szukam telefonu

Data: 2009-03-17 13:21:02
Autor: mz
szukam telefonu
Witam
Szukam w miare dobrego telefonu, producent nieważny. Powradzcie mi w którym abonamencie, mixie czy na karte dostane najtaniej jaki¶ telefon ?
A może istnieje gdzie¶ w sieci porównywarka cen polskich operatorów - ja jej nie znalazłem
Pozdrawiam

Data: 2009-03-17 14:19:50
Autor: zly
szukam telefonu
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:21:02 +0100, mz napisał(a):

Witam
Szukam w miare dobrego telefonu, producent nieważny. Powradzcie mi w którym abonamencie, mixie czy na karte dostane najtaniej jaki¶ telefon ?

Najtaniej w kazdym prawie abonamencie znajdziesz telefon za 1zl

--
marcin

Data: 2009-03-17 19:01:12
Autor: Szop
szukam telefonu
A najmniejsze koszty utrzymania telefonu za 1zł s± w Mini Mix w Play - 10zl/mies. Telefon to Toshiba TS705, umowa 24mies.

szukam telefonu