t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok

Data: 2019-12-23 01:49:58
Autor: radekp@konto.pl
t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok
Mam jako drugą kartę T-Mobile na kartę. Jest tylko dlatego, że podobno ma być
ważny rok.
Tymczasem właśnie się skończyło po kilkunastu tygodniach. Podobno skorzystanie
z bonusów coś takiego powoduje (tacy kombinatorzy...).

Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem rok ważności czy
jeszcze jakieś dodatkowe czary trzeba wykonać? Z opisu doładowań wynika, że za
5zł to jakieś kilka dni konto będzie ważne...

(Dodam, że apka tmobile raczej w niczym nie pomaga...)

Data: 2019-12-23 10:01:34
Autor: jaNus
W dniu 23.12.2019 o 01:49, radekp@konto.pl pisze:
Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem rok
ważności

A czy nie zapomniałeś, iż w tej ofercie pobierają *co miesiąc*, pewną
kwotę, acz groszową: 3 PLN. Jak nie będzie z czego, to...

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-23 11:22:01
Autor: radekp@konto.pl
t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok

Widzę, że dużo nie wiem :)
Tego nie było nawet przy gwiazdce.

Data: 2019-12-23 13:54:11
Autor: Grzexs
[...]

Jest taka sieć ,,wRodzinie" (nie mylić z siecią ,,W Naszej Rodzinie Radia M"), co daje na start po przeniesieniu 2 lata ważności bez jakiegokolwiek doładowania.

--
Grzexs

Data: 2019-12-23 13:28:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok

<radekp@konto.pl> 3l300ftahomg5lmal40slnmflop276knao@4ax.com

[...]

U mnie też rok trwał krótko -- przeniosłem numer.

: Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem
: rok ważności czy jeszcze jakieś dodatkowe czary trzeba wykonać?

IMO łatwiej przenieść do Orange -- by dostać rok ważności,
po którym (zanim minie rok, ale po chyba 3 miesiącach od
przeniesienia) bezpłatnym SMSem można przedłużyć o kolejny rok...
2 GB lub 4 GB na rok.

Można też do Play -- chyba 200 zł + 20 GB na 2 miesiące ale też rok ważności.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-23 14:15:32
Autor: mrvtktjv
[...]
T-ypowe T-mobile'owe T-riki ;)

Data: 2019-12-23 16:20:37
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3l300ftahomg5lmal40slnmflop276knao@4ax.com...
[...]

A regulaminy czytales ?
Nie tylko oni tacy sprytni.
Klient to w ogole jest s****n, chcialby uzywac i nie placic :-)

Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem rok ważności czy
jeszcze jakieś dodatkowe czary trzeba wykonać? Z opisu doładowań wynika, że za
5zł to jakieś kilka dni konto będzie ważne...

I pewnie tak sie skonczy, jak sie nie doczytasz ...

J.

t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok