szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?

Data: 2009-05-27 20:08:36
Autor: kranu
szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
Witam,

Moje wymagania:
- duży ekran dotykowy z dobrą rozdzielczością oraz czułą i wygodną wyświetlaną klawiaturą QWERTY,
- GPS,
- WiFi,
- system operacyjny obojętny - byle szybko działający,
- stabilność,
- solidność wykonania,
- wygodna obsługa internetu i w ogóle menu.

Wstępnie wybieram pomiędzy Samsung Omnia oraz Nokia 5800, bo HTC to niestety wyższa półka cenowa - mam około 1000zł.

Spełniają te wymagania?
Któryś z tych modeli dla mnie lepszy?
A może jeszcze coś powinienem wziąć pod uwagę?

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-27 20:13:10
Autor: ToMasz
szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
kranu pisze:

- GPS,
- system operacyjny obojętny - byle szybko działający,
to sie ze sobą funkcjonalnie kłóci. Gps ma być zeby był czy ma coś
konkretnego robić?
Podobne zdanie mam o dotyku z wygodną klawiaturą. KAżda, ale to każda
kalwiatura sprzętowa jest lepsza niż nawet ta wyświetlana w iPhonie. Już
nie mówiac ze zasłania znaczną część ekranu...
ToMasz

Data: 2009-05-27 20:32:25
Autor: kranu
szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
ToMasz pisze:
kranu pisze:

- GPS,
[...]

GPS ma nawigować, nie tylko wyświetlać położenie więc dla tego systemu operacyjnego musi być dostępna jakaś aplikacja, ale z tego co czytałem to są zarówno dla Symbiana jak i WM.

Na pewno sprzętowa jest lepsza, ale jednak wolę klawiaturę wyświetlaną kosztem kawałka ekranu, ale niech będzie wygodna w obsłudze i czuła.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-27 20:49:44
Autor: ToMasz
szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
kranu pisze:
ToMasz pisze:
kranu pisze:

- GPS,
[...]

wcale nie. chyba ze googlemaps to nawigacja...

być dostępna jakaś aplikacja, ale z tego co czytałem
to są zarówno dla Symbiana jak i WM.

na jave też są. Pytanie czy jak już wybierzesz telefon, to sie okaże ze
TA właśnie nawigacja nie działa, albo mapy mają marne pokrycie
interesującej okolicy. Zacznij od softu....

Na pewno sprzętowa jest lepsza, ale jednak wolę klawiaturę wyświetlaną
kosztem kawałka ekranu, ale niech będzie wygodna w obsłudze i czuła.
Twój wybór. JEdnak nie rozumiem czemu nie lepiej rozsunąć kaisera?. ze
wzgledu na brakujace (np)200zł? Ja po 1.5 roku z wyświetlanymi
klawiaturami, nie wróce do nich nawet jak by mi dopłacali...

ToMasz

Data: 2009-05-30 13:00:27
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości

JEdnak nie rozumiem czemu nie lepiej rozsunąć kaisera?. ze
wzgledu na brakujace (np)200zł?

Jesli o mnie chodzi to raczej ze wzgledu na wage i grubosc po zsunieciu
:)

Ja po 1.5 roku z wyświetlanymi
klawiaturami, nie wróce do nich nawet jak by mi dopłacali...

A ja znowu chyba odwrotnie, nie wroce do wysuwanych nawet za doplata :)
Zapewne zalezy do czego kto owej klawiatury potrzebuje, do pisania
powiesci czy do niezbyt czestego pisania krotkich notatek.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-05-27 21:21:38
Autor: Paweł Muszyński
kranu pisze:
Witam,

Moje wymagania:
- duży ekran dotykowy z dobrą rozdzielczością oraz czułą i wygodną wyświetlaną klawiaturą QWERTY,

To może Samsung i780 - masz hardware'ową klawiaturę

Ja bym brał i780

--
Paweń Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-05-27 22:49:26
Autor: ToMasz
Paweł Muszyński pisze:
kranu pisze:
[...]

mowa.. ale i780 to telefon z WM i dodatkami. Autor wątku chce samych
dodatków, a słowo "telefon" pojawia sie tylko w temacie. Za 2 tygodnie
bedzie płakał ze na słoneczku nie widzi kto dzwoni, z ksiażki nieda sie
wybrać numeru paluchem, smsa napisać jedną ręką... Ale na 2.8 cala
bedzie miał tyle pixeli ile ma mój 21 calowy TV z 1990roku.. :)
ToMasz

Data: 2009-05-30 21:56:49
Autor: kranu
kranu pisze:
[...]

Dopiero dzisiaj wyczytalem, że Omnia HD już też ma Symbiana, a nie WM..
Ciekawe ;)

szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?