t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Data: 2012-11-13 02:19:11
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
   btw:
nie chce w tym póki co manipulowac - nie jestem pewien, jak to zadziala, czy czegos bez sensu nie wlaczy na stale - ale np. dla PRE-PAIDOWEGO numeru na itaktak.pl jest w panelu uzytkownika do ustawienia "nieczynne" (czy jakos tak...) dla poczty glosowej.
wiec jak to jest?

A jesli (jednak) nie mozna calkowicie wylaczyc - to podobno dla poczty "można ustawic przekierowanie, żeby sie wlaczala pozniej" - gdzie i jak to mozna ustawic, by
poczta glosowa wlaczala sie poźniej?

Data: 2012-11-12 20:44:24
Autor: Pszemol
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:50a1a026$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

Data: 2012-11-13 04:21:27
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Pszemol in news:k7sc6c$im2$1dont-email.me
[..................]
Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

Data: 2012-11-12 23:27:30
Autor: Pszemol
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:50a1bccb$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

Data: 2012-11-12 22:31:04
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 06:27, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> a dlatego, e jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

Bardzo to logiczne... ale jak zg asza si poczta g osowa
to ka dy wie, e Ci nie ma - mimo wszystko ma szans
zostawi Ci wiadomo kt r odbierzesz jak ju b dziesz
i zdecydujesz co z t wiadomo ci zrobi :-)

A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.

poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
finansowe, firmowe.
W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
jesli mial poczte wlaczona.
Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i
dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
komorki, nie mogac przeslac mu sms.

Data: 2012-11-13 06:45:09
Autor: Pszemol
t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:d91b2d9d-470d-44c7-8e58-948945d77b27p11g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych
i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi

Kazdego narzedzia nalezy uzywac z glowa...
Mlotkiem nie bedziesz robil dziur na wkrety a wiertarka nie
bedziesz wbijal gwozdzi, nie?
To oczywiste ze nie ma sensu nagrywac sie komus ze slowami:
"czesc, tu Jurek, oddzwon mi prosze". Wiadomo ze wtedy wystarczy
powiadomienie o niezrealizowanych polaczeniach.
Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do
Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc,
czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku
do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym.
Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania
dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa
kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot
do odlotu :-)

Data: 2012-11-13 05:06:58
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 13:45, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

[...]

To ile razy "czesc, tu xyz, oddzwon" trzeba wysluchac, zeby raz na 10
lat miec taka wazna wiadomosc na poczcie?

Data: 2012-11-13 07:17:37
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:fbddc0ab-8a60-40c4-9e4a-04aa86d06b18s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac
aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

Data: 2012-11-13 05:36:35
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 14:17, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> [...]

aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

zaczynaja sie wycieczki tak jakby osobiste?

Kto ma potrzebe, to utrzymuje skrzynki. Osoby w watku z roznych
przyczyn nie potrzebuja tej uslugi i nie sadze, ze ktokolwiek zmienial
grono znajomych czy rodzine w celu uaktywnienia skrzynki w telefonie.

Jeszcze w uzupelnieniu i ja i grono wiekszosci osob z ktorymi
utrzymuje kontakty, pierwsze telefony komorkowe zakupilismy w czasach
abonamentow naliczanych minutowo. Fajna sprawa, jak masz 25 minut na
miesiac i po ktoryms sygnale wlaczy ci sie poczta, zjadajac jedna z
tych minut za rozpoczete polaczenie. Wiekszosc osob dezaktywowala
skrzynki w prywatnych telefonach wlasnie na prosbe osob utrzymujacych
z nimi kontakty. I okazalo sie, ze tak jest lepiej.

Data: 2012-11-13 23:56:26
Autor: kakmar
Dnia 13.11.2012 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał/a:

[...]

E tam, komedia to była/jest z rozliczaniem poczty głosowej w roamingu.
Płaciło się jednocześnie za połączenie przychodzące i do kraju na pocztę.
Potem jeszcze za odsłuchanie. Nie wiem czy dalej tak jest, bo od lat poczty nie używam.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-13 16:04:37
Autor: 1634Racine
t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
Pszemol in news:k7th9l$1jl$1dont-email.me
[......................]
Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie

i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich  problemow z psem - nie mam psa :)

Data: 2012-11-13 18:21:47
Autor: Pszemol
[...]

