szukam telefonu...

Data: 2013-11-09 10:38:43
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Witam!

Szukam telefonu w pancernej obudowie (typu Samsung B2710), ktry ma wbudowany modem HSDPA, tradycyjn klawiatur oraz funkcj latarki.
Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzeday. Istnieje co takiego?

Data: 2013-11-15 18:03:01
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Szukam telefonu w pancernej obudowie (typu Samsung B2710), ktry ma wbudowany modem HSDPA, tradycyjn klawiatur oraz funkcj latarki.
Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzeday. Istnieje co takiego?

Orientuje si kto czy:
http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-wifi ma HSDPA?
producent milczy a tutaj:
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/evolveo/strongphonewifi/
pisz, e ma.

A moe zna kto co innego podobnego?

Data: 2013-11-15 19:08:41
Autor: JoteR
szukam telefonu...
"Wojtek" napisa:

Orientuje si kto czy:
http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-wifi ma HSDPA?

ma UMTS 2100/850/1900. Ja tam si na telefonach nie znam, ale po mojemu spenia to warunki dla transmisji HSDPA.

producent milczy

ftp://ftp.evolveo.eu/mobile_phone/strongphone-wifi/manual/evolveo_strongphone_wifi_quick_start_guide_pl.pdf

JoteR

Data: 2013-11-15 22:27:19
Autor: Maciej Bebenek
szukam telefonu...
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:
"Wojtek" napisał:

Orientuje się ktoś czy:
http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-wifi ma HSDPA?

ma UMTS 2100/850/1900. Ja tam się na telefonach nie znam, ale po mojemu
spełnia to warunki dla transmisji HSDPA.

Nie - pasmo radiowe nie mówi w zasadzie nic o rodzaju transmisji. UMTS z
definicji to 384 kb/s.

Tak przy okazji, nie ma 900 MHz, czyli pasma, gdzie HSDPA jest obecnie
wprowadzane bądź ju używane

Data: 2013-11-15 23:37:43
Autor: JoteR
szukam telefonu...
"Maciej Bebenek" napisał:

ma UMTS 2100/850/1900. Ja tam się na telefonach nie znam,
ale po mojemu spełnia to warunki dla transmisji HSDPA.

Nie - pasmo radiowe nie mówi w zasadzie nic o rodzaju transmisji.
UMTS z definicji to 384 kb/s.

A w internetach piszą, w obrębie sieci UMTS może działać zarówno WCDMA (owe 384 kb/s) jak i HSDPA (do 14 z groszami Mb/s). A tak w ogóle, to czy "umienie" HSDPA nie zależy od zaimplementowania tej techniki w stacjach bazowych, zaś telefon z UMTS obsługuje ją z definicji? Nie wiem, pytam.

Tak przy okazji, nie ma 900 MHz, czyli pasma, gdzie HSDPA jest obecnie
wprowadzane bądź ju używane

Eee, mój aparat nie umiejący UMTS 900 MHz od lat służy mi (fakt, że sporadycznie) jako modem HSDPA z teoretyczną przepustowością 7,2 Mb/s. Nie wszystko się kręci wokół Aero2 ;->

JoteR

Data: 2013-11-16 01:39:24
Autor: Maciej Bebenek
szukam telefonu...
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

Nie, obie strony muszą gadać w tym samym języku

[...]

Mentalnie zostałeś w 2010 roku ;-) Z dość dobrym przybliżeniem można
założyć, że znaczna większość inwestycji przez ostatnie dwa lata to 3G w
paśmie 900 MHz. 2100 jest w większych miastach, pozostałe to stacje na 900.

A, i cały Networks tam gdzie może, stawia 900

Data: 2013-11-15 18:39:01
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 09-11-2013 10:38, Wojtek pisze:
Witam!

Szukam telefonu w pancernej obudowie (typu Samsung B2710), który ma
wbudowany modem HSDPA, tradycyjną klawiaturę oraz funkcję latarki.
Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzedaży. Istnieje coś takiego?

Istnieje. Kwestia budżetu. Ile możesz wydać?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-16 20:51:16
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 16-11-2013 07:36, Wojtek pisze:

[...]

Tak spojrzałem teraz i widzę, że sporo firm jednak przeszło na dotykowce na Androidzie. Oczywiście pancerne, wodoodporne itd., jednak bez klawiszy. Są "wojskowe" modele z klawiszami, nawet wysuwaną anteną, właśnie w takim przedziale cenowym, ale nie wiem, czy byś kupił w Europie. W Chinach, Rosji i Australii na pewno.

W każdym razie te Samsungi serii Solid Immerse mają 3G/HSDPA, niewiele kosztują, więc to jest chyba najsensowniejsza opcja.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-16 21:16:33
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5287ccbc$0$2177$65785112@news.neostrada.pl...

