t-mobile: rezygnacja z usług emailem?

Data: 2012-11-01 01:27:53
Autor: Q
t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
Czy w t-mobile (abonament) mozna zlecic rezygnacje z usług emailem?
Czy nie obejdzie sie bez wizyty w salonie?

Data: 2012-11-01 12:24:26
Autor: osiek
Q pisze:
Czy w t-mobile (abonament) mozna zlecic rezygnacje z usług emailem?
Czy nie obejdzie sie bez wizyty w salonie?
Musisz się wybrać do salonu, albo na pocztę i wysłać im papierek. Bo w±tpie aby już taka nowoczesno¶ć nastała, żeby przyjmowali rozwi±zanie umwy elektronicznie (e-mailem), ale i tak wtedy byłby wymagany podpis elektroniczny.

Data: 2012-11-01 14:24:51
Autor: Jacek Midura
t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
Dnia 2012-11-01, o godz. 12:24:26
osiek <osiek@gazeta.pl> napisał(a):

Q pisze:
> Czy w t-mobile (abonament) mozna zlecic rezygnacje z usług emailem?
> Czy nie obejdzie sie bez wizyty w salonie? > > Musisz się wybrać do salonu, albo na pocztę i wysłać im papierek. Bo wątpie aby już taka nowoczesność nastała, żeby przyjmowali
rozwiązanie umwy elektronicznie (e-mailem), ale i tak wtedy byłby
wymagany podpis elektroniczny.

Dwa razy wypowiadałem umowę (jeszcze w Erze) mailowo i nie było
problemu. Trzeba wysłać zeskanowane, podpisane wypowiedzenie.

--
Jacek Midura

Data: 2012-11-01 21:19:41
Autor: Q
t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
Dwa razy wypowiadałem umowę (jeszcze w Erze) mailowo i nie było
problemu. Trzeba wysłać zeskanowane, podpisane wypowiedzenie.

Dzieki za konkret- czyli wyslac takiego maila na boa@t-mobile.pl?

PS
Nie moge znalezc linka do takich informacji na ich stronie.
Tobie sie udalo? :)

Data: 2012-11-01 23:44:44
Autor: Jacek Midura
t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
Dnia 2012-11-01, o godz. 21:19:41
"Q" <no@spam.org> napisał(a):

> Dwa razy wypowiadałem umowę (jeszcze w Erze) mailowo i nie było
> problemu. Trzeba wysłać zeskanowane, podpisane wypowiedzenie.

Dzieki za konkret- czyli wyslac takiego maila na boa@t-mobile.pl?

Tak.

PS
Nie moge znalezc linka do takich informacji na ich stronie.
Tobie sie udalo? :)

Nie, telefoniczne BOA po delikatnym nacisku przyznało że tak można.

--
Jacek Midura

Data: 2012-11-01 21:19:03
Autor: Q
[...]

W Play, Orange (i nie tylko) emailem tez dziala.

t-mobile: rezygnacja z usług emailem?