szum przy jeździe z maksymalnie skręconymi kołam i...

Data: 2009-11-28 15:41:31
Autor: Katanka
szum przy jeździe z maksymalnie skręconymi kołam i...
TP wrote:
Przy jeździe z maksymalnie skręconym kołami, zarówno w lewo i prawo,
pojawia się dziwyny dzwięk, trudno go opisac, ani to pisk, ani
szuranie, taki dodatkowy szum, nie zbyt glosno, ale na tyle ze dobrze
go slychac. Samochód jak by to bylo wazne to Mercedes A klasa 180
cdi, przebieg kolo 38000. Jaka może być tego przyczyna?

Po zmianie opon z felgami z 235x40/R18 z niskim bieznikiem na 215x65/R16 zimowe z wysokim bieznikiem, przy maksymalnym skrecie delikatnie bieznik ociera o nadkole, które jest pokryte jakims materiałem w stylu filc i taki sam dzwięk u mnie się pojawił :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

szum przy jeździe z maksymalnie skręconymi kołam i...