szybki posel

Data: 2012-10-15 14:04:56
Autor: J.F
szybki posel
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,12670935,Kurski_bije_rekordy_predkosci_za_kierownica__Bruksela.html

"Europoseł Jacek Kurski po raz kolejny pokazał, że za kierownicą lubi poszaleć. Tym razem przejechał 840 km z granicy polsko-niemieckiej do Brukseli tak szybko, że urzędnicy Parlamentu Europejskiego zakwestionowali rozliczenie jego podróży, twierdząc, iż pokonanie takiej trasy w takim czasie jest niemożliwe - donosi "Newsweek".
Jak wynika z rozliczenia przedstawionego przez europosła Solidarnej Polski, 840 kilometrów udało się mu pokonać w 6 godzin i 17 minut. Urzędnicy uznali, że to niemożliwe. - Jak to niemożliwe? Przecież to banalnie proste. Na niemieckich autostradach nie ma ograniczeń i nie ukrywam, że z tego korzystam - tłumaczył w rozmowie z "Newsweekiem" Kurskim."

[...]

I ja pana posla popieram, mimo niecheci do jego  przeszlosci politycznej :-)
A srednia 140 po Niemczech ... wymaga troche szczescia lub godzin malego ruchu, ale jak najbardziej mozliwa.

Zreszta ciekaw jestem o co sie urzedasy czepiaja - dieta im za mala wychodzi, czy rachunkow ze stacji nie chca placic ?
J.

Data: 2012-10-15 14:08:34
Autor: AL
szybki posel
W dniu 2012-10-15 14:04, J.F pisze:
[...]

:-)
[...]

moze zapapal sie znowu na tyly jakies eskorty policyjnej albo karetki pogotowia?
;)

Data: 2012-10-15 15:54:08
Autor: Jakub Witkowski
szybki posel
[...]

Jak Panu Europosłowi nie zwrócą kasy, to następnym razem, gdy mu się będzie spieszyło do Brukseli
pojedzie trochę wolniej po DE, ale odbije sobie za to po PL ;)

Data: 2012-10-16 09:47:55
Autor: Chris
szybki posel
J.F nabazgrał(a):

Zreszta ciekaw jestem o co sie urzedasy czepiaja - dieta im za mala wychodzi, czy rachunkow ze stacji nie chca placic ?

Ciekawe ile płaci inny poseł na stacji ... dziś widziałem pana Ryszarda K. z SLD w nowym SLS AMG ...

Data: 2012-10-16 11:14:10
Autor: Trzeci
szybki posel
Dnia Tue, 16 Oct 2012 09:47:55 +0200, Chris napisał(a):

J.F nabazgrał(a):

[...]

He,he. Zrobiłeś tak?
http://www.youtube.com/watch?v=fibsuhtl4zc
--
To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

szybki posel