szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]

Data: 2013-03-18 11:57:21
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
Witam,
Pewnie wiekszosc juz wie, ale streszczam.
W Indiach zostalo napadniete dwoje rowerzystow.
Napad nastapil podczas biwaku w lesie, turysci zostali obrabowani, a co gorsza, kobieta dodatkowo wielokrotnie zgwalcona. Obrzydliwa sprawa.

<https://www.google.pl/search?q=rape+india+swiss&aq=f&oq=rape+india+swiss
&aqs=chrome.0.57j60j61j60j62.13542&sourceid=chrome&ie=UTF-8>
http://tinyurl.com/bvowyzz

Ostatnie wydarzenia w Indiach dowodza, ze te zbiorowe gwalty to tam ostatnio to jakas plaga.
:(
Choc oczywiscie sytuacja taka mogla sie wydarzyc gdziekolwiek.
--
TA

Data: 2013-03-19 00:28:02
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <Titus_Atomicus-A5F242.11572118032013@news.atman.pl>,

[...]

No tak, jak zwykle to co napisalem nikogo nie zainteresowalo.
A wystarczyloby tylko zrobic jakas aluzje do Wilka, albo tego jego zenskiego klona, Melanii i nagle z zewszad pojawiliby sie dyskutanci i trolle roznej masci, ktorych nikt wczesniej nie widzial, a ktorzy koniecznie akurat w tym watku chcieliby sie odezwac.
Ech...
--
TA

Data: 2013-03-18 17:07:59
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 19 marca 2013 00:28:02 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

A wystarczyloby tylko zrobic jakas aluzje do Wilka, albo tego jego zenskiego klona, Melanii i nagle z zewszad pojawiliby sie dyskutanci i trolle roznej masci, ktorych nikt wczesniej nie widzial, a ktorzy koniecznie akurat w tym watku chcieliby sie odezwac.

Zainteresowało, poczytałem, postanowiłem, że żony do Indii na rowerze nie puszczę (co nie będzie trudne, bo i tak
każdy wyjazd dłuższy, niż do pobliskiego parku uważa
za Wielką Wyprawę). Ale co ja miałbym napisać, że oburzony jestem?
A zmieniłoby to coś?

Data: 2013-03-19 00:50:00
Autor: Akarm
W dniu 2013-03-19 00:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No tak, jak zwykle to co napisalem nikogo nie zainteresowalo.

Chyba naturalne, skoro to NTG.
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-03-19 17:17:49
Autor: Titus Atomicus
In article <5147A828.4040005@wp.pl>, Akarm <AkarmWYWAL@wp.pl> wrote:

W dniu 2013-03-19 00:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> No tak, jak zwykle to co napisalem nikogo nie zainteresowalo.

Chyba naturalne, skoro to NTG.

A ty kto?
I jak to: NTG? Jak najbardziej TG.
--
TA

Data: 2013-03-19 20:50:38
Autor: Akarm
W dniu 2013-03-19 17:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

W dniu 2013-03-19 00:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> No tak, jak zwykle to co napisalem nikogo nie zainteresowalo.

Naprawdę? Sądziłem że to grupa o rowerach. Ale jak widać coraz więcej niedorozwojów uważa, że można tu pisać o wszystkim.
Tak jak teraz kilku takich właśnie rozprawia o zbiorowych gwałtach w Indiach, niedawno paru niepełnosprawnych umysłowo opracowywało drukarki. To efekt reformy szkolnictwa? :(
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-03-19 12:58:48
Autor: rmikke

http://u.42.pl/2JLV

Data: 2013-03-19 21:24:49
Autor: Titus Atomicus
In article <5148C18E.4030408@wp.pl>, Akarm <AkarmWYWAL@wp.pl> wrote:

> [...]

