t-mobile nowa oferta.

Data: 2014-01-18 16:15:41
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
Witajcie!
Mam parę pytań:
Z tego co się zorientowałem w nowej ofercie Basic dają 400 minut nieprzeliczalne na smsy (LOL). Ale czy te minuty są też na stacjonarne? Mętnie piszę.
Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi nabije kasę łącząc się samowolnie z internetem?

Ktoś to przerabiał już praktycznie?
Do tej pory miałem plan za 19.90 z efakturą i 2 godzinami i jakoś dawało radę.
Tak to wszystko niefortunnie formułują że nie wiem, czy nie będą chcieli starego telefonu mi zabrać, bo w regulaminie jest wymiana telefonu. Pakietu żadnego za internet chyba się tu nie da kupić, więc obawiam się, że telefon zacznie żreć jak coś.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia tu praktyczne z nimi? Wczoraj dzwoni telefon i drze mordę jakiś gościu od nich o muzyce na czekaniu czy tam czymś. Mają chyba za dużo klientów i starają się zniechęcić.

Data: 2014-01-18 12:48:55
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 16:15:41 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

Do tej pory miałem plan za 19.90 z efaktur± i 2 godzinami i jako¶ dawało radę.

Przejrzyj dokladnie stara umowe.

Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Data: 2014-01-18 23:16:09
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 21:48, krzysztofsf pisze:
/.../
Przejrzyj dokladnie stara umowe.

Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Ale tu mam dogodny kredyt na telefon  20 zł miesięcznie =480 zł co jest taniej niż gdzie indziej za gotówkę.

Data: 2014-01-18 14:56:06
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 23:16:09 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]

> Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Ale tu mam dogodny kredyt na telefon  20 zďż˝ miesiďż˝cznie =480 zďż˝ co jest taniej niďż˝ gdzie indziej za gotďż˝wkďż˝.

http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/7252153
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=samsung+galaxy+trend&search_scope=category-165
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts7560/

Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Data: 2014-01-19 00:25:59
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 23:56, krzysztofsf pisze:

Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Ciekawe, że Avila mi nie muli po 4 latach. A 10zł sie opłaci, bo to 240 zł/ 2 lata.

Data: 2014-01-18 15:52:07
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 00:25:59 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]

> Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Ciekawe, �e Avila mi nie muli po 4 latach. A 10z� sie op�aci, bo to 240 z�/ 2 lata.

Avila nie ma androida.
Twoje pieniadze. Kupuj.

Ja sie nauczylem, ze lepiej miec tani abonament i lepszy telefon kupiony na wolnym rynku.

Data: 2014-01-19 11:32:35
Autor: J.F.
t-mobile nowa oferta.
Dnia Sat, 18 Jan 2014 14:56:06 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

P.S. W BGZ promocja, darmowy kredyt :-)

i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Dlaczego mialby mulic za pare miesiecy, jesli teraz nie muli ? Najwyzej mu upgrady wylaczyc.

J.

Data: 2014-01-19 03:12:33
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.

http://blog.pclab.pl/mieszko/Dlaczego.m%C3%B3j.smartfon.zamula.si%C4%99.po.pewnym.czasie,312

Data: 2014-01-19 19:59:01
Autor: J.F.
t-mobile nowa oferta.
Dnia Sun, 19 Jan 2014 03:12:33 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

Tlumaczenie do d*, ale widac cos jest na rzeczy.

J.

Data: 2014-01-18 16:25:20
Autor: ...:::WISKOLER:::...
t-mobile nowa oferta.
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniÄ…cy siÄ™ nazwÄ… Smok Eustachy
naskrobał(a):

Witajcie!
Mam parę pytań:
Z tego co się zorientowałem w nowej ofercie Basic dają 400 minut nieprzeliczalne na smsy (LOL). Ale czy te minuty są też na stacjonarne?
Tak, w grę wchodzą połączenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.
Mętnie piszę.
Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi nabije kasę łącząc się samowolnie z internetem?
To możesz dobrać sobie pakiet internetowy.

