szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?

Data: 2009-05-27 21:21:38
Autor: Paweł Muszyński
szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
kranu pisze:
Witam,

Moje wymagania:
- duży ekran dotykowy z dobrą rozdzielczością oraz czułą i wygodną wyświetlaną klawiaturą QWERTY,

To może Samsung i780 - masz hardware'ową klawiaturę

- GPS,
- WiFi,
- system operacyjny obojętny - byle szybko działający,
- stabilność,
- solidność wykonania,
- wygodna obsługa internetu i w ogóle menu.

Wstępnie wybieram pomiędzy Samsung Omnia oraz Nokia 5800, bo HTC to niestety wyższa półka cenowa - mam około 1000zł.

Ja bym brał i780

--
Paweń Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-05-27 22:49:26
Autor: ToMasz
Paweł Muszyński pisze:
kranu pisze:
[...]

mowa.. ale i780 to telefon z WM i dodatkami. Autor wątku chce samych
dodatków, a słowo "telefon" pojawia sie tylko w temacie. Za 2 tygodnie
bedzie płakał ze na słoneczku nie widzi kto dzwoni, z ksiażki nieda sie
wybrać numeru paluchem, smsa napisać jedną ręką... Ale na 2.8 cala
bedzie miał tyle pixeli ile ma mój 21 calowy TV z 1990roku.. :)
ToMasz

szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?