szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"

Data: 2014-01-10 20:33:44
Autor: sqlwiel
szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
W dniu 2014-01-10 18:09, misiek pisze:
ktory notorycznie jezdzi autem ?
jak widac media swoje [tradycyjnie] a zycie swoje...
co zrobic ze skurwysynem jezdzacym non stop po pijaku ew po dragach ?
daleko mi do ormowca ale takich rzeczy nie zdzierze...
za duzo niebezpiecznych sytuacji mialem na drogach w swoim zyciu.

juz 2 gi raz dzwonilem z interwencja, ze taki to a taki z takim numerem
rejestracyjnym w takim aucie o takim kolorze wsiada do auta w stanie
najebanym. nacpanym i zero reakcji ... skurwysyn dalej swoje...

Trollujesz?
Wysyłasz następnego dnia pismo do stosownego komendatna z prośbą o potwierdzenie faktu przyjęcia zgłoszenia i wyjaśnienie (opisanie) podjętych na jego podstawie działań.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-10 21:38:55
Autor: misiek
szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomo¶ci news:52d04b19$0$2173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wysyłasz następnego dnia pismo do stosownego komendatna z pro¶b± o potwierdzenie faktu przyjęcia zgłoszenia i wyja¶nienie (opisanie) podjętych na jego podstawie działań.

nie troluje - po prostu pytam. W deklu mi sie nie miesci jak mozna tak olewac swoje obowiazki -ale u nas jak widac to norma... chlopcy czekaja 15 lat na emeryture.
nastepnym razem jak go przyuwaze - tak zrobie - ale co to da ?
pytam o realna mozliwosc - pisaniny w stylu odbijania pileczki z komendantem nie mam zamiaru uskuteczniac.
odpisze ze podjeli interwencje ale go nie znalezli i chuj .

Data: 2014-01-10 21:53:51
Autor: misiek
[...]

po prostu w pn zapierdzielam do dzielnicowego i tyle.
doniesienie na pismie i wtedy bede wyciagal konsekwencje z pana mundurowego "pracy"

Data: 2014-01-11 06:33:41
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-10 21:53, misiek pisze:

[...]

Wysy�asz

po prostu w pn zapierdzielam do dzielnicowego i tyle.
doniesienie na pismie i wtedy bede wyciagal konsekwencje z pana mundurowego
"pracy"

"Panie dzielnicowy! Ten gość wczoraj po pijoku (na moje oko) wsiadł do auta i pojechał. Co z tym zrobicie?" - tak to sobie wyobrażasz?

:D

Podpowiem Ci: Dostaniesz zarzut zaniechania przeciwdziałania przestępstwu na etapie przygotowań ;)