t-mobile i-boa

Data: 2012-05-28 13:03:18
Autor: Justyna Vicky S.
t-mobile i-boa

Użytkownik "air force one" <air_force_one@noname.pl> napisał w wiadomości news:jpvl1s$5at$1inews.gazeta.pl...
Czy mozecie sie zalogowac do i-boa w t-mobile?

Na jednym koncie (taktak) czekalem dobrych kilka minut zanim przyszedl sms z haslem jednorazowym. Na drugim (tak tak fon) mimo dwoch prob i czekania po kilkanascie minut, zadne haslo nie przychodzi.

Czy w t-mobile cokolwiek moze dzialac prawidlowo? Bo poki co jak widze niemal wszystko dziala z problemami???!!!

Od zeszłego tygodnia obserwuję problem z zalogowaniem się do IBOA. Pisałam do nich i w sumie dostałam odpowiedź, że pracują nad tym. Ale kiedy przywróca pełną funkcjkonalność systemu to nie wiadomo :-/
Pozdrawiam.

--
Justyna Vicky S.

t-mobile i-boa