Data: 2009-05-19 14:02:51 | |
Autor: K | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
.... jaki jest fabrycznie/optymalny akumulator w vectrze b 1.6 16v (przed lift.)
pozdrawiam. |
|
Data: 2009-05-19 14:18:01 | |
Autor: bratPit[pr] | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
... jaki jest fabrycznie/optymalny akumulator w vectrze b 1.6 16v (przed lift.) fabrycznie były tak: bez klimatyzacji 44Ah, a z klimatyzacją 55Ah, brat |
|
Data: 2009-05-19 14:22:51 | |
Autor: K | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
bratPit[pr] pisze:
ok, dzieki. mam klime, czy jak wezmę 60Ah nie bedzie problemu ? |
|
Data: 2009-05-19 14:25:58 | |
Autor: bratPit[pr] | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
fabrycznie były tak:
nie będzie żadnego choć nie ma też co przesadzać, no chyba że cena jest ta sama ;-) brat |
|
Data: 2009-05-19 15:23:16 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
Brałbym najwiekszy akumulator jaki się zmieści, bo kiedyś nie było lodówek, notebooków, nawigacji, odkurzaczy, inwerterów 12/230V, a i nie każdy miał subwoofer ;-)
JaC -- -- - nie ma też co przesadzać |
|
Data: 2009-05-19 14:47:32 | |
Autor: Grejon | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
K pisze:
bratPit[pr] pisze: Jak się zmieści to nie :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ |
|
Data: 2009-05-19 17:04:30 | |
Autor: newsy_gazeta | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
K pisze:
bratPit[pr] pisze: ja właśnie 60Ah zamiast 55Ah wsadziłem i to było max, co się wielkościowo zmieściło, alternator bez problemów wyrabiał itp - obserwacja ok 4 lata R |
|
Data: 2009-05-19 23:19:31 | |
Autor: kogutek | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
K pisze:Jak byś wstawił 600Ah to alternator też by się bez problemu wyrobił. Przy 1200Ah też by się wyrobił. A nie wykluczone ze by miał w tym wyrabianiu się lżej niż przy 60Ah. -- |
|
Data: 2009-05-20 00:03:15 | |
Autor: newsy_gazeta | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
kogutek pisze:
K pisze:Jak byś wstawił 600Ah to alternator też by się bez problemu wyrobił. Przy 1200Ah a to możliwe, nie wiem, w każdym razie argumentem sceptyków, co do większego, niż zalecany, akumulatora była właśnie możliwość zbyt małej wydajności alternatora R |
|
Data: 2009-05-20 19:00:33 | |
Autor: Lewis | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
większego, niż zalecany, akumulatora była właśnie możliwość zbyt małej Kurwa mać!! bo już ręce opadają... wybaczcie... Co za matoły wciskają kit o zbyt małej wydajności alternatora względem pojemności aku? Co za różnica dla alternatora czy to będzie 44Ah czy 195Ah? -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-22 15:14:36 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
No powiedzmy jeśli akumulator będzie BARDZO rozładowany, to początkowy prąd ładowania może być niszczący dla alternatora?
Ale to musiałaby być duża róznica, bo najmniejsze alternatory to pewnie od 45A ? JaC -- -- - Co za różnica dla alternatora czy to będzie 44Ah czy 195Ah? |
|
Data: 2009-05-22 22:10:08 | |
Autor: J.F. | |
szybkie pytanie o akumulator... | |
On Fri, 22 May 2009 15:14:36 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
No powiedzmy jeśli akumulator będzie BARDZO rozładowany, to początkowy prąd ładowania może być niszczący dla alternatora? Nie bedzie - alternatory maja "wbudowane" ograniczenie pradowe. Moze w nielicznych przypadkach kombinacja duzego pradu przez dlugi czas przegrzeje nieco alternator .. J. |
|