Powiedz Krzyskowi aby dobierał sobie kolegow madrzejszych od psa ;)

Data: 2012-11-18 10:41:39
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

ty raczej tego problemu nei masz bo i tak neikt nei wie jaki masz aktualnei numer bo ciagle przeciez zmeiniasz karty w telefonie ;-)

Data: 2012-11-21 07:28:59
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:k8aagm$6sr$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nigdy nie dostalem wiadomosci "oddzwon" :-)
Faktycznie musze nie miec tego problemu, moze mam innych znajomych :-)

Data: 2012-11-13 08:03:15
Autor: J.F.
Dnia Mon, 12 Nov 2012 22:31:04 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

Troche inaczej przy podrozach zagranicznych - warunkowe przekierowania sa
kosztowne.

J.

Data: 2012-11-12 23:56:09
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 08:03, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec
"nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms zadzwonic
pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze
mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)

Data: 2012-11-13 09:05:10
Autor: JoteR
"krzysztofsf" napisał:

I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
- oplata zgodna z cennikiem :)

I ile według tego cennika wynosi owa opłata?
Bo w moim cenniku płatna jest tylko poczta głosowa MMS (cokolwiek to oznacza) oraz poczta wideo.

JoteR

Data: 2012-11-13 00:50:28
Autor: krzysztofsf
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
On 13 Lis, 09:05, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"krzysztofsf" napisa :

> I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
> zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
> operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
> - oplata zgodna z cennikiem :)

I ile wed ug tego cennika wynosi owa op ata?
Bo w moim cenniku p atna jest tylko poczta g osowa MMS (cokolwiek to
oznacza) oraz poczta wideo.

Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty

minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat

Data: 2012-11-13 08:23:03
Autor: W
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
JoteR wystukał, co następuje:

"krzysztofsf" napisał:

[...]

W Play/Orange PG jest darmowa (tj usługa i odsłuchiwanie), AFAIR Madżenta i Plus mają to płatne (co jest skrajnym debilizmem, no ale...).

Co do samej PG - problemem jest to, że ludzie nie ogarniają, że ktoś może mieć celowo włączoną PG i po usłyszeniu zapowiedzi wpadają w panikę i nie wiedzą co z sobą zrobić. Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).
Jedyny większy minus to warunkowe, płatne przekierowania na PG w roamingu (aczkolwiek teraz chyba w EU nie jest to już płatne)

Data: 2012-11-14 14:44:31
Autor: z
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod
telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).

Naciągane zastosowanie. Jak szukasz pracy to telefon masz na szczególnej uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą.  Zwłaszcza że tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail.
Wiem bo właśnie szukam :-)

Data: 2012-11-14 14:20:43
Autor: W
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
z wystukał, co następuje:

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

*kilka lat temu* :P
to po pierwsze, po wtóre - tak, ale wiesz... są sytuacje kiedy siłą rzeczy telefonu przy sobie nie masz albo nie zdążysz dobiec a dzwoniono z prywatnego/korporacyjnego i nijak nie można oddzwonić.
Aktualnie jest o tyle przyjemniej, że szukając pracy dostaje się maila zwrotnego i umawia na termin rozmowy telefonicznej... :)

Data: 2012-11-14 17:46:07
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k80780$12u$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

Data: 2012-11-15 05:54:46
Autor: W
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Pszemol wystukał, co następuje:

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

To też nie do końca prawda w tym Pięknym Kraju, bo dla wielu tutaj to trama zostawić nagranie ;-)

Data: 2012-11-15 17:38:34
Autor: Pszemol

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

Trzeba ludzików wychowywać aby tremy nie mieli...
Im więcej osób będzie "wyłączać to dziadostwo" tym mniej
ludzi się z tą normalną przecież na świecie rzeczą oswoi.

Data: 2012-11-16 05:39:56
Autor: W
[...]

Niekoniecznie - IMHO o ile kiedyś PG była bardzo fajnym narzędziem bez włąściwie alternatywy (wyślij sms/e-mail te 15-20 lat temu, żeby nawet Twoja  lodówka mogła go odczytać...) tak teraz 'jak nie drzwiami to oknem' - nie dodzwoniłeś się, to masz gazylion innych możliwości zostawienia wiadomości odbiorcy i niekoniecznie trzeba narzucać swoje postrzeganie całemu światu (uhm, komu ja odpowiadam! *wink wink* ;) ) więc o ile mam i używam, i chwalę sobie jak ktoś potrafi też użyć tak nie mam misji naprawiania świata bo ('it ain`t broken')

Data: 2012-11-16 07:27:22
Autor: Pszemol
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA10D43C205B6Bwuathomeat.home...
[...]

