t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej

Data: 2012-11-12 20:44:24
Autor: Pszemol
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:50a1a026$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
w BOK powtarzaja mi jak mantre, ¿e na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

Nie mogê Ci pomóc, ale... Zaciekawi³e¶ mnie...
Dlaczego chcia³by¶ wy³±czyæ pocztê g³osow±?

Data: 2012-11-13 04:21:27
Autor: 1634Racine
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
Pszemol in news:k7sc6c$im2$1dont-email.me
[..................]
Nie mogê Ci pomóc, ale... Zaciekawi³e¶ mnie...
Dlaczego chcia³by¶ wy³±czyæ pocztê g³osow±?

a dlatego, ¿e jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

Data: 2012-11-12 23:27:30
Autor: Pszemol
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:50a1bccb$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo to logiczne... ale jak zg³asza siê poczta g³osowa
to ka¿dy wie, ¿e Ciê nie ma - mimo wszystko ma szansê
zostawiæ Ci wiadomo¶æ któr± odbierzesz jak ju¿ bêdziesz
i zdecydujesz co z t± wiadomo¶ci± zrobiæ :-)

Data: 2012-11-12 22:31:04
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 06:27, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> a dlatego, e jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

Bardzo to logiczne... ale jak zg asza si poczta g osowa
to ka dy wie, e Ci nie ma - mimo wszystko ma szans
zostawi Ci wiadomo kt r odbierzesz jak ju b dziesz
i zdecydujesz co z t wiadomo ci zrobi :-)

A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.

poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
finansowe, firmowe.
W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
jesli mial poczte wlaczona.
Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i
dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
komorki, nie mogac przeslac mu sms.

Data: 2012-11-13 06:45:09
Autor: Pszemol
t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:d91b2d9d-470d-44c7-8e58-948945d77b27p11g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych
i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi

Kazdego narzedzia nalezy uzywac z glowa...
Mlotkiem nie bedziesz robil dziur na wkrety a wiertarka nie
bedziesz wbijal gwozdzi, nie?
To oczywiste ze nie ma sensu nagrywac sie komus ze slowami:
"czesc, tu Jurek, oddzwon mi prosze". Wiadomo ze wtedy wystarczy
powiadomienie o niezrealizowanych polaczeniach.
Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do
Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc,
czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku
do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym.
Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania
dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa
kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot
do odlotu :-)

Data: 2012-11-13 05:06:58
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 13:45, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

[...]

To ile razy "czesc, tu xyz, oddzwon" trzeba wysluchac, zeby raz na 10
lat miec taka wazna wiadomosc na poczcie?

Data: 2012-11-13 07:17:37
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:fbddc0ab-8a60-40c4-9e4a-04aa86d06b18s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac
aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

Data: 2012-11-13 05:36:35
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 14:17, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> [...]

aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

zaczynaja sie wycieczki tak jakby osobiste?

Kto ma potrzebe, to utrzymuje skrzynki. Osoby w watku z roznych
przyczyn nie potrzebuja tej uslugi i nie sadze, ze ktokolwiek zmienial
grono znajomych czy rodzine w celu uaktywnienia skrzynki w telefonie.

Jeszcze w uzupelnieniu i ja i grono wiekszosci osob z ktorymi
utrzymuje kontakty, pierwsze telefony komorkowe zakupilismy w czasach
abonamentow naliczanych minutowo. Fajna sprawa, jak masz 25 minut na
miesiac i po ktoryms sygnale wlaczy ci sie poczta, zjadajac jedna z
tych minut za rozpoczete polaczenie. Wiekszosc osob dezaktywowala
skrzynki w prywatnych telefonach wlasnie na prosbe osob utrzymujacych
z nimi kontakty. I okazalo sie, ze tak jest lepiej.

Data: 2012-11-13 23:56:26
Autor: kakmar
Dnia 13.11.2012 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał/a:

[...]

E tam, komedia to była/jest z rozliczaniem poczty głosowej w roamingu.
Płaciło się jednocześnie za połączenie przychodzące i do kraju na pocztę.
Potem jeszcze za odsłuchanie. Nie wiem czy dalej tak jest, bo od lat poczty nie używam.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-13 16:04:37
Autor: 1634Racine
t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
Pszemol in news:k7th9l$1jl$1dont-email.me
[......................]
Psa da sie wytresowac aby
kupy nie robil na dywanie

i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich  problemow z psem - nie mam psa :)

Data: 2012-11-13 18:21:47
Autor: Pszemol
[...]

Powiedz Krzyskowi aby dobierał sobie kolegow madrzejszych od psa ;)

Data: 2012-11-18 10:41:39
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

ty raczej tego problemu nei masz bo i tak neikt nei wie jaki masz aktualnei numer bo ciagle przeciez zmeiniasz karty w telefonie ;-)

Data: 2012-11-21 07:28:59
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:k8aagm$6sr$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nigdy nie dostalem wiadomosci "oddzwon" :-)
Faktycznie musze nie miec tego problemu, moze mam innych znajomych :-)

Data: 2012-11-13 08:03:15
Autor: J.F.
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
Dnia Mon, 12 Nov 2012 22:31:04 -0800 (PST), krzysztofsf napisa³(a):
[...]

Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

Troche inaczej przy podrozach zagranicznych - warunkowe przekierowania sa
kosztowne.

J.

Data: 2012-11-12 23:56:09
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 08:03, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec
"nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms zadzwonic
pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze
mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)

Data: 2012-11-13 09:05:10
Autor: JoteR
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
"krzysztofsf" napisa³:

I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
- oplata zgodna z cennikiem :)

I ile wed³ug tego cennika wynosi owa op³ata?
Bo w moim cenniku p³atna jest tylko poczta g³osowa MMS (cokolwiek to oznacza) oraz poczta wideo.

JoteR

Data: 2012-11-13 00:50:28
Autor: krzysztofsf
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
On 13 Lis, 09:05, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"krzysztofsf" napisa :

> I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
> zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
> operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
> - oplata zgodna z cennikiem :)

I ile wed ug tego cennika wynosi owa op ata?
Bo w moim cenniku p atna jest tylko poczta g osowa MMS (cokolwiek to
oznacza) oraz poczta wideo.

Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty

minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat

Data: 2012-11-13 08:23:03
Autor: W
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
JoteR wystuka³, co nastêpuje:

"krzysztofsf" napisa³:

[...]

W Play/Orange PG jest darmowa (tj us³uga i ods³uchiwanie), AFAIR Mad¿enta i Plus maj± to p³atne (co jest skrajnym debilizmem, no ale...).

Co do samej PG - problemem jest to, ¿e ludzie nie ogarniaj±, ¿e kto¶ mo¿e mieæ celowo w³±czon± PG i po us³yszeniu zapowiedzi wpadaj± w panikê i nie wiedz± co z sob± zrobiæ. Mnie PG przyda³a siê w kilku przypadkach (chocia¿by jak by³em na etapie szukania pracy - cz³owiek najzwyczajnie nie jest pod telefonem 24h na dobê i dziêki wiadomo¶ci mia³em okazjê oddzwoniæ).
Jedyny wiêkszy minus to warunkowe, p³atne przekierowania na PG w roamingu (aczkolwiek teraz chyba w EU nie jest to ju¿ p³atne)

Data: 2012-11-14 14:44:31
Autor: z
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
Mnie PG przyda³a siê w kilku przypadkach (chocia¿by
jak by³em na etapie szukania pracy - cz³owiek najzwyczajnie nie jest pod
telefonem 24h na dobê i dziêki wiadomo¶ci mia³em okazjê oddzwoniæ).

Naci±gane zastosowanie. Jak szukasz pracy to telefon masz na szczególnej uwadze i ka¿dy nieznajomy jest potencjalnym pracodawc±.  Zw³aszcza ¿e tutaj podstawow± form± komunikacji jest e-mail.
Wiem bo w³a¶nie szukam :-)

Data: 2012-11-14 14:20:43
Autor: W
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
z wystuka³, co nastêpuje:

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

*kilka lat temu* :P
to po pierwsze, po wtóre - tak, ale wiesz... s± sytuacje kiedy si³± rzeczy telefonu przy sobie nie masz albo nie zd±¿ysz dobiec a dzwoniono z prywatnego/korporacyjnego i nijak nie mo¿na oddzwoniæ.
Aktualnie jest o tyle przyjemniej, ¿e szukaj±c pracy dostaje siê maila zwrotnego i umawia na termin rozmowy telefonicznej... :)

Data: 2012-11-14 17:46:07
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k80780$12u$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

Gdyby¶ mia³ pocztê g³osow± której tak bardzo nie chcesz
to móglby¶ siê bardziej zrelaksowaæ i nie stresowaæ ka¿dym
dzwonkiem - wiedzia³by¶ ¿e jak nie us³yszysz to siê kto¶ nagra.

Data: 2012-11-15 05:54:46
Autor: W
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
Pszemol wystuka³, co nastêpuje:

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

To te¿ nie do koñca prawda w tym Piêknym Kraju, bo dla wielu tutaj to trama zostawiæ nagranie ;-)

Data: 2012-11-15 17:38:34
Autor: Pszemol

W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
[...]

Trzeba ludzików wychowywaæ aby tremy nie mieli...
Im wiêcej osób bêdzie "wy³±czaæ to dziadostwo" tym mniej
ludzi siê z t± normaln± przecie¿ na ¶wiecie rzecz± oswoi.

Data: 2012-11-16 05:39:56
Autor: W
[...]

Niekoniecznie - IMHO o ile kiedy¶ PG by³a bardzo fajnym narzêdziem bez w³±¶ciwie alternatywy (wy¶lij sms/e-mail te 15-20 lat temu, ¿eby nawet Twoja  lodówka mog³a go odczytaæ...) tak teraz 'jak nie drzwiami to oknem' - nie dodzwoni³e¶ siê, to masz gazylion innych mo¿liwo¶ci zostawienia wiadomo¶ci odbiorcy i niekoniecznie trzeba narzucaæ swoje postrzeganie ca³emu ¶wiatu (uhm, komu ja odpowiadam! *wink wink* ;) ) wiêc o ile mam i u¿ywam, i chwalê sobie jak kto¶ potrafi te¿ u¿yæ tak nie mam misji naprawiania ¶wiata bo ('it ain`t broken')

Data: 2012-11-16 07:27:22
Autor: Pszemol
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA10D43C205B6Bwuathomeat.home...
[...]

