szukam urządzenia

Data: 2009-12-15 08:00:12
Autor: pawell32
szukam urządzenia
Leszek pisze:
Cześć,

Czy jest w sprzedaży jakieś urządzenie składające się z dużego dysku USB, które potrafi odtwarzać popularne formaty wideo (chociaż divx i mkv), ładnie wyświetlać napisy i wysyłać to wszystko do telewizora po złączu HDMI? Do tego powinno być niesłyszalne. Mój komp, chociaż maksymalnie wyciszony, jest jednak za głośny mimo dobrego chłodzenia, a nie mam miejsca na coś bardziej energooszczędnego i cichego.

Pozdro,
Leszek

poszukaj czegoś w stylu popcorn, takie coś robi western digital.
ma dobry procek do odtwarzania w hd, odczyt z kart i dysków.
jak znajdę linka to podam

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion