t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie

Data: 2011-06-02 12:48:55
Autor: J.F.
t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:is7epq$f14$1inews.gazeta.pl...
Zawsze rozmawiaj - to oferta dla klientów indywidualnych, w której za 39 złotych otrzymują oni możliwość prowadzenia bezpłatnych nielimitowanych rozmów w sieci T-Mobile w kraju i na świecie. Odpowiednikiem tej oferty dla klientów biznesowych będzie usługa Zawsze biznes w cenie 32 złote netto. Te dwie oferty będą dostępne przy umowach zawieranych bez telefonu na okres 18 lub 24 miesięcy.
http://di.com.pl/news/38330,2.html?utm_source=nlhtml&utm_medium=email&utm_campaign=tematdnia

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9710507,W_sieci_T_Mobile_porozmawiasz_za_darmo_z_calym_swiatem.html

Tu z kolei nie pada drobne slowko - roaming.

Chyba musimy spokojnie poczekac, przeczytamy, przeanalizujemy, zobaczymy jak to naprawde.
Cos mi sie nie chce wierzyc w te nielimitowane rozmowy, pewnie bedzie 1000 czy 2000 minut.

Ale i tak bylaby to rewolucja - do tej pory chyba tak nigdzie na swiecie nie bylo ?

Urzedy tez swoje wtraca, bo jak sie okaze ze T-mobile niemcy laczy rozmowy z PTC bezplatnie, to czemu nie chce z Polkomtela ?
No chyba ze chetnie polaczy i z Polkomtela za darmo, ale pod warunkiem wzajemnosci i podpisania umowy na rok :-)

Przyszlosc MTR moze jednak wygladac ciekawie :-)

J.

Data: 2011-06-02 15:59:07
Autor: ATA
t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie

Ale i tak bylaby to rewolucja - do tej pory chyba tak nigdzie na swiecie nie bylo ?

w gsm nie,
ale w TP mam połaczenia bezpłatnie bez limitów
na stacjonarne min usa niemcy, polska kanaada
chyba tylko ukraina płatna

Data: 2011-06-02 17:09:09
Autor: Paweł Gąska
t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2011-06-02 12:48:
[...]

Ja czekam na tę ich super hiper ofertę na data roaming. :]

To chyba byłaby jedyna rzecz, która by mnie zmusiła do przeproszenia się z ERĄ... tak, tak T-Mobile, ja będę pamiętał, że Ty byłeś ERĄ ;P

Paweł

t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie