szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...

Data: 2010-07-28 20:32:17
Autor: duddits
szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...
W dniu 2010-07-28 20:23, greg pisze:
[..]
Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?

Wiem, że to po herbacie, ale przecież wystarczyło tylko trochę pomyśleć :)
Ja do tego celu używam wilgotnego ręcznika papierowego: nałożony na
wizjer na kilka minut załatwia sprawę. Zawsze :) Jak trupy mocno
zaschnięte no to logiczne, że dłużej będą rozmiękać. To najtańszy i
najmniej inwazyjny sposób jaki znam. Wada: no czasem te kilka minut
trzeba poczekać.
W trasie jak trup na szybie świeży to wystarczy letnia woda i też ładnie
schodzi.

Przyznam, że nigdy nie wpadłbym na to aby wizjer gąbką czy czymkolwiek
szorować :)

--
duddits

Data: 2010-07-28 22:34:00
Autor: greg

"duddits" <duddits@NOSPAMfz6.pl> wrote in message news:i2pt3g$jol$1inews.gazeta.pl...
[...]

Etam, własnie gabka szorowalem wielokrotnie i nic nie bylo, dopiero ta szorstka strona zmywaka, zaszkodzila :-)

no nic, po herbacie wlaśnie, teraz tylko kupić nowa szybke i cymes :-)
pytanie tylko gdzie ja kupic?

greg

szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...