szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...

Data: 2010-07-29 23:32:05
Autor: greg
szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...

"greg" <greg@fakeaddress.com> wrote in message news:i2psip$i19$1inews.gazeta.pl...
No to sobie zrobilem fajnie

Szybka sie zapaćkała jakimiś muchami itp no to ją sobie umyłem.

Umyłem płynem do naczyń i gąbką do naczyń.

Ale muchy pozasychane nie chciały schodzić.

No to umyłem tą szorstką stroną gąbki do naczyń.

No i teraz muszę kupić nową szybkę, bo przez tą nawet w dzień słabo a w nocy to już w ogóle nie widać :-(

Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?

Dzwoniłem do arai polska, gdzie uprzejmie mnie poinformowano, że mój kask od 7 lat nie jest już produkowany i części zaminnych do niego w sprzedaży nie ma i nie będzie, bowiem tak stare kaski producent zaleca wymieniać na nowe.

No i jestem w dupie.

No i glupi jestem ja a arai przedstawiciele to chuje.

Gdyz doczytalem, ze to taka sama szybka jak do wspolczasnie produkowanych modeli a zatem moge ja sobie kupic gdziekolwiek.

Wszystko dzieki Kuczowemu linkowi, gdzie wypisane sa modele do jakich pasuje oraz fc-moto.de, gdzie tez napisane to jest, tylko trzeba umiec czytac.

Zatem hurra, znow bede mogl jezdzic w nocy.

Dzieki i pozdrawiam serdecznie.

greg

Data: 2010-07-30 01:28:51
Autor: Kuczu
W dniu 2010-07-29 23:32, greg pisze:

[...]

No ale ja tego linka wlasnie po to podalem

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-30 19:57:05
Autor: greg

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:i2t2rl$6ku$2news.onet.pl...
[...]

No toż pisze, ze glupi jestem ja, gdyz zafiksowalem sie do tego stopnia na koncepcji niedostepnosci handlowej szybki, ze nie przeczytalem ze zrozumieniem, tylko chcialem po prostu kupic tam.

Jutro zaatakuje honde plaza, czy innego free and fun, jak nie beda mieli (chcieli miec) to fc-moto ma i sprzeda, wiec luzik.

A do tych beznadziejnych kutafonów "przedstawicieli" moze jeszcze zadzwonie i zapytam czemu chcieli mnie oszukać.

Bardzo dziekuje i pozdrawiam serdecznie

greg

szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...