szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]

Data: 2013-03-19 13:45:31
Autor: Andrzej W.
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
W dniu 2013-03-18 11:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Pewnie wiekszosc juz wie, ale streszczam.
W Indiach zostalo napadniete dwoje rowerzystow.
Napad nastapil podczas biwaku w lesie, turysci zostali obrabowani, a co
gorsza, kobieta dodatkowo wielokrotnie zgwalcona. Obrzydliwa sprawa.

<https://www.google.pl/search?q=rape+india+swiss&aq=f&oq=rape+india+swiss
&aqs=chrome.0.57j60j61j60j62.13542&sourceid=chrome&ie=UTF-8>
http://tinyurl.com/bvowyzz

Ostatnie wydarzenia w Indiach dowodza, ze te zbiorowe gwalty to tam
ostatnio to jakas plaga.
:(
Choc oczywiscie sytuacja taka mogla sie wydarzyc gdziekolwiek.

Z czego co czytałem na jakiejś kolorowej stronie władze indyjskie doszły do wniosku, że ta kobieta jest współwinna gwałtu, bo sprowokowała całą sytuację swoim zachowaniem, bo zamiast siedzieć w kuchni szwendała się na rowerze po Indiach.

--
AWa.

Data: 2013-03-19 16:45:33
Autor: m4rkiz
"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote in message news:51485de8$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jakis sens w tym jest, oczywiscie nie wina ale conajmniej nierozwaga, bo
czy nam sie to podoba czy nie - jak sie wbija we dwojke do kraju z
zupelnie inna kultura i mentalnoscia (chociaz ostatni kanton szwajcarski
dal kobietom prawo glosu oidp w 1991) to tak sie to moze skonczyc jezeli
nie wezmie sie pod uwage podejscia tambylcow do kobiet, podobnie zreszta
moze sie skonczyc wypicie jednego piwka na bliskim wschodzie, czy
wygladanie jak ktos z bliskiego wschodu w usa ;)

Data: 2013-03-19 17:23:47
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <51485de8$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

A gdzie to dokladnie wyczytales?
Bo zdaje, sie, ze jest calkiem inaczej. Te zbiorowe gwalty to zdaje sie w Indiach to goracy temat, i wladze wreszcie zaczely sie tym interesowac.
Sprawcy poprzedniego glosnego gwaltu sprzed kilku miesiecy zostali ujeci osadzeni (ale zdaje sie zostali podani linczowi w wiezeniu)
--
TA

Data: 2013-03-19 17:50:10
Autor: Andrzej W.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,13581981,Indyjska_policja_o_gwalcie_na_turystce_ze_Szwajcarii_.html

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-03-19 18:15:54
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
In article <kia5fh$dbr$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> [...]

Ano faktycznie.
Powoluja sie na independenta.
Oto odnosny artykul:
<http://www.independent.co.uk/news/world/asia/six-men-arrested-over-gangr
ape-of-swiss-tourist-in-india-woman-must-share-blame-for-attack-say-polic
e-8537818.html>
Po uwaznym przeczytaniu uwazam ma nieco inny ton niz ta notka w polskim necie.
Wg mnie ta wypowiedz majaca sugerowac ze Szwajcarowie byli w jakis sposob wspolwinni tego napadu jest na razie niefortunna wypowiedzia jakiego rzecznika lokalnej policji. Trudno to interpretowac jako oficjalne stanowiski wladz indyskich. Zreszta Independent pisze ze sprawa wywolala poruszenie.
U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa cos takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.
--
TA

Data: 2013-03-19 10:21:32
Autor: Melania Biszkopcik
On 19 Mar, 18:15, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <kia5fh$db...@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytn...@wp.pl> wrote:

> [...]

U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa cos
takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.

Brawo!!! Powyższy post, świadczy o tym, że potrafisz "nie pić Wilka".
Wytrzymałeś i nie nawiązałeś!!!

Data: 2013-03-19 18:30:43
Autor: Titus Atomicus
szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]
[Sorry, jeszcze raz, musialem poprawic]In article <kia5fh$dbr$1@mx1.internetia.pl>,
> [...]

ape-of-swiss-tourist-in-india-woman-must-share-blame-for-attack-say-polic
http://tinyurl.com/csd8bs3

Po uwaznej lekturze uwazam, ze ma nieco inny ton niz ta notka w polskim necie.
Wg mnie wypowiedz majaca sugerowac, ze Szwajcarowie byli w jakis sposob wspolwinni tego napadu jest na razie niefortunna wypowiedzia jakiego rzecznika lokalnej policji (ok. to byl rzecznik policji tego stanu). Trudno to interpretowac jako  oficjalne stanowisko wladz indyjskich. Zreszta Independent pisze, ze sprawa wywolala poruszenie.

U nas tez przeciez mogloby sie wydarzyc, ze jakis stroz prawa czy inny rzecznik cos takiego wypowiada. Pewnie doszlaby jeszcze kwestia braku kaskow.

szwajcarscy rowerzysci napadnieci w Indiach [turystyka rowerowa]