szuranie i dwumasówka

Data: 2009-09-06 17:52:08
Autor: bartekkr
szuranie i dwumasówka
"zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote in message news:h80iik$34j$1inews.gazeta.pl...
prośba o diagnozę i pytanie..
być może dwie sprawy - być może połączone...

To ja sie podepne, jesli mozna, bo tez podejrzewam padanie dwumasy.
Pacjent - Focus 1.8TDCi 2004r., przebieg prawdziwy 130kkm, auto od nowosci w rodzinie. Do tej pory kolo dwumasowe nie bylo wymieniane. Na luzie jak sie wcisnie sprzeglo to czuc na pedale drgania. Auto przyspiesza normalnie, czyli bardzo dobrze, ale przez chwile po wcisnieciu gazu, kiedy auto najbardziej przyspiesza spod maski slychac jakis dziwny, glosny i niepokojacy szumo-terkot. Czy to dwumasa? Weze od IC i pozostale sa cale. Mam wrazenie, ze przy gaszeniu auto lekko drga - niby to podstawa do zdiagnozowania usterki tego nieszczesnego kola...

Data: 2009-09-06 18:03:32
Autor: zkruk [Lodz]
szuranie i dwumasówka
bartekkr wrote:

[...]

raczej typowe objawy dwumasy
jeszcze ponoć dzwoni przy wyłączaniu silnika...
ale to co napisałeś raczej są typowymi objawami...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-06 23:04:08
Autor: Adam Franik
szuranie i dwumasówka
Dnia Sun, 6 Sep 2009 18:03:32 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

bartekkr wrote:

[...]

Zbigniew, bartekr, wyłałem Wam coś na priv.

--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

szuranie i dwumasówka