szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"

Data: 2014-01-10 20:07:55
Autor: Pawel O'Pajak
szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
Powitanko,

juz 2 gi raz dzwonilem z interwencja

Trudno mi uwierzyc, ze zero reakcji. Jak jedziesz za nim i podajesz przez tel. gdzie jest i nic, to tylko 2 mozliwosci:
- jest kims waznym
- najbizszy patrol jest 30km dalej.
Wystarczy przez CB poprosic o zablokowanie pijaka i spokojnie poczekac na przyjazd miskow.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-01-10 20:15:36
Autor: misiek

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lapge8$2hn$1news.task.gda.pl...
[...]

cb nie mam, kiedys chcialem zalozyc, ale wyszlo mi ze wole sluchc muzyki niz trzaskow z cb... dzwonilem dwa razy spod domu, [sytuacja ja przyjezdzam - on odjezdza] widzac jak gosciu kompletnie nacpany, najebany wsiada do swojego mesia - i ze swoja panienka jada w sina dal.
namiary wszelkie podane telefonicznie przez tel i chuj... dlatego pytam - czy to zglosic do komendy na pismie czy do dzielnicowego - czy o co chodzi... nazwiska nie znam, ale namiary na auto pewne... rejestracja, model, kolor...  - przeciez nie bede go sledzil pol miasta - nie po to kurwa place podatki zeby sie w straznika teksasu bawic... mam swoje sprawy, rodzine itp ... nie bede dziewczyny i psa z auta wysadzal pod domem i go gonil....

Data: 2014-01-10 20:39:44
Autor: Budzik
szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
Użytkownik misiek danton1969@go3.pl ...

[...]

Troche nie wierze ale jeżeli to prawda, to zadzwoń do jakiejś telewizji.

Data: 2014-01-10 21:47:11
Autor: misiek

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2B1D8323B2A7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

no to juz raczej ostatecznosc - chociaz byc moze zadzialaloby ... ostatnia akcja byla bodajze 28 grudnia...
zadzwonilem pod alarmowy bo koles sie wykulnal z panienka, dwa razy sie wyjebal w drodze do auta, wsiadl i pojechal ... po prostu w poniedzialek ide do dzielnicowego - juz sie dowiadywalem kiedy ma dyzur.

Data: 2014-01-10 21:14:33
Autor: Budzik
szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
Użytkownik misiek danton1969@go3.pl ...

no to juz raczej ostatecznosc - chociaz byc moze zadzialaloby ...

Dlaczego ostatecznośc?
Po prostu pozbędziesz sie na raz dwóch niebezpiecznych ogniw:
- pijaka za kierownicą
- kogoś kto w policji olewa takie zgłoszenia. (chociaz powtarzam, ze ciezko mi w to uwierzyc...)

Data: 2014-01-11 13:01:07
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

To nie USA, tu nie ma patrolu na kazdej ulicy i w razie akcji nie pojawi sie wsparcie w 2 minuty. Jesli gosc wyjezdza, to moze pojechac w dowolnym kierunku i z kazda minuta obszar poszukiwan sie zwieksza.
Jeszcze bardziej bezsensownym wydaje sie pisanie do komendanta, czy na grupe. Maja stac pod domem i czekac az zechce pojechac? Jesli zalezy Ci na eliminacji pijaka, to wykaz inicjatywe. Sledzenie goscia i nadawanie przez tel. gdzie jest, nie naraza Cie na niebezpieczenstwo i chyba niewiele kosztuje. Ja bym nie odpuscil.
Kiedys w moim miasteczku sprawca wypadku byl tak namierzany przez CB i tel. na Policje. Ujechal dobrych kilka km zanim go dorwali. Ja bylem ostatnim z nadajacych wiec widzialem akcje zatrzymania.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"