Różnica jest taka, że ja czasem widzę u ludzi że robią pewne wybory
nie jako rezultat wypróbowania czegoś i nielubienia, nie jako rezultat
przemyślenia czegoś i wybrania najlepszej opcji tylko pójścia po linii
najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to,
wyłączam" albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie
dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet. Czasem warto taką osobę
ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego
a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń.
Misją jest więc pomcc drugiej osobie tam gdzie widzę na nią szansę, a nie jest
misją zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek czy naprawianie niezepsutego.

Data: 2012-11-17 00:28:58
Autor: J.F.
Dnia Fri, 16 Nov 2012 07:27:22 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Doswiadczenie Pszemolu. Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec
niech sp* :-)

albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie
dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet.

Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ? Idealny klient Apple ?:-)

Czasem warto taką osobę
ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego
a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń.

A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu
swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody"
wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ? J.

Data: 2012-11-16 17:36:56
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1wezsszj8t2rn$.1uo21ihxxqgzb$.dlg40tude.net...
[...]

Mówimy o poczcie głosowej nie o programach.

albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie
dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet.

Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ?
Idealny klient Apple ?:-)

Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

[...]

Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
w jakich tkwią od ćwierć wieku...  :-P
Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie będziesz
wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz
od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...

Data: 2012-11-18 21:55:24
Autor: kakmar
Dnia 16.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

Nie bądź taki i opisz nam, jak działa poczta głosowa w ajfonie i dlaczego
jest najlepsza.

Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
w jakich tkwią od ćwierć wieku...  :-P

Myślisz że każdy kto zaczął pracę zawodową zanim wynaleziono ajfona, nie wie co to jest PG?

[...]

Przemol, bardzo proszę, opisz mi lepszość (nawet jeśli miałoby to być bardzo trudne) tej twojej PG. I na czym ma polegać jej próbowanie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-18 09:26:26
Autor: Marek
On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zgodzę się z Tobą. Ale weĹş pod uwagę po co powstalo iTunes (serwis). Celem Jobsa było stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i trzeba było jakoś przekonać właścicieli praw do muzyki (dostawcĂłw kontentu), Ĺźe taka platforma spełni ich oczekiwania biznesowe. W tamtych czasach dostawcy bardzo niechętnie podchodzili do propozycji sprzedaĹźy muzyki przez sieć, kojarzył im się wyłącznie z wizja strat z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. Jeśli Jobs chciał przekonać dostawcĂłw, musiał stworzyć taką platformę i narzędzia coby chociaĹź w jakimś procencie dawala dostawcom poczucie, ze kontent jest jako tako chroniony. Stąd taki dziwny dla uĹźytkownika sposĂłb dystrybucji plikĂłw (nie ma dostępu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narzędziowe, ograniczona liczba kopii itp). Oczywiście dziwny dla  uĹźytkownika takiego jak ja lub Ty, ktĂłry przynajmniej od 20 lat jest przyzwyczajony do swobody dostępu do swoich danych zapisanych w plikach poukładanych w odpowiednich folderach :)
Podsumowując, to paranoja dostawców kontentu spowodowała, że taki model dystrybucji mediow (bez swobodnego dostępu do pliku) jest teraz forsowany przez apple czy microsoft.

--
Marek

Data: 2012-11-15 22:02:15
Autor: z
W dniu 2012-11-15 00:46, Pszemol pisze:

Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

Mój numer tel. jest dobrem które chronię. :-)
Nikt bez potrzeby go nie dostaje. Jak wysyłam CV to bez numeru.
Nie stresuję się każdym dzwonkiem, żadnych spamów, ankiet i innego badziewia. Znajomi, klienci, potencjalni pracodawcy dzwonią bo mają powód. Lata minimum dyscypliny i można. Telefon mam zawsze przy sobie i mi nie ciąży :-)

Data: 2012-11-17 23:51:40
Autor: atm
[...]

Jak to fajnie miec w koncu czego bronic ;]
Nie ma radia, nie ma potwierdzenia smsow, sporo wysilku kosztowalo negowanie tej funkcjonalnosci... Jest za to poczta glosowa!!!!

Data: 2012-11-21 07:27:48
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k894dt$r88$3node2.news.atman.pl...
[...]

Ale poczta nie w telefonie tylko u operatora...

Data: 2012-11-13 10:34:48
Autor: J.F
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości
[...]

Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

J.

Data: 2012-11-13 01:52:48
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 10:34, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

Ale dziala ci dobrze  tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i
chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie
(zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania)
odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np
wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy
wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az
kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje,
ze ktos sie nagral.

