szybkosc internetu - iplus, play

Data: 2009-12-16 19:20:36
Autor: W
szybkosc internetu - iplus, play
1634Racine wystukał, co następuje:

Pytanie wstepne:
jaka srednią _praktyczna_ przepustowosc osiagacie w iplusie? Czym to w
miare dokladnie zmierzyc? Downtester z nirsoft.net? Jakis taki
pokombinowany... Mam iplus, modem na usb, teoretyczna 7 Mb/s, limit = 4 giga, do
kwietnia smycz = 110 zł.
Ale b.korzystnie cenowo wyglada to w playu: z wlasnym modemem [mam] za
ok 45 zl daja 10 Gb limitu, tylko, ze tam teoretyczna przepustowosc
maja na poziomie  o wiele mniejszym, 1 Mb/s, ale tez mowi sie, ze
iplusowe 7 Mb/s to fikcja  [oczywiscie wiem o tym].
Pytanie: jak wielka fikcja, czyli jak pewne jest, że _praktyczna_ przepustowosc w play bedzie i tak rowna lub nie mniejsza od
_praktycznej_ iplusowej?

Play i tak ma ograniczenie max 1Mbitps i choćbyś stawał na głowie więcej mieć nie będziesz (ustawione na sztywno a nie zależne od zasięgu/siły sygnału)