[...]
Wymiana to wcale nie znaczy że ci każą stary telefon oddawać.
Pakietu żadnego za internet chyba się tu nie da kupić, więc obawiam się, że telefon zacznie żreć jak coś.
Da się dokupić internet w pakiecie.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia tu praktyczne z nimi? Wczoraj dzwoni telefon i drze mordę jakiś gościu od nich o muzyce na czekaniu czy tam czymś. Mają chyba za dużo klientów i starają się zniechęcić.
Tę muzykę na czekanie to chyba każdemu wciskają, liczą na to że część osób
nie wyłączy po upływie okresu darmowego i będą bulić za to gówno do końca
abonamentu.

--
....:::WISKOLER:::...
Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

Data: 2014-01-18 16:58:32
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 16:25,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
/.../
Tak, w grę wchodzą połączenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.

10 zł za milion esemsów na miesiąc. Po co mi to?

Mętnie piszę.
Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi
nabije kasÄ™ Ĺ‚Ä…czÄ…c siÄ™ samowolnie z internetem?
To możesz dobrać sobie pakiet internetowy.

Będę płacił ze pakiet żeby mi go bestia zżerała?

A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do internetu?

Data: 2014-01-18 17:40:50
Autor: ...:::WISKOLER:::...
t-mobile nowa oferta.
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy się nazw± Smok Eustachy
naskrobał(a):

W dniu 18.01.2014 16:25,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
/.../
Tak, w grę wchodz± poł±czenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.

10 zł za milion esemsów na miesi±c. Po co mi to?
ja za pięć zeteł polskich mam sto tysięcy smsów na dwa lata. Kupiłem bo
pisze smsmy, te¶ciowa nie pisze smsów to i nie kupiła. Nikt ci przecież nie
każe kupować. Choć moim zdaniem poprzednia opcja, wymiany minut na smsy,
była lepsza.

Mętnie piszę.
Mogę wzi±ć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi
nabije kasę ł±cz±c się samowolnie z internetem?
To możesz dobrać sobie pakiet internetowy.

Będę płacił ze pakiet żeby mi go bestia zżerała?
Nie musisz kupować pakietu, ale z pakietem (nawet najmniejszym) jest
bezpieczniej (względem finansowym).

A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do internetu?
Uruchomi się, na pocz±tek może pyszczyć że nie ma dostępu do sieci ale jak
go skonfigurujesz to powinno być wszystko w normie.
Nie wiem jak twój wybrany telefon, ale mój mimo odł±czonego netu i
wył±czonej WIFI oraz Bleutooth z GPS działa poprawnie i do¶ć długo jak na
smarfon.

--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł noc± przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę ¶wiec±cych

Data: 2014-01-18 19:35:19
Autor: J.F.
t-mobile nowa oferta.
Dnia Sat, 18 Jan 2014 16:58:32 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
Tak, w grę wchodz± poł±czenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.
10 zł za milion esemsów na miesi±c. Po co mi to?

Pakiet nie jest dla ciebie, pakiet jest dla operatora - tzn zebys mu
wiecej placil :-)

[...]

Czas sie przyzwyczaic ze telefon korzysta z internetu.
Nie ma jakiegos dogodnego pakietu ?

Co to za oferta ? strona demobilu coraz gorsza, korzystac sie juz
prawie nie da, firefox sie przywiesza.
Niby widze "polecane", ale prowadzi do bledu.

A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do internetu?

android ? Jakby co, to radzi sobie z wifi.

J.

Data: 2014-01-18 23:17:44
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 19:35, J.F. pisze:
/.../
[...]

Ee polecane. Plan basic za 39 zł.

A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do
internetu?

android ? Jakby co, to radzi sobie z wifi.

A oni bez simlocka nie wysyłaj±? Jakby bez ot bym włożył starter za 5 zł i się zobaczy.

t-mobile nowa oferta.