W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam
laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

Data: 2012-11-13 11:02:51
Autor: J.F
UĹźytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup
[...]

w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.

[...]

A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w miedzyczasie dzwonili ?

J.

Data: 2012-11-13 02:10:21
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 11:02, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
miedzyczasie dzwonili ?

No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i
nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....

Data: 2012-11-13 11:12:41
Autor: J.F
[...]

O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes, to mogl sms wyslac ? :-)

Bo to duzo zmienia w podejsciu :-)

J.

Data: 2012-11-13 02:18:55
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 11:12, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes,

Telefon typowo prywatny.
Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
Syna.

Data: 2012-11-13 13:11:36
Autor: Michal Jankowski
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
Syna.

U mnie się na ogół nagrywał szum albo rozmowy dzwoniącego z osobą
trzecią w stylu "e, chyba ich nie ma, coś dziwnego się odezwało".

Z kolei gdy sam próbowałem komuś się nagrać, to w 99% szło to w czarną
dziurę.

Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać,
bo to strata czasu tylko.

  MJ

Data: 2012-11-13 06:51:34
Autor: Pszemol
"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzzk2lhfd3.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

To inny problem - ludzie którzy nigdy w życiu nie mieli sekretarki
na stacjonarnym i albo nie wiedzą że w ogóle istnieje taka usługa
albo nieprzyzwyczajeni zaskoczeniu są "czymś dziwnym co się
odezwało" lub mają tremę nagrywać się komuś...
Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów
nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu
wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.

Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać,
bo to strata czasu tylko.

:-)

Data: 2012-11-13 05:11:09
Autor: krzysztofsf
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
On 13 Lis, 13:51, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
..
Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów
nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu
wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.

Ale co nagrywac, jak wiekszosc nieodebranych polaczen dotyczy "stoje
wlasnie przy ladzie, wolisz czerwone czy fioletowe" albo "nudzilo mi
sie to zadzwonilem/am"?

Wlasnie latwosc dzwonienia powoduje, ze wiekszosc rozmow prywatnych to
albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji -
"wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

Data: 2012-11-13 07:16:24
Autor: Pszemol
.
[...]

No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach...
Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz
że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły...
Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)

Data: 2012-11-14 14:50:07
Autor: z
W dniu 2012-11-13 14:16, Pszemol pisze:

[...]

Uważaj bo właśnie skrytykowałeś swoje zachowania ;-)
Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat. Nie ma takiego obowiązku. :-)

PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

Data: 2012-11-14 17:47:29
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k807ie$12u$2news.task.gda.pl...
[...]

Które?

Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat.
Nie ma takiego obowiązku. :-)

Wiem, ze nie ma takiego obowiązku i nie wypowiadam się
na każdy możliwy temat. Nie odkrywaj na nowo Ameryki...

PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Data: 2012-11-15 06:00:42
Autor: Andrzej
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.

AK

Data: 2012-11-15 19:48:18
Autor: Animka
W dniu 2012-11-15 07:00, Andrzej pisze:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.

Zacznij od siebie jakiś bandziorze i spadaj stąd.

--
animka

Data: 2012-11-15 22:06:08
Autor: z
W dniu 2012-11-15 00:47, Pszemol pisze:

[...]

Jak będziesz więcej myślał a mniej pisał to się pokapujesz :-)

Data: 2012-11-15 17:40:54
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k83lfu$cuf$2news.task.gda.pl...
[...]

Myślę że jesteś w błędzie i wstyd Ci się do tego przyznać.
Już drugi raz wykazałeś się brakiem umiejętności rozumienia
tego co czytasz.

Data: 2012-11-16 07:22:30
Autor: z
W dniu 2012-11-16 00:40, Pszemol pisze:
[...]

Ogarniaj trochę całość. Chociaż próbuj.
Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM. Na prawdę chcesz więcej przykładów.
Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji pewnego generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości.
Nadzieję trzeba mieć :-)

PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne

Data: 2012-11-16 07:32:49
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k84m37$l4n$1news.task.gda.pl...
[...]

W usenecie na kilkunastu grupach pojawiają się setki i tysiące postów
dziennie. Nie ma potrzeby robić dodatkowych łamigłówek i puzzli.
Pisz wyraźnie i na temat, odpowiednio wycinając cytaty w których
zostawisz logiczną treść do której się odnosisz w odpowiedzi...
Zauważam, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinając meritum
a zostawiając jakąś ostatnią linijkę tekstu luźno związaną tylko
w Twojej głowie z odpowiedzią. Nie jestem jasnowidzem który czyta
w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie)
tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.

Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM.
Na prawdę chcesz więcej przykładów.

Przykład tunera FM w komórce jest błędną ilustracją do tego co
napisałem na górze tej wypowiedzi w cytacie. Nie twierdziłem
przecież że skoro dla mnie tuner FM nie jest niezbędny to nie
jest on też niezbędny dla Ciebie. Jeśli wydaje Ci się że tak pisałem
to podaj cytat...

Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji pewnego generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości.
Nadzieję trzeba mieć :-)

Mam nadzieję że znajdą sobie coś ważniejszego do roboty niż
sprawdzanie korespondencji generała.

PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne

Cytaty są jakie są - natomiast Twoje z nich wnioski są... oryginalne :-)

Data: 2012-11-16 15:46:18
Autor: z
W dniu 2012-11-16 14:32, Pszemol pisze:

[...]

Przyznaję Ci całkowitą rację. Wygrałeś. Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)
Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.
Tylko nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego patentu na tą usługę nie posiada jeszcze firma na "A"? To niedopuszczalne.
Teraz dobrze? :-)

Data: 2012-11-16 17:02:34
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k85jjr$rja$1news.task.gda.pl...
[...]

A to brałem udział w jakimś konkursie w którym można wygrać/przegrać?
Nie wiedziałem...

Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)

Czyżby zbyt błyskotliwe się okazały dla Ciebie?

Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom
gdyż jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie
włączają dla naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.

Czyli znowu błędnie zrozumiałeś to co przeczytałeś, bo nie musisz.
Nie musisz się nagrywać, nie musisz odsłuchiwać - robisz co chcesz.
Masz wybór o który tak walczysz dzielnie :-)
Możesz też wyłączyć pocztę ale wtedy odbierasz wybór dzwoniącemu.
A przecież nie zgadzasz się aby za kogoś decydowano o czymś, nie?

Data: 2012-11-17 07:49:08
Autor: Jingiel
[...]

Operator dba o swoją kieszeń. Domyślnie włączona poczta głosowa to jakaś tam kasa dla operatora. Inaczej nie doszłoby do połączenia.

--

Jingiel

Data: 2012-11-14 00:55:29
Autor: Animka
W dniu 2012-11-13 14:11, krzysztofsf pisze:
[...]

Mnie jeszcze dodatkowo denerwowała muzyka na czekanie jak do kogoś dzwoniłam i ktoś nie odbierał, albo nie zdążył odebrać. W swoim telefonie nie mam i nie chcę mieć.

--
animka

Data: 2012-11-13 13:07:03
Autor: Michal Jankowski
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

"nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

"Siedzimy... Nic się nie dzieje... Siedzimy..."

  MJ

Data: 2012-11-13 07:21:13
Autor: z
W dniu 2012-11-13 06:27, Pszemol pisze:
Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.
Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.
Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)
Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra klienta? :-) )
Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.
I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają.
Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-)

Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)

Data: 2012-11-13 06:37:53
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k7soss$f0e$1news.task.gda.pl...
Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.

To nie odpowiednik tylko automatyczna sekretarka.

Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.

Dziś też ma czasem sens.

Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)

Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy
jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz
mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć
przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin
i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
ma sens.

[...]

Spam to już odrębna sprawa i często za spam jesteśmy sami sobie
winni rozdając swój numer na wszelakich "zbiórkach numerów":
a to konkurs "wyślij sms'a -> wygraj samochód", a to zagłosuj na
idola, a to podaj numer kontaktowy u tego czy tamtego - często
te firmy i instytucje mają maczkiem gdzieś w regulaminie że
mogą udostępnić otrzymany od Ciebie numer osobom trzecim i masz
potem spamowe smsy czy telefony gdzieś z drugiego końca kraju
od ludzi których nigdy nie widziałeś ani nie znasz...

Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)

Są tacy ludzie - owszem, nie znaczy że tacy są wszyscy i nie znaczy
że poczta nigdy nikomu się nie przydaje. Tak jak w budownictwie
nie wszytko da się zrobić młotkiem i czasem możesz potrzebować
wiertarki, tak samo w telekomunikacji nie wszystko załatwisz smsem
i czasem przyda się poczta głosowa.

Ale oczywiście powinna być od operatora możliwość jak
najwygodniejszego dostosowania parametrów konta do
potrzeb konkretnego klienta - nie wnoszę tu postulatu że
operator nie powinien umożliwiać wyłączenia poczty tylko
z ciekawości zapytałem czemu ktoś ją chce sobie wyłączyć.

