szum z tylnych kół samochodu

Data: 2017-07-09 12:22:40
Autor: Bolko
szum z tylnych kół samochodu
Byłem u mechanika jest OK
Byłem u wulaknizatora (wyważanie) jest OK

A ja cały czas mam wrażenie że tyle koła w samochodzie coś tak głośno chuczą.
Zaczyna się gdzie koło 70 a kończy na 140 potem jest cicho.
Albo czasami jak jade 70 i droga łagodnie skręca (nie zawsze).
Tak jakoś ciszej się robi.

O co chodzi?

Data: 2017-07-09 21:23:23
Autor: .B:artek.
W dniu 9 lip 2017 o 21:22, Bolko pisze:
[...]

O zużyte łożysko / łożyska?

--
..B:artek.

Data: 2017-07-09 21:47:56
Autor: t-1
W dniu 2017-07-09 o 21:22, Bolko pisze:
[...]

Napęd przedni czy tylny?
Jeśli przedni to prawdopodobnie łożysko.
Jak tylny to może dyferencjał.

Data: 2017-07-09 23:07:08
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

[...]

Szumią opony lub łożyska. "droga łagodnie skręca" przemawia za łożyskami. Może tylne szyby nie dolegają idealnie do uszczelki.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-07-09 23:36:59
Autor: Kaczin
W dniu 09.07.2017 o 21:22, Bolko pisze:
[...]

Wychodzi Kaszub przed chałupę, nadstawia uszu i zadaje sobie pytanie:
- Co to tak szumi?
Sytuacja powtarza się przez kilka lat.
Aż w końcu, pewnego dnia Kaszub się uśmiecha, wali ręką w czoło i krzyczy
- To morze!

P.S. Skąd jesteś?

--
Kaczin

Data: 2017-07-09 15:06:37
Autor: Zenek Kapelinder
szum z tylnych kół samochodu
Inaczej to szlo. Dlaczego na Kaszubach mieszkancy maja odstajace uszy i plaskie czola. Bo jak wychodza przed chalupe to nasluchuja co szumi i potem wala sie w czolo ze to morze.

Data: 2017-07-20 11:36:34
Autor: Maurycy Poszepszyński
szum z tylnych kół samochodu
Inaczej to szlo. Dlaczego na Kaszubach mieszkancy maja odstajace uszy i plaskie czola. Bo jak wychodza przed chalupe to nasluchuja co szumi i potem wala sie w czolo ze to morze.

:-D

Data: 2017-07-09 23:15:40
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Kaczin pisze tak:

[...]

gdzie Kartuzy a gdzie morze

Data: 2017-07-10 12:29:17
Autor: Uncle Pete
On 2017-07-09 21:22, Bolko wrote:
Byłem u mechanika jest OK
[...]

Jeżeli przy łagodnych skrętach w jedną stronę robi się ciszej, a w drugą nie, obstawiałbym łożysko.

Piotr

Data: 2017-07-10 18:50:33
Autor: Cavallino
[...]

Opony się poząbkowały.
Jeśli bieżnika dużo, można go obciąć i wyrównać, jeśli mało - to raczej na śmietnik.

szum z tylnych kół samochodu