Ró¿nica jest taka, ¿e ja czasem widzê u ludzi ¿e robi± pewne wybory
nie jako rezultat wypróbowania czego¶ i nielubienia, nie jako rezultat
przemy¶lenia czego¶ i wybrania najlepszej opcji tylko pój¶cia po linii
najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to,
wy³±czam" albo "mo¿e ma zalety ale kosztuje 5gr, wy³±czam" i nawet nie
dadz± sobie szansy na dostrze¿enie tych zalet. Czasem warto tak± osobê
o¶mieliæ, zachêciæ czy zmotywowaæ do jakiego¶ wysi³ku intelektualnego
a byæ mo¿e ulepszy swoje ¿ycie przez powiêkszenie funkcji swoich urz±dzeñ.
Misj± jest wiêc pomcc drugiej osobie tam gdzie widzê na ni± szansê, a nie jest
misj± zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek czy naprawianie niezepsutego.

Data: 2012-11-17 00:28:58
Autor: J.F.
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
Dnia Fri, 16 Nov 2012 07:27:22 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

Doswiadczenie Pszemolu. Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec
niech sp* :-)

albo "mo¿e ma zalety ale kosztuje 5gr, wy³±czam" i nawet nie
dadz± sobie szansy na dostrze¿enie tych zalet.

Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ? Idealny klient Apple ?:-)

Czasem warto tak± osobê
o¶mieliæ, zachêciæ czy zmotywowaæ do jakiego¶ wysi³ku intelektualnego
a byæ mo¿e ulepszy swoje ¿ycie przez powiêkszenie funkcji swoich urz±dzeñ.

A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu
swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody"
wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ? J.

Data: 2012-11-16 17:36:56
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1wezsszj8t2rn$.1uo21ihxxqgzb$.dlg40tude.net...
[...]

Mówimy o poczcie g³osowej nie o programach.

albo "mo¿e ma zalety ale kosztuje 5gr, wy³±czam" i nawet nie
dadz± sobie szansy na dostrze¿enie tych zalet.

Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ?
Idealny klient Apple ?:-)

Mówimy o czym¶, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak dzia³a.
A jak nie wiesz jak dzia³a to chwytasz za s³uchawkê i dzwonisz na infoliniê.

[...]

Dlatego w³a¶nie niektóre firmy wol± zatrudniaæ m³odych pracowników
zamiast starych dziadów którym ciê¿ko siê wyrwaæ z kolein my¶lowych
w jakich tkwi± od æwieræ wieku...  :-P
Sorry ¿e tak dosadnie to napiszê ale jak nawet nie spróbujesz to nie bêdziesz
wiedzia³ czy metody s± lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
pocz±tku nieco trudniejsza, choæby koncepcyjnie, ni¿ rzecz któr± u¿ywasz
od 25 lat, ale to nie znaczy ¿e warto staæ w miejscu...

Data: 2012-11-18 21:55:24
Autor: kakmar
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Dnia 16.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

Nie bądź taki i opisz nam, jak działa poczta głosowa w ajfonie i dlaczego
jest najlepsza.

Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
w jakich tkwiÄ… od ćwierć wieku...  :-P

Myślisz że każdy kto zaczął pracę zawodową zanim wynaleziono ajfona, nie wie co to jest PG?

Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie będziesz
wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz
od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...

Przemol, bardzo proszę, opisz mi lepszość (nawet jeśli miałoby to być bardzo trudne) tej twojej PG. I na czym ma polegać jej próbowanie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-18 09:26:26
Autor: Marek
On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

ZgodzÄ™ siÄ™ z TobÄ…. Ale weź pod uwagÄ™ po co powstalo iTunes (serwis). Celem Jobsa byÅ‚o stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i trzeba byÅ‚o jakoÅ› przekonać wÅ‚aÅ›cicieli praw do muzyki (dostawców kontentu), że taka platforma speÅ‚ni ich oczekiwania biznesowe. W tamtych czasach dostawcy bardzo niechÄ™tnie podchodzili do propozycji sprzedaży muzyki przez sieć, kojarzyÅ‚ im siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie z wizja strat z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. JeÅ›li Jobs chciaÅ‚ przekonać dostawców, musiaÅ‚ stworzyć takÄ… platformÄ™ i narzÄ™dzia coby chociaż w jakimÅ› procencie dawala dostawcom poczucie, ze kontent jest jako tako chroniony. StÄ…d taki dziwny dla użytkownika sposób dystrybucji plików (nie ma dostÄ™pu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narzÄ™dziowe, ograniczona liczba kopii itp). OczywiÅ›cie dziwny dla  użytkownika takiego jak ja lub Ty, który przynajmniej od 20 lat jest przyzwyczajony do swobody dostÄ™pu do swoich danych zapisanych w plikach poukÅ‚adanych w odpowiednich folderach :)
Podsumowując, to paranoja dostawców kontentu spowodowała, że taki model dystrybucji mediow (bez swobodnego dostępu do pliku) jest teraz forsowany przez apple czy microsoft.

--
Marek

Data: 2012-11-15 22:02:15
Autor: z
W dniu 2012-11-15 00:46, Pszemol pisze:

Gdyby¶ mia³ pocztê g³osow± której tak bardzo nie chcesz
to móglby¶ siê bardziej zrelaksowaæ i nie stresowaæ ka¿dym
dzwonkiem - wiedzia³by¶ ¿e jak nie us³yszysz to siê kto¶ nagra.

Mój numer tel. jest dobrem które chroniê. :-)
Nikt bez potrzeby go nie dostaje. Jak wysy³am CV to bez numeru.
Nie stresujê siê ka¿dym dzwonkiem, ¿adnych spamów, ankiet i innego badziewia. Znajomi, klienci, potencjalni pracodawcy dzwoni± bo maj± powód. Lata minimum dyscypliny i mo¿na. Telefon mam zawsze przy sobie i mi nie ci±¿y :-)

Data: 2012-11-17 23:51:40
Autor: atm
[...]

Jak to fajnie miec w koncu czego bronic ;]
Nie ma radia, nie ma potwierdzenia smsow, sporo wysilku kosztowalo negowanie tej funkcjonalnosci... Jest za to poczta glosowa!!!!

Data: 2012-11-21 07:27:48
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k894dt$r88$3node2.news.atman.pl...
[...]

Ale poczta nie w telefonie tylko u operatora...

Data: 2012-11-13 10:34:48
Autor: J.F
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
U¿ytkownik "krzysztofsf"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

J.

Data: 2012-11-13 01:52:48
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 10:34, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

Ale dziala ci dobrze  tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i
chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie
(zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania)
odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np
wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy
wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az
kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje,
ze ktos sie nagral.

W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam
laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

Data: 2012-11-13 11:02:51
Autor: J.F
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
Użytkownik "krzysztofsf"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.

[...]

A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w miedzyczasie dzwonili ?

J.

Data: 2012-11-13 02:10:21
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 11:02, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
miedzyczasie dzwonili ?

No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i
nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....

Data: 2012-11-13 11:12:41
Autor: J.F
[...]

O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes, to mogl sms wyslac ? :-)

Bo to duzo zmienia w podejsciu :-)

J.

Data: 2012-11-13 02:18:55
Autor: krzysztofsf
On 13 Lis, 11:12, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

>nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes,

Telefon typowo prywatny.
Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
Syna.

Data: 2012-11-13 13:11:36
Autor: Michal Jankowski
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
Syna.

U mnie siê na ogó³ nagrywa³ szum albo rozmowy dzwoni±cego z osob±
trzeci± w stylu "e, chyba ich nie ma, co¶ dziwnego siê odezwa³o".

Z kolei gdy sam próbowa³em komu¶ siê nagraæ, to w 99% sz³o to w czarn±
dziurê.

Wy³±czy³em 100 lat temu i szlus. Dzwoni±c, nie próbujê nic nagrywaæ,
bo to strata czasu tylko.

  MJ

Data: 2012-11-13 06:51:34
Autor: Pszemol
"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzzk2lhfd3.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

To inny problem - ludzie którzy nigdy w ¿yciu nie mieli sekretarki
na stacjonarnym i albo nie wiedz± ¿e w ogóle istnieje taka us³uga
albo nieprzyzwyczajeni zaskoczeniu s± "czym¶ dziwnym co siê
odezwa³o" lub maj± tremê nagrywaæ siê komu¶...
Cywilizowani ludzie którzy maj± jak±¶ historiê u¿ywania telefonów
nie termuj± siê jak us³ysz± g³os automatycznej sekretarki i po prostu
wiedz± kiedy i jak u¿yæ narzêdzia.

Wy³±czy³em 100 lat temu i szlus. Dzwoni±c, nie próbujê nic nagrywaæ,
bo to strata czasu tylko.

:-)

Data: 2012-11-13 05:11:09
Autor: krzysztofsf
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
On 13 Lis, 13:51, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
..
Cywilizowani ludzie którzy maj± jak±¶ historiê u¿ywania telefonów
nie termuj± siê jak us³ysz± g³os automatycznej sekretarki i po prostu
wiedz± kiedy i jak u¿yæ narzêdzia.

Ale co nagrywac, jak wiekszosc nieodebranych polaczen dotyczy "stoje
wlasnie przy ladzie, wolisz czerwone czy fioletowe" albo "nudzilo mi
sie to zadzwonilem/am"?

Wlasnie latwosc dzwonienia powoduje, ze wiekszosc rozmow prywatnych to
albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji -
"wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

Data: 2012-11-13 07:16:24
Autor: Pszemol
.
[...]

No có¿... ka¿dy ocenia po w³asnych do¶wiadczeniach...
Je¶li wiêkszo¶æ Twoich rozmów prywatnych to pierdo³y to my¶lisz
¿e wiêkszo¶æ moich rozmów prywatnych to te¿ pierdo³y...
Na takiej strategii my¶lenia daleko nie zajdziesz :-)

Data: 2012-11-14 14:50:07
Autor: z
W dniu 2012-11-13 14:16, Pszemol pisze:

[...]

Uwa¿aj bo w³a¶nie skrytykowa³e¶ swoje zachowania ;-)
Na prawdê nie musisz siê wypowiadaæ na ka¿dy mo¿liwy temat. Nie ma takiego obowi±zku. :-)

PS. No chyba ¿e chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

Data: 2012-11-14 17:47:29
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k807ie$12u$2news.task.gda.pl...
[...]

Które?

Na prawdê nie musisz siê wypowiadaæ na ka¿dy mo¿liwy temat.
Nie ma takiego obowi±zku. :-)

Wiem, ze nie ma takiego obowi±zku i nie wypowiadam siê
na ka¿dy mo¿liwy temat. Nie odkrywaj na nowo Ameryki...

PS. No chyba ¿e chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

Animce mo¿e pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzie¶ taki dobry.

Data: 2012-11-15 06:00:42
Autor: Andrzej
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.

AK

Data: 2012-11-15 19:48:18
Autor: Animka
W dniu 2012-11-15 07:00, Andrzej pisze:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.

Zacznij od siebie jakiÅ› bandziorze i spadaj stÄ…d.

--
animka

Data: 2012-11-15 22:06:08
Autor: z
W dniu 2012-11-15 00:47, Pszemol pisze:

[...]

Jak bêdziesz wiêcej my¶la³ a mniej pisa³ to siê pokapujesz :-)

Data: 2012-11-15 17:40:54
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k83lfu$cuf$2news.task.gda.pl...
[...]

My¶lê ¿e jeste¶ w b³êdzie i wstyd Ci siê do tego przyznaæ.
Ju¿ drugi raz wykaza³e¶ siê brakiem umiejêtno¶ci rozumienia
tego co czytasz.

Data: 2012-11-16 07:22:30
Autor: z
W dniu 2012-11-16 00:40, Pszemol pisze:
[...]

Ogarniaj trochê ca³o¶æ. Chocia¿ próbuj.
Wy¿ej/ni¿ej wspomnia³em o radiu FM. Na prawdê chcesz wiêcej przyk³adów.
Jak pewna komisja skoñczy analizowaæ tysi±ce stron korespondencji pewnego genera³a to mo¿e spróbuj± zrobiæ analizê Twojej twórczo¶ci.
Nadziejê trzeba mieæ :-)

PS. Przeanalizuj na pocz±tek dok³adnie cytaty. One na prawdê s± istotne

Data: 2012-11-16 07:32:49
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k84m37$l4n$1news.task.gda.pl...
[...]

W usenecie na kilkunastu grupach pojawiaj± siê setki i tysi±ce postów
dziennie. Nie ma potrzeby robiæ dodatkowych ³amig³ówek i puzzli.
Pisz wyra¼nie i na temat, odpowiednio wycinaj±c cytaty w których
zostawisz logiczn± tre¶æ do której siê odnosisz w odpowiedzi...
Zauwa¿am, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinaj±c meritum
a zostawiaj±c jak±¶ ostatni± linijkê tekstu lu¼no zwi±zan± tylko
w Twojej g³owie z odpowiedzi±. Nie jestem jasnowidzem który czyta
w Twoich my¶lach i widzi po³±czenia które Tobie siê (czêsto b³êdnie)
tworz± z tego co napisa³em a tym co Ty przeczyta³e¶.

Wy¿ej/ni¿ej wspomnia³em o radiu FM.
Na prawdê chcesz wiêcej przyk³adów.

Przyk³ad tunera FM w komórce jest b³êdn± ilustracj± do tego co
napisa³em na górze tej wypowiedzi w cytacie. Nie twierdzi³em
przecie¿ ¿e skoro dla mnie tuner FM nie jest niezbêdny to nie
jest on te¿ niezbêdny dla Ciebie. Je¶li wydaje Ci siê ¿e tak pisa³em
to podaj cytat...

Jak pewna komisja skoñczy analizowaæ tysi±ce stron korespondencji pewnego genera³a to mo¿e spróbuj± zrobiæ analizê Twojej twórczo¶ci.
Nadziejê trzeba mieæ :-)

Mam nadziejê ¿e znajd± sobie co¶ wa¿niejszego do roboty ni¿
sprawdzanie korespondencji genera³a.

PS. Przeanalizuj na pocz±tek dok³adnie cytaty. One na prawdê s± istotne

Cytaty s± jakie s± - natomiast Twoje z nich wnioski s±... oryginalne :-)

Data: 2012-11-16 15:46:18
Autor: z
W dniu 2012-11-16 14:32, Pszemol pisze:

[...]

Przyznajê Ci ca³kowit± racjê. Wygra³e¶. Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)
Teraz wiem ¿e muszê pocztê g³osow± u¿ywaæ, nagrywaæ siê ludziom gdy¿ jest to arcyprzemy¶lana us³uga któr± operatorzy domy¶lnie w³±czaj± dla naszego dobra i w trosce o dobro spo³eczeñstwa XXI wieku.
Tylko nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego patentu na t± us³ugê nie posiada jeszcze firma na "A"? To niedopuszczalne.
Teraz dobrze? :-)

Data: 2012-11-16 17:02:34
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k85jjr$rja$1news.task.gda.pl...
[...]