Data: 2012-11-14 14:39:06
Autor: z
W dniu 2012-11-13 13:37, Pszemol pisze:
[...]

O widzisz. Mądrze gadasz. :-)
Nie może tak być żeby ktoś decydował za mnie co mi jest potrzebne a co nie!!! ;-)

Data: 2012-11-14 17:44:47
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k806tq$vri$1news.task.gda.pl...
[...]

Tego wcale nie powiedziałem.

Data: 2012-11-15 21:50:42
Autor: z

"
Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
ma sens.
"
No to czekam na błyskotliwy wykład "co poeta miał na myśli" w powyższym zdaniu :-)

Data: 2012-11-15 17:37:37
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k83kj4$b8u$1news.task.gda.pl...
[...]

Uważam, że to jedna z wielu opcji, wielu różnych narzędzi, które
warto mieć do dyspozycji (i nie wyłączać!) a używać wtedy
kiedy to ma sens. Twoją pocztę głosową używa dzwoniący do Ciebie.
Wyłączając swoją pocztę odbierasz komuś tą opcję, odbierasz to narzędzie.

A więc de facto decydujesz za kogoś co mu jest potrzebne a co nie, bo
komuś może być Twoja poczta potrzebna aby Ci zostawić wiadomość.

Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

Data: 2012-11-16 07:16:31
Autor: z
W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem. Nadajesz się na rzecznika. Ministra? Rządu? Naprawdę możesz zrobić karierę. Wracaj do tych pól...
Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.
A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje. Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-)

Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)

Data: 2012-11-16 07:23:28
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k84lo1$k7r$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem.

Koryguję tylko Twoje błędne zrozumienie tego co napisałem.

Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.

Znowu źle mnie zrozumiałeś. Nie pisałem nic o dobrym samopoczuciu!
Gdzie Ty to wszystko widzisz? Masz jakieś urojenia tekstowe?

A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje.
Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-)

Poczty głosowej używają zarówno nadawca jak i odbiorca przecież.
Jak poczta jest włączona to obaj macie wybór: nadawca może
zostawić wiadomość lub rozłączyć się wcześniej. Odbiorca może
odsłuchać wiadomość lub jej nie odsłuchać. Wyłączając pocztę
narzucasz dzwoniącemu do siebie swoją wolę i odbierasz mu prawo
wyboru o które tak dzielnie tu walczyłeś przed chwilą. Nie podoba
Ci się żeby ktoś ZA CIEBIE decydował - czemu decydujesz za niego?
Tak się zachowuje hipokryta.

Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć
różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)

I znowu błędnie interpretujesz moje słowa na temat tunera FM
w komórce. Gdzie ja twierdziłem że *lepiej* go nie mieć??
Podaj cytat! Twierdziłem że jego brak nie jest takim problemem
dzisiaj, w dobie powszechnego internetu w komórkach i faktu
że większość stacji radiowych nadaje w internecie. Reszta to
Twoje urojenia lub niewłaściwe interpretacje tego co przeczytałeś.

Data: 2012-11-13 08:56:06
Autor: WAM
On Tue, 13 Nov 2012 07:21:13 +0100, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
Większość moich Klientów, którym się nagrywam, twierdzi że nie
odsłuchali nagrania bo nie mają poczty głosowej :)

WAM

Data: 2012-11-13 11:35:40
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
z in news:k7soss$f0e$1news.task.gda.pl
[................................]

w BOK klamali mi: dla prepaidu daje sie wylaczyc przez www.itaktak.pl (nie wiem, jak dla abonamentu), a reklamy  w prepaidowym tmobile mozna wylaczyc sms na nr 80888 o tresci NIE  (poslalem, ciekawe czy bedzie skuteczny)

Data: 2012-11-13 11:30:47
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Pszemol in news:k7slo5$qmd$1dont-email.me
[...]

wylaczylem poczte w jakze banalny sposob: www.itaktak.pl i na koncie numeru
jest... opcja wylaczania calkowitego poczty dla pre-paidowców :) nie
zauwazylem, a BOK zapytany bredzil mi, ze to niemozliwe i sila sugestii
zrobila swoje, uwierzylem. A teraz jednak wylaczylem.

pytanie (bo nie wiem,jak szukac takiego konta na www dla numeru
abonamentowego...):
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

a dlaczego wylączam poczte... nie bardzo rozumiesz? :)
ograniczam te wszystkie wodotryski, wystarczy mi, ze jest to przydatne
cudo,jak komorka, super, nie musze szukac budki w miescie i to mi
wystarczy, tego mi brakowalo. Jak ktos znajomy dzwoni - zawsze moge
oddzwonic, a jesli nie oddzwonie i komus zalezy - dzwoni kolejny raz. Jak w
DOBRZE cywilizowanym swiecie. Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie
porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie odbierasz,
nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz uwaza, ze
sprawe zalatwil, dal znac, ze łaskawie żyje i ma sprawe, i.... teraz juz
tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie
pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie
oddzwoniles", bo przeciez  dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, ze
TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, jestes
arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.

