Data: 2012-12-20 00:09:29 | |
Autor: PMG | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
W dniu 2012-12-19 23:11, WildS pisze:
Witam, Jed¼ za wszystkimi :-). Jedyna s³uszna droga to: 1) Zjazd z A2 na wê¼le Pruszków do Pruszkowa 2) Ca³y czas prosto (prawie zawsze korek), przez rondo i wiadukt 3) za wiaduktem w lewo (ul. Prusa); 4) i zaraz na prawy pas do skrêtu w prawo w al. Jerozolimskie. 5) Jerozolimskimi na Warszawê, za pierwszymi ¶wiat³ami jest ograniczenie chyba 70 i za ³ukiem czêsto susz±. 6) na drugich ¶wiat³ach w lewo (lewoskrêt) w ul Tysi±clecia do Piastowa; 6) prosto przez wiadukt i zaraz za wiaduktem na rondzie w prawo. 7) Ca³y czas prosto jak droga prowadzi i jeste¶ na miejscu
Tak. I niech Ciê nie podkusi jechaæ dalej S8 do starej dwójki. Bêdziesz musia³ jechaæ ul. D¼wigow± a tam ju¿ jest strefa do 10 ton. |
|
Data: 2012-12-20 11:25:24 | |
Autor: WildS | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
On 2012-12-19, PMG <pmg@pmg.pl> wrote:
Witam, Dzięki za pomoc :) No właśnie dźwigowa coś mi świtała, że zamknięta. W piastowie z tego co sie dowiedzialem na tysiaclecia jest jakaś tonażówka i na wiadukcie też. Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem 3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu. -- WildS |
|
Data: 2012-12-20 17:39:46 | |
Autor: jerzu | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
On Thu, 20 Dec 2012 11:25:24 +0100 (CET), WildS <falcon@nightfall.pl>
wrote: Pojecha³em od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze Widzê ¿e nieaktualne :)) No to by³e¶ jakie¶ 100 metrów od mojej firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko D¼wigow± jed¼, tam jest ograniczenie tona¿owe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa ci±gnie. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-12-21 02:35:27 | |
Autor: WildS | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
On 2012-12-20, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, zeWidzę że nieaktualne :)) No to byłeś jakieś 100 metrów od mojej Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;) Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane. WTEM!... wiadukt ;) -- WildS |
|
Data: 2012-12-21 06:33:54 | |
Autor: J.F. | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:35:27 +0100 (CET), WildS napisa³(a):
Spokojnie, zamiast D¼wigowej uda³o mi siê zaliczyæ 30t na wiadukcie w A nie jest to jakos tak ze na tych drogach ciezsze pojazdy i tak nie powinny jechac ? 8t na os to jest chyba ogolne maksimum ? J. |
|
Data: 2012-12-21 17:31:57 | |
Autor: WildS | |
szybkie pytanie o dojazd, Warszawa | |
On 2012-12-21, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:35:27 +0100 (CET), WildS napisał(a): Nacisk na oś to osobna sprawa. Drogi wojewodzkie trzycyfrowe są domyślnie 8t ale z obwódką mają 10t. DK praktycznie domyślnie mają 10t ale "główniejsze" mają 11,5t (wykaz jest w rozporządzeniach ministra infrastruktury). Możesz mieć załadowany tak towar, że masz DMC 40t i nie przekroczone 10t a na upartego i 8t na osiach. Najwrażliwsza jest ciągnąca bo te 3 osie naczepy są w normalnych warunkach nie do przeciążenia. Jesli odpowiednio rozmiescisz wage (z przodu lekko) to nie przekroczy dopuszczalnych nacisków. Wszystko zależy od rodzaju towaru i rozgarniecia ładującego i ew. kierowcy. A tonażówki w PL są dziwne co najmniej. Np. są jakieś podłe drogi 3 cyfrowe z ograniczeniem do 15t gdzie 2 tiry jak maja sie minac to jeden musi praktycznie stanąć. A niektore składy z lżejszymi koniami i naczepami (jak mój) na pusto z niepełnymi zbiornikami ważą np. 14,7t ;) Zamiast tonażówek powinni wzorem anglii wprowadzic drogi z ograniczeniem na szerokość 6"6' i już. Np. na niemcy specjalnie są robione lekkie tandemy z DMC 11,999t a ładowności objętościowo jak normalne po to, żeby nie płaciły Mauta od 12t. A co za roznica dla bezpieczenstwa czy jedzie waską, polską, dziurawą drogą zestaw co waży 12t czy 17t jak tak czy tak się ledwo mieści i pobocza łapie. Natomiast oryginanie zastrzezenie mialem do tych dziwnych 30t z nienacka. Czemu akurat 30? To tak ni przypiął ni przyłatał. Konkretne zakazy dla ciezarowych to są typu 10t całkowitej na jakichś wąskich drogach lokalnych, 12,16,18t dmc, skad 30? W czechach są znaki z dopiskami np. "1 vozidlo max 44t". A u nas 30t i już. się rozpisałem świątecznie ;) -- WildS |
|