Data: 2009-06-19 14:40:56 | |
Autor: adam | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uważa, że szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna. - Na niektórych rynkach krótka procedura uniemożliwiająca przemyślenie decyzji przez klienta doprowadziła do przedstawiania klientowi w sposób nierzetelny oferty, którą musi on szybko zaakceptować, a z której trudno się potem wycofać - zaznacza.
ROTFL więcej http://wyborcza.pl/1,76842,6734645,Nadchodzi_czas_latwej_zmiany_operatora.html |
|
Data: 2009-06-19 15:04:25 | |
Autor: Piotr M | |
szybkoĹÄ przenoszenia numeru moĹźe byÄ dl a klientĂłw niekorzystna | |
Dnia 19-06-2009 o 14:40:56 adam <17771123ds@wpp.pl> napisaĹ(a):
Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uwaÂża, Âże szybkoœÌ przenoszenia numeru Ĺomatko co za tekst. Jak tak Era troszczy siÄ o klienta to proponuje, aby z tej troski, wprowadzili póŠroczny okres wĹÄ czenia abonentowi usĹug po podpisaniu umowy.. -- Pzdr, Piotr M |
|
Data: 2009-06-19 14:13:07 | |
Autor: Waldek Godel | |
szybkoĹÄ przenoszenia numeru moĹźe byÄ dl a klientĂłw niekorzystna | |
Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:04:25 +0200, Piotr M napisał(a):
Łomatko co za tekst. Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej najwyraźniej to nie przeszkadza... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-19 15:28:13 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klie ntów niekorzystna | |
"Waldek Godel" news:ml17arr93xyn$.dlglepper.institute.com
Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej Co nie zmienia faktu, że jedno jak i drugie jest siebie warte ;) |
|
Data: 2009-06-19 15:38:35 | |
Autor: silesiac | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klie ntów niekorzystna | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:ml17arr93xyn$.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:04:25 +0200, Piotr M napisał(a): No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury... sil |
|
Data: 2009-06-19 14:52:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:38:35 +0200, silesiac napisał(a):
No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury... Płacą, to wymyśla.. taka praca. Firmie to nie na rękę, więc ma mówić, że to niedobre. To jak prawnik - zapłacisz, to wyszuka ci uzasadnienie dla każdej bzdury. Głupi jest ziewnikarz, kto takie durne tematy podejmuje. Czego się kurna spodziewał? Że usłyszy - "tak, niezmiernie się z tych regulacji cieszymy"??? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-19 17:12:37 | |
Autor: J.F. | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:ml17arr93xyn$.dlglepper.institute.com...
Łomatko co za tekst. Skoro rzecze w imieniu firmy, to jest rzecznikiem :-) Ale tak w sumie .. to moze miec troche, a nawet sporo racji. Zlozylby klient wniosek i poczekal z tydzien, to by zdazyli przedstawic jakas oferte. Poczekalby miesiac, podliczyliby ile wnioskow czeka, to oferta bylaby jeszcze lepsza :-) A tak to klient rezygnuje i nawet nie wyslucha. A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow - tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym terminem przejscia .. J. |
|
Data: 2009-06-21 08:29:51 | |
Autor: TGor | |
szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
J.F. pisze:
A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow - tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym terminem przejscia .. Tam, gdzie lamerzy widzą problemy inni zobaczyliby pole do popisu (ale nie te z piosenki Laskowika). Niech przygotują taką ofertę, którą klient przyjmie: "bierze pan abonament X w sieci Y, ona bardzo świetna ta oferta ale po co się śpieszyć, na pewno coś się znajdzie - proszę bardzo, pan spocznie, pan zaczeka, zaraz się załatwi - my zaraz przygotujemy ofertę co pan się zachwyczi". Ale oczywiście czy to sprzedawca buraków, czy kij ekałnt dyrechtór - w "tym kraju" po prostu grzecznie jest ponarzekać. TG |
|
Data: 2009-06-21 08:07:18 | |
Autor: J.F. | |
szybkoć przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
On Sun, 21 Jun 2009 08:29:51 +0200, TGor wrote:
Tam, gdzie lamerzy widzą problemy inni zobaczyliby pole do popisu (ale nie te z piosenki Laskowika). Alez przeciez oni tak robia. Nawet z wlasnej inicjatywy. Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-) J. |
|
Data: 2009-06-21 10:46:20 | |
Autor: Waldek Godel | |
szybkoć przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:07:18 +0200, J.F. napisał(a):
Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-) "Przygotowaliśmy nasze oferty tak, aby klientowi wydawało się, że jest taniej" -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-21 23:35:54 | |
Autor: TGor | |
szybko?ć przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna | |
Waldek Godel pisze:
"Przygotowaliśmy nasze oferty tak, aby klientowi wydawało się, że jest Zdążyłem zapomnieć o twoim podpisie sprzed lat a tu proszę, pycha plusiastych (czy tam pomarańczowych, jeden pies) ugryzła ich w ich własny tyłek. TG |
|