szybki rowerzysta

Data: 2010-01-16 11:04:34
Autor: granat
szybki rowerzysta
kiedys juz bylo, ale warto przypomniec:-)

http://www.youtube.com/watch?v=KdrKhW-xhWA&feature=related

Data: 2010-01-16 15:39:53
Autor: jakuboff
szybki rowerzysta
Data: 2010-01-16 15:50:21
Autor: Remiczor
szybki rowerzysta
kiedys juz bylo, ale warto przypomniec:-)

nie wiem czy było, ale IMO ewidentny przykład przewagi roweru nad 4kółkami ;)
r.

Data: 2010-01-16 17:31:39
Autor: R.M.
szybki rowerzysta
granat wrote:
kiedys juz bylo, ale warto przypomniec:-)

http://www.youtube.com/watch?v=KdrKhW-xhWA&feature=related

zachwycacie sie grami komputerowymi? przeciez to GTA

Data: 2010-01-16 12:32:14
Autor: Jesse Custer
szybki rowerzysta
On 16 Sty, 17:31, "R.M." <fowe...@gmail.com> wrote:
granat wrote:
> kiedys juz bylo, ale warto przypomniec:-)

>http://www.youtube.com/watch?v=KdrKhW-xhWA&feature=related

zachwycacie sie grami komputerowymi? przeciez to GTA

Raczej reklama specialized. Btw czemu jeszcze nikt nie napisał o
footsie ? ;)

Data: 2010-01-16 20:40:12
Autor: Jan Srzednicki
szybki rowerzysta
granat wrote:
> kiedys juz bylo, ale warto przypomniec:-)

>http://www.youtube.com/watch?v=KdrKhW-xhWA&feature=related

zachwycacie sie grami komputerowymi? przeciez to GTA

Raczej reklama specialized. Btw czemu jeszcze nikt nie napisaƂ o
footsie ? ;)

Bo byƂo zastrzeĆŒenie, ĆŒe "kiedyƛ byƂo". ;)

szybki rowerzysta