A to bra³em udzia³ w jakim¶ konkursie w którym mo¿na wygraæ/przegraæ?
Nie wiedzia³em...

Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)

Czy¿by zbyt b³yskotliwe siê okaza³y dla Ciebie?

Teraz wiem ¿e muszê pocztê g³osow± u¿ywaæ, nagrywaæ siê ludziom
gdy¿ jest to arcyprzemy¶lana us³uga któr± operatorzy domy¶lnie
w³±czaj± dla naszego dobra i w trosce o dobro spo³eczeñstwa XXI wieku.

Czyli znowu b³êdnie zrozumia³e¶ to co przeczyta³e¶, bo nie musisz.
Nie musisz siê nagrywaæ, nie musisz ods³uchiwaæ - robisz co chcesz.
Masz wybór o który tak walczysz dzielnie :-)
Mo¿esz te¿ wy³±czyæ pocztê ale wtedy odbierasz wybór dzwoni±cemu.
A przecie¿ nie zgadzasz siê aby za kogo¶ decydowano o czym¶, nie?

Data: 2012-11-17 07:49:08
Autor: Jingiel
[...]

Operator dba o swoj± kieszeñ. Domy¶lnie w³±czona poczta g³osowa to jaka¶ tam kasa dla operatora. Inaczej nie dosz³oby do po³±czenia.

--

Jingiel

Data: 2012-11-14 00:55:29
Autor: Animka
W dniu 2012-11-13 14:11, krzysztofsf pisze:
On 13 Lis, 13:51, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
.
Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów
nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu
wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.

[...]

Mnie jeszcze dodatkowo denerwowała muzyka na czekanie jak do kogoś dzwoniłam i ktoś nie odbierał, albo nie zdążył odebrać. W swoim telefonie nie mam i nie chcę mieć.

--
animka

Data: 2012-11-13 13:07:03
Autor: Michal Jankowski
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

"nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

"Siedzimy... Nic siê nie dzieje... Siedzimy..."

  MJ

Data: 2012-11-13 07:21:13
Autor: z
W dniu 2012-11-13 06:27, Pszemol pisze:
Bardzo to logiczne... ale jak zg³asza siê poczta g³osowa
to ka¿dy wie, ¿e Ciê nie ma - mimo wszystko ma szansê
zostawiæ Ci wiadomo¶æ któr± odbierzesz jak ju¿ bêdziesz
i zdecydujesz co z t± wiadomo¶ci± zrobiæ :-)

Bo poczta g³osowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.
Za starych dobrych czasów mia³a jaki¶ sens.
Teraz jak kto¶ nie odbierze to widzi kto próbowa³ siê po³±czyæ. Ile razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)
Dla mnie niepotrzebna us³uga domy¶lnie w³±czona dzia³aj±ca. (dla dobra klienta? :-) )
¯eby nie mo¿na by³o jej wy³±czyæ? Masakra.
I tak ciê¿ko mi nauczyæ rodziców kasowaæ te spamowe smsy co dostaj±.
Ciekawe kiedy zacznie przychodziæ SPAMowa poczta g³osowa. UPS :-)

Ostatnio zdarza mi siê du¿o dzwoniæ do ró¿nych ludzi.
Nie pamiêtam ¿eby kto¶ oddzwoni³ i bo ods³ucha³ pocztê.
"Panie... pocztê? nie mam czasu ods³uchiwaæ. O co siê rozchodzi?" :-)

Data: 2012-11-13 06:37:53
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k7soss$f0e$1news.task.gda.pl...
Bo poczta g³osowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.

To nie odpowiednik tylko automatyczna sekretarka.

Za starych dobrych czasów mia³a jaki¶ sens.

Dzi¶ te¿ ma czasem sens.

Teraz jak kto¶ nie odbierze to widzi kto próbowa³ siê po³±czyæ. Ile razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)

Nie zawsze smsa mo¿esz napisaæ, nie zawsze sms 160-znakowy
jest w stanie wyraziæ to co chcesz powiedzieæ, nie zawsze bêdziesz
móg³ odebraæ telefon zwrotny bo np. chcesz komu¶ co¶ powiedzieæ
przed wej¶ciem do samolotu w którym bêdziesz nastêpne 8 godzin
i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu ró¿nych
narzêdzi które warto mieæ do dyspozycji i u¿ywaæ wtedy, kiedy to
ma sens.

[...]

Spam to ju¿ odrêbna sprawa i czêsto za spam jeste¶my sami sobie
winni rozdaj±c swój numer na wszelakich "zbiórkach numerów":
a to konkurs "wy¶lij sms'a -> wygraj samochód", a to zag³osuj na
idola, a to podaj numer kontaktowy u tego czy tamtego - czêsto
te firmy i instytucje maj± maczkiem gdzie¶ w regulaminie ¿e
mog± udostêpniæ otrzymany od Ciebie numer osobom trzecim i masz
potem spamowe smsy czy telefony gdzie¶ z drugiego koñca kraju
od ludzi których nigdy nie widzia³e¶ ani nie znasz...