Tak jak teraz kilku takich właśnie rozprawia o zbiorowych gwałtach w Indiach, niedawno paru niepełnosprawnych umysłowo opracowywało drukarki. To efekt reformy szkolnictwa? :(

Chyba cie pogielo.
A jaki jest dozwolny zakres rozmow na grupie rowerowej i poswieconej trampingowi?
Mam zalozyc osobna grupe poswiecona gwaltom na szwajcarskich rowerzystkach w Indiach? Raczysz zartowac.
--
TA

Data: 2013-03-21 17:41:13
Autor: __Maciek
Tue, 19 Mar 2013 20:50:38 +0100 Akarm <AkarmWYWAL@wp.pl> napisał:

Naprawdę? Sądziłem że to grupa o rowerach. Ale jak widać coraz więcej niedorozwojów uważa, że można tu pisać o wszystkim.

Idź na elektroda.pl, będziesz zachwycony, może nawet moderatorem
zostaniesz, reprezentujesz ich sposób myślenia.

Jeżeli temat jakoś tam się łączy lub zbliża do tematyki grupy to czemu
o nim nie pisać? Nie jesteś zainteresowany to nie czytaj - proste.
Oczywiście nie oznacza to zgody na dowolne i masowe offtopikowanie,
ale akurat taki temat jak ten nadaje się tutaj.

Do Titusa - to że nie ma odpowiedzi to tak jak koledzy napisali - nie
ma tu akurat dużo do dodania - stało się, przyjęliśmy do wiadomości i
już, to nie onet żeby pojawiły się komentarze typu "po chuj tam
jechali", "zajebać wszystkich ciapatych" albo "to wszystko wina
Tuska/Kaczyńskiego/Rydzyka" czy podobne...

Data: 2013-03-19 02:33:51
Autor: grzech
[...]

A co tu komentować? Nie jestem znawcą Indii. Bylem tam raz, ale nigdy w życiu nie rozbiłbym się w tym kraju obozowiskiem, tylko z dziewczyną w ustronnym miejscu.

Data: 2013-03-19 10:01:22
Autor: Melania Biszkopcik
[...]

Titus, dziękuję za pamięć. Uroczy jesteś. Widzę, że tęsknisz do mnie.
Jednak ta tęsknota ma podłoże chorobowe. Jak sam napisałeś, ciągnie
cię do sytuacji
konfliktowych - tylko w nich widzisz swą szansę na zaistnienie. Twoja
abstynencja - czyli w miarę merytoryczny post - trwała pół doby.
Potem nie mogłeś już wytrzymać i musiałeś nawiązać do Wilka.. Kiepsko
widzę nadzieję na twoją
resocjalizację, ale próbuj chłopie, próbuj. Leczenie natręctw i
uzależnień zaczyna się od  spojrzenia w lustro i powiedzenia: tak, mam
problem, być może
zewnętrzni obserwatorzy nie robią mi wcale na złość, ale otwarcie
opisują rzeczywistość.

Życzę owocnych wyników terapii, tj. wytrzymania bez Wilka - czyli
człowieka, którego skrycie podziwiasz i który jest twoim wyrzutem
sumienia, bo pokazuje ci, co mógłbyś zrobić w życiu, gdybyś nie był
jego psychologiczną antytezą - choć doby. Potem będzie kilka dni,
tydzień, miesiąc, rok i nareszcie siebie zaakceptujesz - siebie
nieporadnego życiowo, siebie zawiedzionego życiem itp. To wcale nie
jest tragedia. Wiele osób jest w takiej sytuacji, godzą się z tym i na
swój sposób są szczęśliwi i nie walczą z wiatrakami i pod postacią
Wilka.

Data: 2013-03-19 11:34:42
Autor: Michoo
On 19.03.2013 00:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Zainteresowało, ale czego oczekiwałeś? Że będziemy teraz "oburzeni" pisali "jak do tego mogło dojść", "to straszne", "łonczem siem w buló" czy co?

A wystarczyloby tylko zrobic jakas aluzje do Wilka,

Wilk od ponad miesiąca nic nie pisał, po kiego h* znowu prowokujesz flejma?

