szyba

Data: 2013-08-26 21:10:30
Autor: megrims
szyba
Dzisiaj zostało ujawnione zniszczenie szyby bocznej.
Policja, PZU, ASO itp. Ktoś chciał się wjebać do auta.

Zastanawiam siÄ™, czy auto dla gwiazdora Disco Polo
czyli perłowy CL600 jest autem które kradną?

Data: 2013-08-26 19:12:17
Autor: masti
szyba
Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:10:30 +0200 osobnik zwany megrims
napisał:

Dzisiaj zostało ujawnione zniszczenie szyby bocznej. Policja, PZU, ASO
itp. Ktoś chciał się wjebać do auta.

Zastanawiam się, czy auto dla gwiazdora Disco Polo czyli perłowy CL600
jest autem które kradną?

a może po prostu liczyli na fanty?
U mnie kiedyÅ› wywalili szyby w 3 samochodach po czym nic nie ukradli.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-26 21:17:19
Autor: megrims
szyba
napisał:

[...]

Mówili ostatnio gdzieś w TV, że znów wzrasta ilość kradzieży
aut w Polsce. Gdyby chcieli auto zabrać, to by zabrali.
Wydawało mi się, że taki egzot to jest bezpieczny i święty
spokój. Zobaczymy czy będą kolejne podejścia.

Data: 2013-08-27 09:28:40
Autor: hisjusz
szyba
napisał:

[...]

Pijany jesteś? Co to za egzot, toż to przecież nie Ferrari!

Data: 2013-08-27 17:57:21
Autor: megrims
szyba
napisał:

[...]

No fakt. Na moim osiedlu kilkadziesiąt takich jeździ.

Data: 2013-08-28 23:26:19
Autor: hisjusz
szyba
napisał:

[...]

Wpadnij do Wrocławia na Gaj tak tam gdzie ołów w dzień lata. Porszaków jak Ford Fiesta pod LG.

Data: 2013-08-26 21:23:35
Autor: Andrzej Lawa
szyba
W dniu 26.08.2013 21:12, masti pisze:
Dnia piêknego Mon, 26 Aug 2013 21:10:30 +0200 osobnik zwany megrims
napisa³:

Dzisiaj zosta³o ujawnione zniszczenie szyby bocznej. Policja, PZU, ASO
itp. Kto¶ chcia³ siê wjebaæ do auta.

Zastanawiam siê, czy auto dla gwiazdora Disco Polo czyli per³owy CL600
jest autem które kradn±?

a mo¿e po prostu liczyli na fanty?
U mnie kiedy¶ wywalili szyby w 3 samochodach po czym nic nie ukradli.

Ewentualnie kto¶ sfrustrowany chcia³ odreagowaæ na "pedalskim samochodzie jakiego¶ wyzyskiwacza/kombinatora" ;)

Swoj± drog± jakbym mia³ jaki¶ odpicowany samochód to - pomijaj±c taki detal, ¿e by³by to raczej jaki¶ klasyk, a nie takie cu¶ - trzyma³bym go w gara¿u i je¼dzi³ delikatnie od ¶wiêta.

Na codzieñ lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny :D

£atwiej te¿ siê wcisn±æ na inny pas :)

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-08-26 19:27:42
Autor: masti
szyba

napisał:

[...]

Ewentualnie ktoś sfrustrowany chciał odreagować na "pedalskim
samochodzie jakiegoÅ› wyzyskiwacza/kombinatora" ;)

Swoją drogą jakbym miał jakiś odpicowany samochód to - pomijając taki
detal, że byłby to raczej jakiś klasyk, a nie takie cuś - trzymałbym go
w garażu i jeździł delikatnie od święta.

Na codzień lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny
:D

w wypadku tych 3 szyb to były optyczne graty :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-26 21:39:16
Autor: Andrzej Lawa
szyba
W dniu 26.08.2013 21:27, masti pisze:

Na codzieñ lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny
:D

w wypadku tych 3 szyb to by³y optyczne graty :)

A to ciekawe... Mo¿e po prostu przypadkowy wandalizm jakiego¶ pijaka.

Data: 2013-08-26 19:41:15
Autor: masti
szyba
Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:39:16 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
napisał:

W dniu 26.08.2013 21:27, masti pisze:

Na codzień lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie
sprawny :D

w wypadku tych 3 szyb to były optyczne graty :)

A to ciekawe... Może po prostu przypadkowy wandalizm jakiegoś pijaka.

na pewno nie. Nie stały obok siebie i ktoś grzebał po wnętrzu. to były czasy kradzieży radioodbiorników. Ale żaden z 3 nie miał panelu w schowku więc radia zostały. Ale szyby poszły

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-26 22:10:10
Autor: Andrzej Lawa
szyba
W dniu 26.08.2013 21:41, masti pisze:

na pewno nie. Nie sta³y obok siebie i kto¶ grzeba³ po wnêtrzu. to by³y
czasy kradzie¿y radioodbiorników. Ale ¿aden z 3 nie mia³ panelu w schowku
wiêc radia zosta³y. Ale szyby posz³y

No to chyba do¶æ dawno temu ;)

Data: 2013-08-26 21:27:03
Autor: WOJO
szyba
Swoj± drog± jakbym mia³ jaki¶ odpicowany samochód to - pomijaj±c taki detal, ¿e by³by to raczej jaki¶ klasyk, a nie takie cu¶ - trzyma³bym go w gara¿u i je¼dzi³ delikatnie od ¶wiêta.

Niestety nie wszyscy mog± wybudowaæ sobie pod blokiem gara¿...
WOJO

Data: 2013-08-26 21:37:27
Autor: megrims
szyba
W dniu 2013-08-26 21:27, WOJO pisze:
[...]

W gara¿u, to ¿ona parkuje. A to auto parkuje na ogrodzonym parkingu
pod firm±. Dzisiaj zabra³em go do domu.

Data: 2013-08-27 19:10:14
Autor: Cavallino
szyba

U¿ytkownik "megrims" <merimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:521bae77$0$1463$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Bo za ma³y gara¿ masz.....

Data: 2013-08-26 22:05:44
Autor: Andrzej Lawa
szyba
W dniu 26.08.2013 21:27, WOJO pisze:
[...]

Podobnie¿ stajniê. Czy w takiej sytuacji, bêd±c pasjonatem jazdy konnej, je¼dzi³by¶ na co dzieñ dosiadaj±c w³asnego wierzchowca? ;)

Data: 2013-08-27 09:07:35
Autor: Nex@pl
szyba
W dniu 2013-08-26 21:23, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Do czasu a¿ kto¶ Ci nie wymusi pierwszeñstwa i bêdziesz sie boryka³ z ubezpieczeniem... ;)

szyba