szybkość logowania do BZWBK24 teraz?

Data: 2011-01-10 10:06:07
Autor: Miernik
szybkość logowania do BZWBK24 teraz?
Działa wam znoścnie logowanie do BZWBK24 teraz?

Bo u mnie po wpisaniu odpowiednich znaków hasła maskowanego i naciśnięciu "Dalej" muli się tak z minutę zanim się zaloguje.

Nigdy tak wolno nie było.

Data: 2011-01-10 17:22:20
Autor: Jacek Skowroński
szybkość logowania do BZWBK24 teraz?
PT Miernik scripsit:
Działa wam znoścnie logowanie do BZWBK24 teraz?

Bo u mnie po wpisaniu odpowiednich znaków hasła maskowanego i naciśnięciu "Dalej" muli się tak z minutę zanim się zaloguje.

Nigdy tak wolno nie było.

Przez jakiś czas był komunikat o usuwaniu awarii.

--
Jacek Skowroński                                       http://blog.alauda.pl

szybkość logowania do BZWBK24 teraz?