t-mobile nowa oferta.

Data: 2014-01-18 12:48:55
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 16:15:41 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

Do tej pory miałem plan za 19.90 z efakturą i 2 godzinami i jakoś dawało radę.

Przejrzyj dokladnie stara umowe.

Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Data: 2014-01-18 23:16:09
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 21:48, krzysztofsf pisze:
/.../
Przejrzyj dokladnie stara umowe.

Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Ale tu mam dogodny kredyt na telefon  20 zł miesięcznie =480 zł co jest taniej niż gdzie indziej za gotówkę.

Data: 2014-01-18 14:56:06
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 23:16:09 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]

> Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych warunkach.

Ale tu mam dogodny kredyt na telefon  20 zďż˝ miesiďż˝cznie =480 zďż˝ co jest taniej niďż˝ gdzie indziej za gotďż˝wkďż˝.

http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/7252153
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=samsung+galaxy+trend&search_scope=category-165
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts7560/

Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Data: 2014-01-19 00:25:59
Autor: Smok Eustachy
t-mobile nowa oferta.
W dniu 18.01.2014 23:56, krzysztofsf pisze:

Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Ciekawe, że Avila mi nie muli po 4 latach. A 10zł sie opłaci, bo to 240 zł/ 2 lata.

Data: 2014-01-18 15:52:07
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.
W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 00:25:59 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]

> Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Ciekawe, �e Avila mi nie muli po 4 latach. A 10z� sie op�aci, bo to 240 z�/ 2 lata.

Avila nie ma androida.
Twoje pieniadze. Kupuj.

Ja sie nauczylem, ze lepiej miec tani abonament i lepszy telefon kupiony na wolnym rynku.

Data: 2014-01-19 11:32:35
Autor: J.F.
t-mobile nowa oferta.
Dnia Sat, 18 Jan 2014 14:56:06 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

P.S. W BGZ promocja, darmowy kredyt :-)

i przestarzalym telefonem "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie ponizej Androida 4,3.

Dlaczego mialby mulic za pare miesiecy, jesli teraz nie muli ? Najwyzej mu upgrady wylaczyc.

J.

Data: 2014-01-19 03:12:33
Autor: krzysztofsf
t-mobile nowa oferta.

http://blog.pclab.pl/mieszko/Dlaczego.m%C3%B3j.smartfon.zamula.si%C4%99.po.pewnym.czasie,312

Data: 2014-01-19 19:59:01
Autor: J.F.
t-mobile nowa oferta.
Dnia Sun, 19 Jan 2014 03:12:33 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

Tlumaczenie do d*, ale widac cos jest na rzeczy.

J.

t-mobile nowa oferta.