W każdym razie te Samsungi serii Solid Immerse mają 3G/HSDPA, niewiele kosztują, więc to jest chyba najsensowniejsza opcja.

a który z tych Samsungów ma HSDPA?

Data: 2013-11-16 21:25:10
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 16-11-2013 21:16, Wojtek pisze:
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup

W każdym razie te Samsungi serii Solid Immerse mają 3G/HSDPA, niewiele
kosztują, więc to jest chyba najsensowniejsza opcja.

a który z tych Samsungów ma HSDPA?

Choćby ten, który wymieniłeś:
http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/mobile-phones/bar/GT-B2710IKAXEU-spec

http://pl.wikipedia.org/wiki/Samsung_B2710_Solid

Właściwie to chyba nie ma już/nie było innych modeli Solid Immerse.
Kupuj śmiało, jeśli nic więcej Ci nie trzeba.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-16 22:14:23
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5287d4ae$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

a gdzie tam widzisz HSDPA? B2710 mam i niestety niema HSDPA.

Data: 2013-11-17 00:11:40
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 16-11-2013 22:14, Wojtek pisze:
[...]

Sorry, miałem dużo zakładek i pomyliłem telefony.
Wygląda na to, że z łatwo dostępnych z szybką transmisją są tylko dotykowce na andrucie, co dla mnie jest dość sensownym krokiem – większy wyświetlacz i łatwiej o szczelność.
Ja bym np. chętnie zamienił swoją Xperię na takiego:
http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-black_Telefony-GSM-i-smartfony

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-17 09:44:47
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5287fbb4$0$2301$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Parametry ma średnie, jak już to wolałbym:
http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-q4

Data: 2013-11-17 11:43:35
Autor: J.F.
szukam telefonu...
Dnia Sun, 17 Nov 2013 00:11:40 +0100, Zakonspirowany napisa(a):
Ja bym np. chtnie zamieni swoj Xperi na takiego:
http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-black_Telefony-GSM-i-smartfony

A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego doswiadczenia ?

J.

Data: 2013-11-17 12:31:34
Autor: marfi
szukam telefonu...

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:1dkl74tmhxk8q$.1rhl243zu7yp4$.dlg40tude.net...
[...]

Jeeli nic Ci nie mwi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

--
marfi

Data: 2013-11-17 12:44:10
Autor: sqlwiel
szukam telefonu...
W dniu 2013-11-17 12:31, marfi pisze:

[...]

Wychodzi, e koparki robi... :)

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-17 12:54:35
Autor: Maciej Bebenek
szukam telefonu...
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-black_Telefony-GSM-i-smartfony

A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego
doswiadczenia ?

Jeżeli nic Ci nie mówi nazwa Caterpillar to zapytaj googli :)

w telefonach to chińczyk bez żadnego doświadczenia ;-)

Data: 2013-11-17 13:37:09
Autor: J.F.
szukam telefonu...
Dnia Sun, 17 Nov 2013 12:31:34 +0100, marfi napisa(a):
[...]

Koparki robia, maszyny budowlane, ciezarowki.

Buty (byc moze inna firma). No i kapuste zra :-)

J.

Data: 2013-11-18 00:31:09
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 17-11-2013 13:37, J.F. pisze:
Koparki robia, maszyny budowlane, ciezarowki.

Buty (byc moze inna firma).

Trochę więcej: http://www.shopcaterpillar.com/ :)

W przypadku telefonu pytaniem jest, kto i z jakich części im to produkuje, aczkolwiek jeśli jest firmowane jako Caterpillar, to mnie by to specjalnie nie interesowało, bo oni szajsu nie sprzedają, za to rzeczy, na tle klasycznej chińszczyzny, praktycznie nie do zdarcia.

Gdyby nie problemy z kolanem, to na snowboardowy freeride w wyższych górach wolałbym takiego CAT-a o słabszych parametrach od tego Evolveo, który na papierze wygląda lepiej.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-18 02:21:26
Autor: J.F.
szukam telefonu...
Dnia Mon, 18 Nov 2013 00:31:09 +0100, Zakonspirowany napisa(a):
W dniu 17-11-2013 13:37, J.F. pisze:
Koparki robia, maszyny budowlane, ciezarowki.
Buty (byc moze inna firma).

Troch wicej: http://www.shopcaterpillar.com/ :)

Ale telefonow tam nie ma, a przynajmniej ja nie znajduje.

J.

Data: 2013-11-18 04:07:39
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...

http://www.catphones.com/ :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-18 18:09:13
Autor: Waldek Godel
szukam telefonu...
Dnia Mon, 18 Nov 2013 04:07:39 +0100, Zakonspirowany napisa(a):

W dniu 18-11-2013 02:21, J.F. pisze:
Troch wicej: http://www.shopcaterpillar.com/ :)

Ale telefonow tam nie ma, a przynajmniej ja nie znajduje.

http://www.catphones.com/ :)

Ale prbowae chocia przewin stron do samego dou, czy tylko tak wstrzsasz powietrze bez sensu?
Podpowiem, bo obsuga suwaczkw w przegldarce wyglda na za trudn:
"Bullitt Mobile Ltd is a licensee of Caterpillar Inc."

