szuwaks poszukiwany

Data: 2010-03-23 18:31:33
Autor: identifikator: 20040501
szuwaks poszukiwany
a przy okazji, u mnie w samochodzie w układzie chłodzenia wszystko pokryte jest jak±¶ czarn± substancj±... nie wiem co to może być, kiedy¶ była na wierzchu piana która pachniała jak olej... ale nurtuje mnie ta czarna substancja... może już kto¶ dolewał jakiego¶ ustrojstwa do układu, bo na przykład z chłodnicy cieknie... kilka razy podgrzałem silnik, olej to chyba powinien się rozpu¶cić w wodzie, a ta czarna substancja nic... co to może być?

Data: 2010-03-24 08:41:38
Autor: WOJO
szuwaks poszukiwany
....olej to chyba powinien się rozpu¶cić w wodzie, a ta czarna substancja nic... co to może być?
Oczyyywi¶cie ! :)

Data: 2010-03-24 12:25:22
Autor: grzech
szuwaks poszukiwany
a ta czarna substancja nic... co to może być?

Pewnie nagar z cylindrów Ci się tam zbiera :)

grzech
nyska

szuwaks poszukiwany