Data: 2012-11-13 12:13:41
Autor: J.F
Użytkownik "1634Racine"  napisał w wiadomości grup
macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

Abonament obsluguje sie z www.iboa.pl (i-boa.t-mobile.pl),
albo z m.iboa.pl z telefonu.

Oba cos chwilowo nie dzialaja, ale wydaje mi sie ze poczta sterowac mozna tez normalnie - kodami sieciowymi i menu telefonu.

[...]

Ale to czasem w twoim interesie/bliskich
Zobacz co sie porobilo po pewnej katastrofie - pan prezydent ma pretensje ze go nie powiadomiono, a dyzurny dzwonil do BBN, tylko sie nie dodzwonil. Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny funkcjonariusz mogl sam zadzwonic :-)

Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie :-)

J.

Data: 2012-11-13 13:04:39
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
J.F in news:50a22b67$0$1215$65785112news.neostrada.pl
[.........................]
Ale to czasem w twoim interesie/bliskich

to oddzwonie

[...]

tym kołkom z bor-u to nawet poczta glosowa nie pomoże.
(jak to w PL - schodzimy na lud smolenski :) :)

Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie :-)

zgoda; ale bez PG. I o to chodzi.

Data: 2012-11-17 18:36:11
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

a skąd wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim?

ja mam karty w monitoringach smsowych i wyłączam wszystkie usługi

Data: 2012-11-17 19:56:01
Autor: Pszemol
Pszemol wrote:
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message
w BOK powtarzaja mi jak mantre, Ĺźe na 100% nie mozna wylaczyc

Nie wiem => DLATEGO właśnie pytam.

Data: 2012-11-12 22:26:21
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 02:20, "1634Racine" <1...@Racine.pl> wrote:
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?

Ja od ladnych kilku lat nie mam poczty glosowej(wylaczylem gdy
oddzwanianie poczty okazalo sie byc wliczone w limit minut, czy wrecz
kasowane poza limitem). Wylaczylem jeszcze w czasach, gdy robilo sie
to przeslaniem kodu.
Synowi w tym roku, po wykupieniu dla niego abonamentu, zdezaktywowalem
(albo po prostu sprawdzilem, czy nieaktywna i nie trzaba wylaczac) z
poziomu iboa - rowniez bez problemu.

Data: 2012-11-13 08:46:33
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Dnia 2012-11-13, o godz. 02:19:11
"1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał(a):

w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

Ciekawe bo dla kilku numerów firmowych mam wyłączoną całkowiecie pocztę
głosową od ładnych paru lat.

Zdrówko

Data: 2012-11-13 09:10:29
Autor: sp5it
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Osobnik 1634Racine z adresu 1634@Racine.pl naciupciał(a) co następuje:

w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

Od lat mam wyłączoną :)

Data: 2012-11-14 13:42:26
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
1634Racine in news:50a1a026$0$1208$65785112news.neostrada.pl
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_  poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

sam sobie odpowiem :)
przyciśnięci w BOK  ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :)

"(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą krótkich kodów ekspresowych.

Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*#
Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#, gdzie XX to czas reakcji od 5 do 30 sek.
Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#

Data: 2012-11-14 14:24:36
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
1634Racine in news:50a391c4$0$1315$65785112news.neostrada.pl
[...]

oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego poczte:  #002#

Data: 2012-11-15 01:53:16
Autor: Maciej Bebenek
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote:

przyciśnięci w BOK  ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :)
"(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą >
krĂłtkich kodĂłw ekspresowych.
[...]

Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na
pocztę.

Data: 2012-11-15 07:33:23
Autor: J.F.
Dnia Thu, 15 Nov 2012 01:53:16 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote:
[...]
oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego poczte:  #002#

Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na
pocztę.

O ile pamietam, to w ktoryms regulaminie stalo, ze nieuzywana poczta sama
sie wylacza, i to po krotkim czasie :-)

J.

