t-mobile awaria?

Data: 2013-02-21 14:27:23
Autor: Tomek
t-mobile awaria?
Użytkownik "Sebolek"  napisaÅ‚:

Czy ktoś zaobserwował jakieś problemy z t-mobile w rejonie warszawy?
Nie jestem w stanie się nigdzie dodzwonić.. smsy chodzą i net też.

2 lub 3 razy roku tak się dzieje w t-mobile i działo w dawniejszej Erze. Zawsze się o tym dowiadywałem od klientów przychodzących do serwisu z telefonami, które albo nie miały zasięgu albo nie można było się nigdzie dodzwonić. Tak było chyba w całej Polsce. Rekonfiguracje i updaty sieci. trzeba cierpliwie poczekać. Dzisiaj zadziała na bank do 16.

t-mobile awaria?