szybka decyzja: Focus czy Golf

Data: 2010-05-11 19:39:35
Autor: Michal
szybka decyzja: Focus czy Golf
jakie sugestie? ktoś testował prowadzenie na polskich drogach?

jak sie da zamienic klekota TDI na 1,4 TSI i dobrac DSG :-)
i brac golfa ;)

ja gdyby mi dali do wyboru tak bym wlasnie zrobił :D

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5105 (20100511) __________

Data: 2010-05-11 21:48:52
Autor: dink
Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:hsc62g$vpm$1node2.news.atman.pl...
jakie sugestie? ktoś testował prowadzenie na polskich drogach?
jak sie da zamienic klekota TDI na 1,4 TSI i dobrac DSG :-)
i brac golfa ;)
ja gdyby mi dali do wyboru tak bym wlasnie zrobił :D

nie ma takiego wyboru - to flotowe auta - spod sztancy :-/

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

szybka decyzja: Focus czy Golf