szybkie pytanie: Inteligo...

Data: 2012-08-01 20:23:45
szybkie pytanie: Inteligo...
Witajcie
Plan:
- otworzyæ konto Inteligo
- aktywowaæ i zaraz zastrzec kartê
Rezultat:
Darmowe konto i wp³aty w oddzia³ach i agencjach PKOBP?

Data: 2012-08-02 00:22:36
Autor: eisenberg
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu ¶roda, 1 sierpnia 2012 22:23:45 UTC+2 u¿ytkownik   napisa³:
Witajcie

Plan:

- otworzy� konto Inteligo

- aktywowa� i zaraz zastrzec kart�

Rezultat:

Darmowe konto i wp�aty w oddzia�ach i agencjach PKOBP?

To ju¿ lepiej chyba Pocztowy24. Darmowe wp³aty na ka¿dej poczcie a karty nie musisz zamawiaæ

Data: 2012-08-02 10:19:17
Autor: Q
szybkie pytanie: Inteligo...
To ju¿ lepiej chyba Pocztowy24. Darmowe wp³aty na ka¿dej poczcie a karty nie musisz zamawiaæ

Tylko mnie nie bijcie:
- a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
zeby karta byla tylko do wplatomatow?
:)

Data: 2012-08-02 08:44:38
szybkie pytanie: Inteligo...
Q <no@spam.org> napisa³(a): ...
Tylko mnie nie bijcie:
- a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
zeby karta byla tylko do wplatomatow?
:)

Nie obijam siê na mie¶cie o wp³atomaty :) A o PKO BP i pocztê owszem :)

Data: 2012-08-02 10:47:25
Autor: lolekanabolek
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu 2012-08-02 10:19, Q pisze:
To ju� lepiej chyba Pocztowy24. Darmowe wp�aty na ka�dej poczcie a karty
nie musisz zamawia�

Tylko mnie nie bijcie:
- a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
zeby karta byla tylko do wplatomatow?
:)

jak zastrzeżesz kartę to wtedy nici też z wpłatomatów

Marcin

Data: 2012-08-02 11:22:24
Autor: Q
szybkie pytanie: Inteligo...
jak zastrze¿esz kartê to wtedy nici te¿ z wp³atomatów

Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?

Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto
we wplatomacie Multi i dzialalo.
Cos sie zmienilo od tego czasu?

Data: 2012-08-02 02:49:11
Autor: eisenberg
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 11:22:24 UTC+2 użytkownik Q napisał:
> jak zastrze�esz kart� to wtedy nici te� z wp�atomat�w

Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?

Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto

we wplatomacie Multi i dzialalo.

Cos sie zmienilo od tego czasu?

Nic się nie zmieniło. Był zresztą wątek na grupie. Z osobistych testów wiem, że zastrzeżone debetówki mBanku działają z wpłatomatami bez problemu. Zarówno własnymi, jak i Euronetu. To samo dotyczy kart innych banków, np. zastrzeżona VE Inteligo działa bez problemu z wpłatomatami Euronetu, jeśli oczywiście przed zastrzeżeniem zarejestrujemy ją w systemie Euronet. Przypuszczam, że będą działały aż do końca "nominalnej" ważności karty

Data: 2012-08-02 11:53:25
Autor: lolekanabolek
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu 2012-08-02 11:49, eisenberg pisze:

Nic się nie zmieniło. Był zresztą wątek na grupie. Z osobistych testów wiem, że zastrzeżone debetówki mBanku działają z wpłatomatami bez problemu.

w takim razie mea culpa, nie wiedziałem
tzn, że jak wygrzebię swoją starą kartę do mBanku, którą zastrzegłem gdy wprowadzili opłaty to będzie ona działać w wpłatomacie??

Marcin

Data: 2012-08-02 13:09:32
Autor: Q
szybkie pytanie: Inteligo...
w takim razie mea culpa, nie wiedzia³em
tzn, ¿e jak wygrzebiê swoj± star± kartê do mBanku, któr± zastrzeg³em gdy wprowadzili op³aty to bêdzie ona dzia³aæ w wp³atomacie??

Na to pytanie padla tu odpowiedz.
I to tak ze 2 razy.

Data: 2012-08-02 13:21:46
Autor: lolekanabolek
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu 2012-08-02 13:09, Q pisze:

Na to pytanie padla tu odpowiedz.
I to tak ze 2 razy.

nawet jeśli karta już nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

Marcin

Data: 2012-08-02 11:35:36
Autor: eisenberg
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 13:21:46 UTC+2 u¿ytkownik lolekanabolek napisa³:
W dniu 2012-08-02 13:09, Q pisze:

> Na to pytanie padla tu odpowiedz.

> I to tak ze 2 razy.

nawet je¶li karta ju¿ nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

W Inteligo karta znika natychmiast po zastrze¿eniu. Mimo to we wp³atomatach Euronetu dzia³a. Nie da siê tylko tylko zmieniæ przypisanego rachunku

Data: 2012-08-02 17:08:45
Autor: Grzexs
szybkie pytanie: Inteligo...
Na to pytanie padla tu odpowiedz.
I to tak ze 2 razy.

nawet jeśli karta już nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

A jak się karta przeterminuje, to też będzie działać?
--
Grzexs

Data: 2012-08-02 11:43:49
Autor: lolekanabolek
szybkie pytanie: Inteligo...
W dniu 2012-08-02 11:22, Q pisze:
jak zastrze�esz kart� to wtedy nici te� z wp�atomat�w

Sprawdzales czy piszesz ot-tak-z-dupy?

szczerze  mówiÄ…c to pisze tak od dupy
bo prostu tak na logikę wydaje mi się, że jak się kartę zastrzeże to przestaje ona działać

Pytam, bo ok. 2 tyg. temu wplacalem kase na eKonto
we wplatomacie Multi i dzialalo.
Cos sie zmienilo od tego czasu?

kurka, to ja tu czegoÅ› nie rozumiem
parę postów wyżej się pytasz

W dniu 2012-08-02 10:19, Q pisze:
> Tylko mnie nie bijcie:
> - a moze mBank + natychmiastowe zastrzezenie karty,
> zeby karta byla tylko do wplatomatow?
> :)

a potem piszesz, że sprawdzałeś,
to jak sprawdzałeś to po co się pytasz???

Marcin

Data: 2012-08-02 13:08:02
Autor: Q
szybkie pytanie: Inteligo...
a potem piszesz, ¿e sprawdza³e¶,
to jak sprawdza³e¶ to po co siê pytasz???

yyy...?
....bo moze sie cos zmienilo (od tego czasu)?

Data: 2012-08-02 05:54:54
Autor: Józef Go³a¶
szybkie pytanie: Inteligo...
Darmowe konto i wp³aty w oddzia³ach i agencjach PKOBP?

Tak i stanie po jak±kolwiek wyp³atê po 2 3 godziny

Ch³opie zapomnij i olej ciep³ym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
istna komuna

Data: 2012-08-02 16:08:21
Autor: T.F.
szybkie pytanie: Inteligo...
U¿ytkownik "Józef Go³a¶" ...

Ch³opie zapomnij i olej ciep³ym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
istna komuna

Niestety, potwierdzam permanentna komune w PKO BP.
Ja sam miesiac temu spedzilem 1,5h w kolejce, gdy przede mna byly ... 2 osoby.

PS:
A pozniej jeszcze 'pani bankowiec' (W-wa o/Teligi) mscila sie na mnie,
bo ... musiala zostac 15min.

Jednym slowem: ODRADZAM PKO BP.

--
T.F.