szybkie pytanie: Inteligo...

Data: 2012-08-02 05:54:54
Autor: Józef Gołaś
szybkie pytanie: Inteligo...
Darmowe konto i wpłaty w oddziałach i agencjach PKOBP?

Tak i stanie po jakąkolwiek wypłatę po 2 3 godziny

Chłopie zapomnij i olej ciepłym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
istna komuna

Data: 2012-08-02 16:08:21
Autor: T.F.
szybkie pytanie: Inteligo...
Użytkownik "Józef Gołaś" ...

Chłopie zapomnij i olej ciepłym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
istna komuna

Niestety, potwierdzam permanentna komune w PKO BP.
Ja sam miesiac temu spedzilem 1,5h w kolejce, gdy przede mna byly ... 2 osoby.

PS:
A pozniej jeszcze 'pani bankowiec' (W-wa o/Teligi) mscila sie na mnie,
bo ... musiala zostac 15min.

Jednym slowem: ODRADZAM PKO BP.

--
T.F.