szybka decyzja: Focus czy Golf

Data: 2010-05-12 12:19:55
Autor: Elias
szybka decyzja: Focus czy Golf
On 2010-05-11 16:42:22 +0200, dink said:

wyposażenie na korzyść Forda: podgrzewane fotele, regulacja podparcia lędźwiowego, szyberdach, tempomat, alufelgi, przeciwmgielne, podłokietniki przód/tył,  różne chromowe wstawki, itp.
Nie wymieniłeś podgrzewanej szyby przedniej. Przy takiej zimie, jaką mieliśmy niedawno - wspaniała sprawa.

niby wszystko wskazuje na Forda, ale... jeździłem teraz Focusem II i choć prowadził się nieźle to psuło się wiele rzeczy: mechanizm szyby, wycieraczek, osłona wydechu, itp. obawiam się, że w lepiej wyposażonym może psuć się jeszcze więcej.
Przejechałem FIII koło 30 kkm - nic się nie zepsuło.

poza tym Focus po lifcie mniej mi się podoba nowy Golf Variant. a ja lubię mieć ładne samochody :-)
Golfy i ich osprzęt są bardziej popularne u amatorów cudzej właśności niż Focus.

jakie sugestie? ktoś testował prowadzenie na polskich drogach?
Tylko Fokę - nie miałem większych zastrzeżeń poza brakiem 6-biegowej skrzyni.

--
Elias

szybka decyzja: Focus czy Golf