Michoo

Data: 2013-03-19 13:31:08
Autor: Waldek Brygier
Michoo wrote:
Wilk od ponad miesiąca nic nie pisał, po kiego h* znowu prowokujesz
flejma?

A może ten wątek był spowodowany nie chęcią przekazania informacji, a właśnie kolejną próbą wywołania flejma? Ważne, że w temacie jest słowo "rower"... Stęsknił się chłopak? ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148

Data: 2013-03-19 17:20:08
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <ki9ma4$p89$1@mx1.internetia.pl>,
 "Waldek Brygier" <waldek@naszesudety.pl> wrote:

Michoo wrote:
> [...]

A może ten wątek był spowodowany nie chęcią przekazania informacji, a właśnie kolejną próbą wywołania flejma? Ważne, że w temacie jest słowo "rower"... Stęsknił się chłopak? ;-)

A, bron Boze. Chcialem wlasnie przekazac informacje, a takze wywolac jaks dyskusje nt bezpieczenstwa w podrozy.
--
TA

Data: 2013-03-20 15:17:33
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu wtorek, 19 marca 2013 17:20:08 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

A, bron Boze. Chcialem wlasnie przekazac informacje, a takze wywolac jaks dyskusje nt bezpieczenstwa w podrozy.

Kup sobie pas cnoty z dobrym zamkiem to bedziesz bezpieczny w podróży....

pablo

Data: 2013-03-20 16:21:45
Autor: rmikke
W dniu środa, 20 marca 2013 23:17:33 UTC+1 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:

Kup sobie pas cnoty z dobrym zamkiem to bedziesz bezpieczny w podróży....

"Ale nie przede mną" :D

Po ryju zawsze można dostać.

Data: 2013-03-19 16:57:33
Autor: Slawek Kotynski
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
W dniu 2013-03-19 00:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No tak, jak zwykle to co napisalem nikogo nie zainteresowalo.

IMHO, brak odpowiedzi świadczy głównie o tym, że napisałeś
coś sensownego :)

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-21 21:07:29
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Dzień dobry grupowiczom z trampingu

Titusie, weź pod uwagę, że posiadasz całkiem sporego KF ( ja nie wiem czy tam jestem, kiedyś mi groziłeś :-) i niektórzy sądząc, że ich nie czytasz, zwyczajnie Ci nie odpisują.

A szkoda.

Jakby nie gadać o Wilku i jego czasami nieszczególnym zachowaniu na grupach, można spokojnie pisać o rowerach. A o To chodzi na grupie.
Wilk sobie poszedł i jak na razie precel trochę zyskał, bo mniej jest wspomnianych Tytusowo-Wilkowych wymian zdań niekoniecznie na temat.

I żeby nie było wątpliwości, nie popieram pyskówek Wilka na preclu.

A jeśli Wilk zamieści relację z jakiegoś nietypowego wypadu, czasem mu pogratuluję, nic więcej.

I mam nadzieję zobaczyć Titusową relację, też z przyjemnością pogratuluję.

Pozdrawiam.

Seco

Data: 2013-03-19 13:45:31
Autor: Andrzej W.
W dniu 2013-03-18 11:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Z czego co czytałem na jakiejś kolorowej stronie władze indyjskie doszły do wniosku, że ta kobieta jest współwinna gwałtu, bo sprowokowała całą sytuację swoim zachowaniem, bo zamiast siedzieć w kuchni szwendała się na rowerze po Indiach.

--
AWa.

Data: 2013-03-19 16:45:33
Autor: m4rkiz
"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote in message news:51485de8$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jakis sens w tym jest, oczywiscie nie wina ale conajmniej nierozwaga, bo
czy nam sie to podoba czy nie - jak sie wbija we dwojke do kraju z
zupelnie inna kultura i mentalnoscia (chociaz ostatni kanton szwajcarski
dal kobietom prawo glosu oidp w 1991) to tak sie to moze skonczyc jezeli
nie wezmie sie pod uwage podejscia tambylcow do kobiet, podobnie zreszta
moze sie skonczyc wypicie jednego piwka na bliskim wschodzie, czy
wygladanie jak ktos z bliskiego wschodu w usa ;)

