działać ? czy da się jakoś doładować,
i czy nie traci się numeru po jakimś czasie? , druga kartę mam do której nie mam
pinu....rozumiem że z niej się nic nie zrobi?

Data: 2009-09-21 12:47:16
Autor: Nex@pl
szukam starej karty sim
szaraban@vp.pl pisze:
[...]

Co do drugiej - masz PUK? :)

Data: 2009-09-21 13:12:37
Autor: szaraban
szukam starej karty sim

> Co do drugiej - masz PUK? :)

a jak myślisz ? jak miałbym puk to nie byłoby tematu wogóle.

Data: 2009-09-23 13:53:09
Autor: J.F.
szukam starej karty sim
Użytkownik <szaraban@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.0000010f.4ab71cd9newsgate.onet.pl...
znalazł się darczyńca super starej karty ( 6 lat ) ale karta nigdy nie była
odpalona ani doładowywana. czy ona będzie działać ?

Jesli to stary starter, to zasadniczo powinna - nie powinni dezaktywowac starterow ktore leza w sklepach niesprzedane.
Choc 6 lat to sporo.

Wsadz w telefon i sprawdz.

druga kartę mam do której nie mam
pinu....rozumiem że z niej się nic nie zrobi?

Jesli ciagle aktywna to legalnemu wlascicielowi moze pomoga w salonie i podadza zapomniany PIN czy PUK.

J.

Data: 2009-09-23 18:02:54
Autor: szaraban
szukam starej karty sim
> [...]

Jesli ciagle aktywna to legalnemu wlascicielowi moze pomoga w salonie i podadza zapomniany PIN czy PUK.

generalnie lipa na całej lini, karta Ery sprzed 6 lat(nigdy nie uruchomiona)
okazała się nie przeterminowana i działa, ale telefon jej jednak nie czyta, z
tego co testowałem to jedynie karty orange sprzed 7 lat działają :/, chyba
zmienię aparat bo z tym zwariuję. jeszcze spróbuję z adapterem ściągającym
simlocka ale nie wiem czy to coś da, bo podobno te telefony nie miały simlocka.

J.

Data: 2009-10-03 12:42:58
Autor: ąćęłńóśźż
szukam starej karty sim
Nie potrzebujesz chyba karty w starym dużym fomacie, wielkości kredytówki?
JaC

-- -- -

Data: 2009-10-05 10:14:00
Autor: szaraban
szukam starej karty sim
Nie potrzebujesz chyba karty w starym dużym fomacie, wielkości kredytówki?
JaC

nie. zdobyłem starą kartę ery, aktywną, ale też nie działa. działają tylko stare
karty sim idei, te które mają większą płytkę tą miedzianą,te obecne mają mniejszą.
na blaszce jest napisane gemplus, sim4, sim 9 - taki cuś działa bez problemu.

--

szukam starej karty sim