Data: 2012-11-15 13:42:27
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
J.F. in news:1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg40tude.net
[...]

3 miesiace ponoć; ale komu chce sie na to czekac?

Data: 2012-11-15 14:19:50
Autor: J.F
[...]

Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo.
"wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza automatycznie przy najblizszym przekierowaniu ?

Bo mnie np odpowiada, przekierowania mam ustawione, i co - po 3 miesiacach sprawnego odbierania nagle przestaje dzialac ?

J.

Data: 2012-11-15 14:37:34
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
J.F in news:50a4ebf9$0$1310$65785112news.neostrada.pl
[...]

nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza sie samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie slyszy,ze moze sie nagrac... Tak jakos to rozumiem. A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu? staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.
Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.
Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i zapewne moze tam zgasic poczte:
https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html

Data: 2012-11-15 18:07:50
Autor: J.F
[...]

No tak, ale powiedzmy ze ja z rzadka z PG korzystam, ale chce miec wlaczona, i co - ona mi sie wylacza 3 miesiace od ostatniego skorzystania ? To ja p* taka usluge i przechodze do innego operatora, u ktorego PG dobrze dziala :-)

A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?

Bo przekierowania to chyba w innym miejscu systemu sie przechowuje, i one moga nie zniknac.
Wiec powiedzmy ze ktos dzwoni, zostaje przekierowany ... a tam poczta "wylaczona".
Ale przeciez w kazdym momencie mozna "wlaczyc".

staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.

Kiedy ja wlasnie rzadko z poczty korzystam, a wydaje mi sie ze przekierowania nie znikly, wiec cos mi sie to "wylaczanie" podejrzanie wydaje, ale moze jednak co 3m poczta miala okazje sie sprawdzic.

A utrate wlasnej zapowiedzi bym zniosl, jesli odezwie sie automatyczna "tu numer ...".
Gorzej wytlumaczyc klientowi dlaczego mu ustawione przekierowania znikly, szczegolnie po tym jak klienta inny klient op* "dzwonilem, dzwonilem i nic"  :-)

Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.

Jesli chodzi o prepaidy, to tam zawsze PG jakos dziwnie dzialaly, wiec to nie jest miarodajne.
Ale za to dziwne :-)

Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i zapewne moze tam zgasic poczte:
https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html

"wylaczyc" moze, moze tez wlaczyc poczte super, duper i ekstra.
Ale ustawien przekierowan nie widze, i ogolnie do * ten panel, chyba ze jest jakis inny, bo nie wie prawica co czyni lewica ...
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa
Gdzie szukac "zarzadzaj kontem" ?

Hm, az musze sprawdzic - wylaczyc, a potem ustawic przekierowania :-)

J.

Data: 2012-11-15 20:31:24
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Właśnie sprawdziłem. Poczta "wyłączona" podanym wyżej sposobem jakieś 4
lata temu... Działa ;-)

Data: 2012-11-15 13:41:56
Autor: 1634Racine
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Maciej Bebenek in news:50a43cfc$5news.home.net.pl
[...]

ok, zdaje sie, ze szczypiemy sie o slowa.
ja mam na mysli to, ze wklepanie przez Ciebie #002# ma sprawic, by dzwoniacy do Ciebie NIE uslyszal mozliwosci nagrania sie na Twoja poczte - o to mi chodzi. A czy ten kod naprawde dziala, tego nie wiem, bo zanim mi go dali z BOK, to juz zagwarantowalem sobie calkowite milczenie mojej poczty poprzez zablokowanie w itaktak.pl. A czy taka operacja jest "wyłączeniem" poczty, czy jest spaleniem, czy bierzmowaniem, czy zniszczeniem i juz nigdy nie zadziala - jak zwał,tak zwał. Poczta po tym ma milczec, nikt nie ma Ci sie nagrac. Z pewnoscia natomiast ma byc mozliwosc powrotu do sytuacji mozliwosci nagrania sie przez kogos i taka mozliwosc jest poprzez kody w/w, ktore otwieraja mozliwosci nagrania przez dzwoniacych w sytuacjach w/w wymienionych.
Jesli przez wylaczenie poczty rozumiemy - a standardowy czlowiek tak to rozumie i nie ma co filozofowac - jej milczenie dla dzwoniacych, to tak wlasnie sprawia kod #002#. Oczywiscie, ze pozostale sluza nie jej wylaczeniu, ale wrecz ozywieniu.

t-mobile - wyłączenie poczty głosowej