Data: 2013-03-19 17:23:47
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <51485de8$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

A gdzie to dokladnie wyczytales?
Bo zdaje, sie, ze jest calkiem inaczej. Te zbiorowe gwalty to zdaje sie w Indiach to goracy temat, i wladze wreszcie zaczely sie tym interesowac.
Sprawcy poprzedniego glosnego gwaltu sprzed kilku miesiecy zostali ujeci osadzeni (ale zdaje sie zostali podani linczowi w wiezeniu)
--
TA

Data: 2013-03-19 17:50:10
Autor: Andrzej W.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,13581981,Indyjska_policja_o_gwalcie_na_turystce_ze_Szwajcarii_.html

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-03-19 18:15:54
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <kia5fh$dbr$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> [...]

Ano faktycznie.
Powoluja sie na independenta.
Oto odnosny artykul:
<http://www.independent.co.uk/news/world/asia/six-men-arrested-over-gangr
ape-of-swiss-tourist-in-india-woman-must-share-blame-for-attack-say-polic
e-8537818.html>
Po uwaznym przeczytaniu uwazam ma nieco inny ton niz ta notka w polskim necie.
Wg mnie ta wypowiedz majaca sugerowac ze Szwajcarowie byli w jakis sposob wspolwinni tego napadu jest na razie niefortunna wypowiedzia jakiego rzecznika lokalnej policji. Trudno to interpretowac jako oficjalne stanowiski wladz indyskich. Zreszta Independent pisze ze sprawa wywolala poruszenie.
U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa cos takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.
--
TA

Data: 2013-03-19 10:21:32
Autor: Melania Biszkopcik
On 19 Mar, 18:15, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <kia5fh$db...@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytn...@wp.pl> wrote:

> [...]

U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa cos
takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.

Brawo!!! Powyższy post, świadczy o tym, że potrafisz "nie pić Wilka".
Wytrzymałeś i nie nawiązałeś!!!

Data: 2013-03-19 18:30:43
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
[Sorry, jeszcze raz, musialem poprawic]In article <kia5fh$dbr$1@mx1.internetia.pl>,
> [...]

ape-of-swiss-tourist-in-india-woman-must-share-blame-for-attack-say-polic
http://tinyurl.com/csd8bs3

Po uwaznej lekturze uwazam, ze ma nieco inny ton niz ta notka w polskim necie.
Wg mnie wypowiedz majaca sugerowac, ze Szwajcarowie byli w jakis sposob wspolwinni tego napadu jest na razie niefortunna wypowiedzia jakiego rzecznika lokalnej policji (ok. to byl rzecznik policji tego stanu). Trudno to interpretowac jako  oficjalne stanowisko wladz indyjskich. Zreszta Independent pisze, ze sprawa wywolala poruszenie.

U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa czy inny rzecznik cos takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.

Data: 2013-03-19 23:50:32
Autor: Dziobak
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
Tytus, jeżeli jechali pod górę , co w takim kraju jak Indie jest bardzo możliwe, to puśc jeszcze crossposta na trzecią grupę po trampingu i rowerach , na pl.rec.gory.
A mówią , że to ja się nudzę...

Pieszy Dziobak

p.s. przepraszam za crosspostowanie

Data: 2013-03-20 09:38:31
Autor: Waldek Brygier
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
Dziobak wrote:
A mówią , że to ja się nudzę...

:-P
:-)

Data: 2013-03-25 03:32:57
Autor: Titus Atomicus
In article <kiaq09$rmj$1@dont-email.me>, "Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Tytus, jeżeli jechali pod górę , co w takim kraju jak Indie jest bardzo możliwe, to puśc jeszcze crossposta na trzecią grupę po trampingu i rowerach , na pl.rec.gory.
A mówią , że to ja się nudzę...

Bo nudzisz.
Imho post dotyczy jak najbardziej obu grup.
--
TA

szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]