szybkie pytanie o dojazd, Warszawa

Data: 2012-12-19 23:48:21
Autor: szufla
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
stali.

Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
raczej odpada.

Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
piastow i ursus przebijac na kilka sposobĂłw ale nie wiem, ktory lepszy i
czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
niespodzianek.

No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirĂłw? Bo od dk8 to sie
zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.

Ja sie nie znam ale wyglada na przerabane bo od strony ursusa to wszedzie sa zakazy >16t, ale tiry do starej fabryki ciagnikow jakos dojezdzaja. Wiadukt w ursusie na cierlickiej ma 4m i widuje tam spore pojazdy.

sz.

szybkie pytanie o dojazd, Warszawa