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2013-11-18 19:15:20
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 18-11-2013 19:09, Waldek Godel pisze:
Ale próbowałeś chociaż przewinąć stronę do samego dołu, czy tylko tak
wstrząsasz powietrze bez sensu?
Podpowiem, bo obsługa suwaczków w przeglądarce wygląda na za trudną:
"Bullitt Mobile Ltd is a licensee of Caterpillar Inc."

Przewijałem w tym czasie porno z udziałem Twojej starej i pięcioma murzynami. Obrzydliwe.

PS – Jak już koniecznie chcesz się do czegoś przyp... to zrób to merytorycznie. Czytaj wszystkie posty. I patrz na ich daty, a nawet godziny: tamtą stronę wygooglałem o 4 nad ranem i nie chciało mi się wnikać w jej zawartość.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-18 17:22:40
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:528951c6$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A na jakiej podstawie tak twierdzisz, że to produkty nie do zdarcia? Bo mi w koparkach CAT 428E poszły łożyska w układzie skrętnym po nieco ponad roku eksploatacji od nowości.

Gdyby nie problemy z kolanem, to na snowboardowy freeride w wyższych górach wolałbym takiego CAT-a o słabszych parametrach od tego Evolveo, który na papierze wygląda lepiej.

Jakiś konkretny powód czy tylko wewnętrzne przekonanie? Dotykałeś oba?

Data: 2013-11-18 19:23:30
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...
W dniu 18-11-2013 17:22, Wojtek pisze:
A na jakiej podstawie tak twierdzisz, że to produkty nie do zdarcia? Bo
mi w koparkach CAT 428E poszły łożyska w układzie skrętnym po nieco
ponad roku eksploatacji od nowości.

Jeździłem taką i tylko opony zdarłem przy kręceniu bączków:
http://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/off-highway-trucks/mining-trucks/18092621.html :P

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-18 20:08:47
Autor: Wojtek
szukam telefonu...
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:528a5b2c$0$2184$65785112@news.neostrada.pl...

Jeździłem taką i tylko opony zdarłem przy kręceniu bączków:
http://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/off-highway-trucks/mining-trucks/18092621.html :P

ale zrobiłeś z tysiąc mg czy tylko rundkę wokół przedszkola?

Data: 2013-11-19 00:47:41
Autor: Zakonspirowany
szukam telefonu...

http://bit.ly/1aNRJRv

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-18 00:54:50
Autor: Andrzej
szukam telefonu...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://www.redcoon.pl/B469137-CAT-Caterpillar-B15-black_Telefony-GSM-i-smartfony
A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego doswiadczenia ?

O Caterpillara pytasz, czy to uznana firma?
W sumie to nie wiadomo, jak to skomentowac. Na p.b.banki jakis jelop
niedawno pytal, czy ktos w ogole kojarzy tego nowego gostka z reklam BZWBK
(dla nieogladajacych reklam: wystepuje w nich Kevin Spacey). Mam szczera
nadzieje, ze to ty byles tym jelopem.

Data: 2013-11-18 02:04:50
Autor: Maciej Bebenek
szukam telefonu...
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
[...]

Kupiłbyś telefon sygnowany przez Wranglera? Albo przez batona Mars? ;-P
Też uznane firmy :-)

Data: 2013-11-18 02:32:50
Autor: J.F.
szukam telefonu...
Dnia Mon, 18 Nov 2013 02:04:50 +0100, Maciej Bebenek napisa(a):
[...]

Kupiby telefon sygnowany przez Wranglera? Albo przez batona Mars? ;-P
Te uznane firmy :-)

Wielu by kupilo. I moze nawet nie bylby to taki zly wybor, bo takie firmy w dbalosci o
wlasna marke zamawiaja takie produkt u przyzwoitego dostawcy ... ale
telefonu to bym osobiscie nie kupil. Zbyt skomplikowany wyrob, a gdzie
potem szukac upgradow, supportu czy serwisu ? Ale tu to nawet nie wiem - taki wlasnie produkt, czy (nie)przypadkowa
zbieznosc nazw firm. No dobra, znaczek firmowy niby ten.

J.

Data: 2013-11-18 02:14:22
Autor: Lisciasty
szukam telefonu...
On Sunday, November 17, 2013 11:43:35 AM UTC+1, J.F. wrote:

A to jest jakas uznana firma, czy chinczyk bez wiekszego doswiadczenia ?

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/evolve/gx790gladiator/

Ta sama czcionka, tyle e "o" na kocu dorzucili.

L.

szukam telefonu...