Ostatnio zdarza mi siê du¿o dzwoniæ do ró¿nych ludzi.
Nie pamiêtam ¿eby kto¶ oddzwoni³ i bo ods³ucha³ pocztê.
"Panie... pocztê? nie mam czasu ods³uchiwaæ. O co siê rozchodzi?" :-)

S± tacy ludzie - owszem, nie znaczy ¿e tacy s± wszyscy i nie znaczy
¿e poczta nigdy nikomu siê nie przydaje. Tak jak w budownictwie
nie wszytko da siê zrobiæ m³otkiem i czasem mo¿esz potrzebowaæ
wiertarki, tak samo w telekomunikacji nie wszystko za³atwisz smsem
i czasem przyda siê poczta g³osowa.

Ale oczywi¶cie powinna byæ od operatora mo¿liwo¶æ jak
najwygodniejszego dostosowania parametrów konta do
potrzeb konkretnego klienta - nie wnoszê tu postulatu ¿e
operator nie powinien umo¿liwiaæ wy³±czenia poczty tylko
z ciekawo¶ci zapyta³em czemu kto¶ j± chce sobie wy³±czyæ.

Data: 2012-11-14 14:39:06
Autor: z
W dniu 2012-11-13 13:37, Pszemol pisze:
[...]

O widzisz. M±drze gadasz. :-)
Nie mo¿e tak byæ ¿eby kto¶ decydowa³ za mnie co mi jest potrzebne a co nie!!! ;-)

Data: 2012-11-14 17:44:47
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k806tq$vri$1news.task.gda.pl...
[...]

Tego wcale nie powiedzia³em.

Data: 2012-11-15 21:50:42
Autor: z

"
Jest to jedna z wielu opcji, wielu ró¿nych
narzêdzi które warto mieæ do dyspozycji i u¿ywaæ wtedy, kiedy to
ma sens.
"
No to czekam na b³yskotliwy wyk³ad "co poeta mia³ na my¶li" w powy¿szym zdaniu :-)

Data: 2012-11-15 17:37:37
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k83kj4$b8u$1news.task.gda.pl...
[...]

Uwa¿am, ¿e to jedna z wielu opcji, wielu ró¿nych narzêdzi, które
warto mieæ do dyspozycji (i nie wy³±czaæ!) a u¿ywaæ wtedy
kiedy to ma sens. Twoj± pocztê g³osow± u¿ywa dzwoni±cy do Ciebie.
Wy³±czaj±c swoj± pocztê odbierasz komu¶ t± opcjê, odbierasz to narzêdzie.

A wiêc de facto decydujesz za kogo¶ co mu jest potrzebne a co nie, bo
komu¶ mo¿e byæ Twoja poczta potrzebna aby Ci zostawiæ wiadomo¶æ.

Czy wyk³ad by³ dla Ciebie wystarczaj±co b³yskotliwy?

Data: 2012-11-16 07:16:31
Autor: z
W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
Czy wyk³ad by³ dla Ciebie wystarczaj±co b³yskotliwy?

Wystarczaj±co. Wyborne odwracanie kota ogonem. Nadajesz siê na rzecznika. Ministra? Rz±du? Naprawdê mo¿esz zrobiæ karierê. Wracaj do tych pól...
Uzasadni³e¶ w³a¶nie W³±czon± pocztê dobrym samopoczuciem dzwoni±cego.
A to ¿e jej _u¿ytkownik_ jej nie u¿yje. Nigdy nie ods³ucha wiadomo¶ci jest nie istotne. :-)

Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecie¿ lepiej mieæ ró¿ne narzêdzia które warto mieæ do dyspozycji... blebleble ;-)

Data: 2012-11-16 07:23:28
Autor: Pszemol
"z" <zch28@usunwp.pl> wrote in message news:k84lo1$k7r$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
Czy wyk³ad by³ dla Ciebie wystarczaj±co b³yskotliwy?

Wystarczaj±co. Wyborne odwracanie kota ogonem.

Korygujê tylko Twoje b³êdne zrozumienie tego co napisa³em.

Uzasadni³e¶ w³a¶nie W³±czon± pocztê dobrym samopoczuciem dzwoni±cego.

Znowu ¼le mnie zrozumia³e¶. Nie pisa³em nic o dobrym samopoczuciu!
Gdzie Ty to wszystko widzisz? Masz jakie¶ urojenia tekstowe?

A to ¿e jej _u¿ytkownik_ jej nie u¿yje.
Nigdy nie ods³ucha wiadomo¶ci jest nie istotne. :-)

Poczty g³osowej u¿ywaj± zarówno nadawca jak i odbiorca przecie¿.
Jak poczta jest w³±czona to obaj macie wybór: nadawca mo¿e
zostawiæ wiadomo¶æ lub roz³±czyæ siê wcze¶niej. Odbiorca mo¿e
ods³uchaæ wiadomo¶æ lub jej nie ods³uchaæ. Wy³±czaj±c pocztê
narzucasz dzwoni±cemu do siebie swoj± wolê i odbierasz mu prawo
wyboru o które tak dzielnie tu walczy³e¶ przed chwil±. Nie podoba
Ci siê ¿eby kto¶ ZA CIEBIE decydowa³ - czemu decydujesz za niego?
Tak siê zachowuje hipokryta.

Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecie¿ lepiej mieæ
ró¿ne narzêdzia które warto mieæ do dyspozycji... blebleble ;-)

I znowu b³êdnie interpretujesz moje s³owa na temat tunera FM
w komórce. Gdzie ja twierdzi³em ¿e *lepiej* go nie mieæ??
Podaj cytat! Twierdzi³em ¿e jego brak nie jest takim problemem
dzisiaj, w dobie powszechnego internetu w komórkach i faktu
¿e wiêkszo¶æ stacji radiowych nadaje w internecie. Reszta to
Twoje urojenia lub niew³a¶ciwe interpretacje tego co przeczyta³e¶.

Data: 2012-11-13 08:56:06
Autor: WAM
On Tue, 13 Nov 2012 07:21:13 +0100, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

Ostatnio zdarza mi siê du¿o dzwoniæ do ró¿nych ludzi.
Nie pamiêtam ¿eby kto¶ oddzwoni³ i bo ods³ucha³ pocztê.
"Panie... pocztê? nie mam czasu ods³uchiwaæ. O co siê rozchodzi?" :-)
Wiêkszo¶æ moich Klientów, którym siê nagrywam, twierdzi ¿e nie
ods³uchali nagrania bo nie maj± poczty g³osowej :)

WAM

Data: 2012-11-13 11:35:40
Autor: 1634Racine
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
z in news:k7soss$f0e$1news.task.gda.pl
[................................]

w BOK klamali mi: dla prepaidu daje sie wylaczyc przez www.itaktak.pl (nie wiem, jak dla abonamentu), a reklamy  w prepaidowym tmobile mozna wylaczyc sms na nr 80888 o tresci NIE  (poslalem, ciekawe czy bedzie skuteczny)

Data: 2012-11-13 11:30:47
Autor: 1634Racine
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
Pszemol in news:k7slo5$qmd$1dont-email.me
[...]

wylaczylem poczte w jakze banalny sposob: www.itaktak.pl i na koncie numeru
jest... opcja wylaczania calkowitego poczty dla pre-paidowców :) nie
zauwazylem, a BOK zapytany bredzil mi, ze to niemozliwe i sila sugestii
zrobila swoje, uwierzylem. A teraz jednak wylaczylem.

pytanie (bo nie wiem,jak szukac takiego konta na www dla numeru
abonamentowego...):
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

a dlaczego wyl±czam poczte... nie bardzo rozumiesz? :)
ograniczam te wszystkie wodotryski, wystarczy mi, ze jest to przydatne
cudo,jak komorka, super, nie musze szukac budki w miescie i to mi
wystarczy, tego mi brakowalo. Jak ktos znajomy dzwoni - zawsze moge
oddzwonic, a jesli nie oddzwonie i komus zalezy - dzwoni kolejny raz. Jak w
DOBRZE cywilizowanym swiecie. Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie
porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie odbierasz,
nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz uwaza, ze
sprawe zalatwil, dal znac, ze ³askawie ¿yje i ma sprawe, i.... teraz juz
tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie
pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie
oddzwoniles", bo przeciez  dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, ze
TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, jestes
arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.

Data: 2012-11-13 12:13:41
Autor: J.F
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
U¿ytkownik "1634Racine"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

Abonament obsluguje sie z www.iboa.pl (i-boa.t-mobile.pl),
albo z m.iboa.pl z telefonu.

Oba cos chwilowo nie dzialaja, ale wydaje mi sie ze poczta sterowac mozna tez normalnie - kodami sieciowymi i menu telefonu.

[...]

Ale to czasem w twoim interesie/bliskich
Zobacz co sie porobilo po pewnej katastrofie - pan prezydent ma pretensje ze go nie powiadomiono, a dyzurny dzwonil do BBN, tylko sie nie dodzwonil. Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny funkcjonariusz mogl sam zadzwonic :-)

Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie :-)

J.

Data: 2012-11-13 13:04:39
Autor: 1634Racine
t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej
J.F in news:50a22b67$0$1215$65785112news.neostrada.pl
[.........................]
Ale to czasem w twoim interesie/bliskich

to oddzwonie

[...]

tym ko³kom z bor-u to nawet poczta glosowa nie pomo¿e.
(jak to w PL - schodzimy na lud smolenski :) :)

Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie :-)

zgoda; ale bez PG. I o to chodzi.

Data: 2012-11-17 18:36:11
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

a sk±d wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim?

ja mam karty w monitoringach smsowych i wy³±czam wszystkie us³ugi

Data: 2012-11-17 19:56:01
Autor: Pszemol
Pszemol wrote:
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

a skÄ…d wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim?

ja mam karty w monitoringach smsowych i wyłączam wszystkie usługi

Nie wiem => DLATEGO właśnie pytam.

t-mobile - wy³±czenie poczty g³osowej