szuranie i dwumasówka

Data: 2009-09-06 17:03:04
Autor: WIHEDCNF
szuranie i dwumasówka

Użytkownik "zkruk [Lodz]"

2. zdarzyło mi się to już 8 razy - zawsze podczas hamowania, raz na skręconych kołach
słychać z przodu terktoranie - dzwięk raczej głuchy, tempy
coś jakby próbować kijkiem zatrzymać koło od roweru przyciskając go do opony
dzwięk wraz z prędkością zwalniał

Może ABS działa?

Data: 2009-09-06 17:03:17
Autor: zkruk [Lodz]
szuranie i dwumasówka
WIHEDCNF wrote:

[...]

nie rób ze mnie debila ;]
to nie abs

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-06 17:13:46
Autor: WIHEDCNF
szuranie i dwumasówka

[...]

Nikogo z ciebie nie robię, objawy opisałeś wyglądające na ABS, napewno nie na przegub, bo ten terkocze tylko przy skręcie.

Data: 2009-09-06 18:05:04
Autor: zkruk [Lodz]
szuranie i dwumasówka
WIHEDCNF wrote:
[...]

opis dzwięku się nie zgadza - poza tym - czułbym na pedale hamulca
to nie ABS
za słabo naciskałem, sucho, opony o 20 szersze, nie ten dzwięk
nie ABS
na pewno
ani ESP
na pewno