szyfrowany pendrive

Data: 2009-03-02 11:54:08
Autor: Tomasz Chmielewski
szyfrowany pendrive
derty schrieb:
Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrowaďż˝ dane na pendrive?
Chodzi�oby mi o koniecznosc wprowadzenia has�a po pod�aczeniu pendriva aby mo�liwe by�o dostanie sie do katalog�w z pena.

Ja osobiscie wybralbym LUKS.

A tak w ogole to NTG - spytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, jesli chodzi ci o Windows.

PS. napraw swoj czytnik, bo jakies krzaki wysylasz.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-03-02 12:00:30
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
szyfrowany pendrive
On Mon, 02 Mar 2009 11:54:08 +0100, Tomasz Chmielewski
<tch@nospam.wpkg.org> wrote:

derty schrieb:
Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrowa? dane na pendrive?
[...]

No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
papilarnych. Coś podobnego jak czytniki zamiast haseł np. w laptopach
Lenowo z serii X61.

Zdrówko

Data: 2009-03-02 12:58:45
Autor: qwerty
szyfrowany pendrive
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qvenq4h7nkbqhea18t3asr43o6fc45gr21@4ax.com...
No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
papilarnych. Coś podobnego jak czytniki zamiast haseł np. w laptopach
Lenowo z serii X61.

Ale pyta o program.

Data: 2009-03-02 17:33:59
Autor: KILu
szyfrowany pendrive
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
papilarnych.

One tez nie sa w 100% sprzetowe - nie pod kazdym systemem dzialaja
poprawnie.

k,

szyfrowany pendrive