t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Data: 2012-11-12 22:26:21
Autor: krzysztofsf
t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
On 13 Lis, 02:20, "1634Racine" <1...@Racine.pl> wrote:
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?

Ja od ladnych kilku lat nie mam poczty glosowej(wylaczylem gdy
oddzwanianie poczty okazalo sie byc wliczone w limit minut, czy wrecz
kasowane poza limitem). Wylaczylem jeszcze w czasach, gdy robilo sie
to przeslaniem kodu.
Synowi w tym roku, po wykupieniu dla niego abonamentu, zdezaktywowalem
(albo po prostu sprawdzilem, czy nieaktywna i nie trzaba wylaczac) z
poziomu iboa - rowniez bez problemu.

t-mobile - wyłączenie poczty głosowej