szybka reakcja orange

Data: 2011-10-06 07:59:15
Autor: Liwiusz
szybka reakcja orange
W dniu 2011-10-06 05:56, dizel pisze:
Mało dzisiaj z krzesła nie spadłem, Orange daje w promocji 2 letnią
ważność konta, a potem cennikowo rok na połączenia wychodzące
więcej: http://telepolis.pl/news.php?id=22987

Szybką reakcję to Ty masz. Ten stary kotlet jest znany już od wczoraj.

--
Liwiusz

Data: 2011-10-06 08:58:57
Autor: Marx
szybka reakcja orange
On 06.10.2011 07:59, Liwiusz wrote:
[...]

stary kotlet ... od wczoraj :D
hehehe rozbawiłeś mnie

Dobry ruch ze strony Orange
Marx

Data: 2011-10-06 17:39:09
Autor: Piotr W
szybka reakcja orange

Szybką reakcję to Ty masz. Ten stary kotlet jest znany już od wczoraj.

-- Liwiusz

Twoja odpowiedz w tym temacie jest trochę nietrafiona.
Wczoraj (5.10.2011r.) nikt tego tematu na grupie nie roztrząsał, więc kotlet nie jest stary...:)
Kotlet będzie stary po tygodniu dyskusji nad nim.

pozdrowienia  Piotr W.

szybka reakcja orange